Pagini

23 aug. 2011

un exemplu antiislamic

Doinita


Abbu am citit despre viata profetului , a fost un om minunat , tu n-ai inteles islamul si nici n-ai sa-l intelegi deoarece Allah ti-a acoperit ochii si urechile tale , traiesti in minciuna si in pacat criticand viata musulmanilor , tot spui peste tot ca n-ai nimic cu islamul doar cu surioarele care s-au convertit dar nu este asa de fapt ai ce ai cu islamul , ce parere ai daca asi lua eu sau altcineva acele comentarii si poze pe care le-ai pus si le-asi da la opinia publica si s-ar gasii cine sa te gaseasca unde te ascunzi si ar sarii islamul pe tine ce te-ai face atunci ????? oricum s-a dus vorba ca s-a aflat cine esti si unde locuiesti chiar sunt curioasa daca esti tu aceea persoana , ya rabb , oricum se intalneste munte cu munte dapoi om cu om





Aveti in acest comentariu tot ce va doreste inima:

-orbire si indoctrinare
-repezeala de a raspunde fara a avea date,fara a citi postarile.
-incapacitatea de a intelege glume si ironia.
-incapacitatea de a deosebi realitatea de proza propagandistica
-lipsa de cunostiinte istorice pentru propria religie
-amenintari voalate
-amenintari mai putin voalate,dar la fel de "islamice"




16 comentarii:

Majda spunea...

Chiar nu ma mir ! Asa "au inchis" toate gurile care le spune ADEVARUL in fata ! Chiar esti un bun musulman, DOINITA !
Viorica, in toate tarile arabe a existat un singur jurnalist care a scris cu adevarat despre mohamed si viata lui, iar acum este protejat de statul englez. De ce? Pt ca musulmanii nu suporta cand li se aduc ARGUMENTE RIGIDE...ori esti ca ei ori te reduc la tacere.
Si, Doinita, ce ar trebui sa-ti faca toti crestinii din Romania pt ca ii blamezi si te ridici cu valul deasupra lor? Ce parere au parintii tai ca esti invatata sa urasti? Daca ar fi contrariul, prin vorba si straduinta sa-i faci pe cei din jur sa inteleaga ca gresesc "interpretarea voastra" sau POTI SA CONTRAZICI CA TU URMEZI EXACT INVATATURA LUI MOHAMED, ORI TE SUPUI ORI MORI. CUM IL ADORI PE CEL CARE A FOST UN BIET ANALFABET SI A INSTAURAT O RELIGIE PRIN CRIMA? DACA TOT ESTI ASA DE CURAJOASA, RASPUNE ! Dar ti-ai dat arama pe fata si amenintarea ta nu este decat una ieftina...

Majda spunea...

* care le spun (scuze)

Majda spunea...

Si ce parere ai avea daca as arata Romaniei intregi ce scrieti pe forum ( sa cadeti in ridicol prin "berea fara alcool este haram", "jeleul are nu stiu ce proteina din porc", "sa am incredere sa mananc de la un crestin?", "unde imi arunc unghiile si parul taiat".................. ) . As fi in stare sa merg la toate televiziunile SI CHIAR O FAC daca nu incetati cu amenintarile acestea...atunci sa va vad pe TOATE daca nu va intra mintile in cap nici macar cand o sa apareti la stiri ! Ce Dumnezeu aveti? Voi sunteti URA intruchipata ! Voi, care de pe o zi la alta v-ati gasit chemarea orbeste si incercati in toate felurile sa o aratati, ei bine, NU ASA ! Nu uitati pamantul vostru, tara voastra si nu scuipati tot timpul in crestinism !
Ati ales sa fiti musulmane,iar romanii si noi toti v-am acceptat, atunci nu m-ai scrieti toate aberatiile in forum, sau VOI AVETI VOIE, IAR NOI, pe acest blog, NU??? incercati sa va rugati fara sa va pierdeti in mizeriile pe care le faceti, daca intradevar scopul vostru este sa fiti credincioase, nu mahalagioace ! Fiti mature, deja exagerati ! , practicati religia cum considerati dar nu uitati sa fiti OAMENI si din suflet sa fiti CORECTI !

viorica abbu spunea...

Majda,aceasta boala are doua componente:
-ignoranta
-fixism

medical: PARANOIA

Anonim spunea...

Pai noi ne-am ruga si ne-am vedea de treaba noastra Majda daca una ca tine nu l-ar face pe profet asa cum al faci tu , el da a fost un analfabet dar daca ai citi coranul ai intelege ce a facut Allah cu acest analfabet cum iti permiti tu sa-l numesti , si da a instaurat o religie prin lupta , asta a fost vointa domnului , iar revin la aceelasi lucru ca daca ai fii citit coranul ai fii vazut , daca vreodata esti interesata o sa-ti povestesc cu cea mai mare placere , si mai terminati o data cu aruncatul cuvintelor grele la adresa noastra , cum este tara voastra asa este si tara noastra fiecare are dreptul sa-si aleaga ce religie crede ca este mai aproape de sufletul lui , noi nu uram crestinii cel putin eu nu-i urasc cum sa-i urasc doar in aceasta tara m-am nascut am crescut etc , dar uite abbu ceea ce faci tu nu mi se pare corect sa pui caricaturi si sa faci misto de profet nu mi se pare firesc , tu stii mai bine ca in islam asa ceva nu este acceptat si nu inteleg de ce tot insisti sa starnesti spiritele ,am incercat sa te inteleg ca ai ceva cu fetele convertite dar cand am vazut ca ai facut lucrul acesta deja mi-am dat seama ca o faci intentionat , am inteles ca sotul tau este arab musulman ? el stie ca tu pui caricaturile acelea si lasi sa fie comentate ??? tare sunt curioasa nu-ti doresc Viorica decat un singur lucru si acesta este urmatorul TREZESTE-TE LA REALITATE

Doinita mioritica

viorica abbu spunea...

Domnule Doinita,

NU ESTE VINA MEA CA TU TI-AI RECUNOSCUT IN ANUMIT PERSONAJ -PROFET SAU NU- IN PARODIA MEA.

Probabil cunosti marfa mai bine ca mine....!
Caricaturi ???nu am pus, dar dar daca am sa gasesc pe net ceva interesant si original, am sa iau in consideratie sa pun si caricaturi.
Sper ca si caricatura,ironia,satira,fac parte din varietatea si patrimoniul bogat al culturii tarii care va este atat de draga.....

Domnule Doinita
roaga-te sa nu scriu aici ce spune barbatul meu despre islam....

Anonim spunea...

nici nu vreau sa stiu , cine se aseamana se aduna

doinita

viorica abbu spunea...

ideea ca sub paravanul religiei si a dreptului de a profesa religia,o sa pui pumnul in gura altuia este o desarta iluzie...
lumea nu se mai poate intoarce inapoi.
schiopatand cu inaintari si retrageri cu bune si rele a ajuns sa depaseasca timpurile intunecate in care faceai temnita sau erai omorat pentru ideile tale.

TOT CE ESTE PUBLIC-IDEI CA SI PERSOANE -SUNT SUPUSE CRITICII SI OPINIILOR DIVERSE.
iti place sau nu.
a baga cutitul in cineva care a facut o caricatura se intampla odata in viata si este rezultatul tolerantei si orbirii populatiei de pe batranul continent.
dar semnificatia profunda a unui asemenea gest nu se uita si mai ales IZVOARELE LUI.

Anonim spunea...

abbu ti-am spus si mai sus , am inteles ca nu suportii fetele de la tayba si alte cateva dar nu inteleg de ce intrii asa de adanc in viata musulmanilor , de ce incerci sa faci zarva, noi il iubim pe Allah , pe profet , coranul islamul , chiar daca au trecut mii de ani de cand profetul nu mai este printre noi , noi incercam sa-i calcam pe urme noi vedem viata musulmana din alta perspectiva decat a voastra , si-ti spun sincer abbu chiar nu ai cum sa intelegi pentru ca tot timpul judeci islamul , de ce in acesta luna sfanta incerci sa ne provoci ??? pentru ca inevitabil una ca mine o sa-ti raspunda la provocare , nu are rost sa continuam abbu sincer nu am nimic cu tine nu te cunosc , nu mai cunoasti dar iti mai spun inca o data chiar daca te ei de fetele de pe sait-ul islamulazi ,dar daca ai un pic de respect pentru islam nu mai da voie sa se vb despre profet cuvinte urate

Doinita

viorica abbu spunea...

si-ti spun sincer abbu chiar nu ai cum sa intelegi pentru ca tot timpul judeci islamul , de ce in acesta luna sfanta incerci sa ne provoci ???

mai mare dovada de fatarnicie nu am vazut....
va provoc ???
cand mor musulmani pe capete in luna de ramadan...cand mor copii nevinovati ucisi de musulmani,cand cele mai mari crime se fac in luna de ramadan.....?
ai tupeu...!!
de parca musulmanii toti se roaga cuminti si dracul travestit in abbu nu-i lasa in pace....

PRIMUL STALP DIN CEI 5 RAMADANUL ESTE PLIN DE CRAPATURI IAR MUSULMANII IL VOR DARAMA IN FINAL

nu abbu,nu crestinii,nu budistii,nu evreii.... CI MUSULMANII


auzi la ea....prefeacatorie si minciuna...ce am cu saracii musulmani in luna de ramadan...

SA FACA BINE TAIBA SA ORGANIZEZE O MANIFESTATIE DE PROTEST IMPOTRIVA CRIMELOR DIN LUNA RAMADAN
si atunci imi scot palaria si ma scuz public...

o demonstratie publica in centrul orasului....
cu lozinca:


NU,CRIMELOR IN LUNA DE RAMDAN

hai aratati diferenta intre ce sustin eu si realitate...!!

Anonim spunea...

Crime in plin Ramadan.
Musulmani turci impotriva musulmanilor curzi din Irak.
Un adevarat razboi de exterminare a unei natiuni de zeci de milioane care doreste independenta.
Chiar in aceste zile, sub nasul lumii musulmane care posteste.
Cine aminteste macar cu un cuvintel acest razboi?
Tot ce se vorbeste este pur propagandistic, maturand sub covor una din crimele de fiecare zi ale lumii islamice.
Aproape toti musulmanii ucisi in mod violent sunt de mana fratilor lor.
Turcia, fiind azi un stalp al lumii musulmane, bineinteles ca nu va fi criticata, iar arogantza ei otomana nu mai are margini.

Cititi aici si ingroziti-va de imagini.

http://ip167.info/browse.php?u=79766943e33ee53Oi8vcGhvdG9ibG9nLm1zbmJjLm1zbi5jb20vX25ld3MvMjAxMS8wOC8yMy83NDQ3NTc2LXRoZS11bnNlZW4td2FyLXR1cmtleS1ib21icy1rdXJkaXNoLXJlYmVscy1pbi1ub3J0aGVybi1pcmFx&b=13

Majda spunea...

Degeaba Viorica, fetele ca Doinita nu vor sa inteleaga absolut deloc ceea ce scrii tu ... iar, din punctul meu de vedere, ele sunt cele care provoaca, scriind fara sa gandeasca un pic...

Doinita...inainte de toate, nici un crestin nu s-a luat de profetul vostru...si DA am citit coranul, in limba araba, ca sa nu am nici un fel de dubiu in legatura cu "traducerea"... daca doresti nu iti dau un citat ci o mie din el, iar atunci sunt convinsa, ca si restul surioarelor, NU AI SA-MI MAI DAI NICI O REPLICA.
Tot acest haos a fost provocat de VOI (cei din toate timpurile), care va comparati cu crestinii si care tineti din tot sufletul sa aratati "pacatosii"...sau nu citesti cum trebuie ce scriu fetele pe forum? Ah! Chiar una din ele, a devenit "poet"... si nu cred ca vreodata am intervenit acolo...
Sunt de acord cu tine, esti libera sa iti alegi religia...insa...daca tot te consideri romanca, atunci nu-ti uita stramosii...
Absurditate mai mare decat ai scris, nu am citit in viata mea! AI AFIRMAT CA MOHAMED A IMPUS RELIGIA PRIN SABIE, IAR ACEST LUCRU A FOST VOIA LUI DUMNEZEU? HAAAA ! ADICA VOIA LUI DUMNEZEU A FOST CRIMA? SANGE? URA? DOINITA, MASOARA-TI CUVINTELE SI FI JUDECATA CAND MAI SPUI ASEMENEA LUCRURI sau oare asta intelegi tu prin islam ?! Nu am specificat ca mohamed a fost doar un analfabet si inainte sa spun eu vreun lucru, musulmanii au aruncat cu pietre in Christos si Dumnezeul crestinilor ( atat timp cat considera ca al lor este Allah ) ...
Daca nu stii ce ar zice sotul Vioricai... eu te-as intreba intai ce parere ai de musulamnii care fac contrabanda de tigari, inainte de rugaciune, mai apoi spalandu-se si cerandu-si iertare prin rugaciune, insa ca imediat dupa sa faca acelasi lucru? Sau draga mea, vrei sa mergem impreuna sa vezi unul dintre cei mai mari importatori de dulciuri siriene care in toate lunile anului, inclusiv cea a ramadanului vine dulciuri expirate si contrafacute, schimbandu-le data? Culmea, in depozit, mai lucreaza inca 3 arabi... deci? Macar crestinul, nu se lauda ca este credincios...

Anonim spunea...

In continuare alte relatari despre masacrarea curzilor de catre armata turca:

http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2011/8/turkey3344.htm

http://english.aljazeera.net/news/europe/2010/05/2010520153428911252.html

http://af.reuters.com/article/worldNews/idAFTRE77N2IO20110824

Ati auzit in ultimele zile multe proteste impotriva acestor masacre?

Majda spunea...

Corneliu, te obosesti prea mult...cate surioare isi pierd din "pretiosul" timp sa citeasca ceea ce se intampla cu adevarat? pe ele le intereseaza cu totul si cu totul altceva ;) ... acesta este motivul pt care "se prefac" ca nu inteleg ceea ce incearca multi sa spuna ...

Anonim spunea...

Doinita, pune mana pe carte, ca te faci de ras. A fi musulman nu e echivalent cu a fi incult. E obligatoriu sa laudam Islamul si pe musulmani? Insinuezi cumva ca sunteti niste SFINTI? cand o sa aveti un asemenea comportament, nimeni nu va avea de comentat nimic. Referitor la profetul tau, a avut si el pacatele sale, numai Sfant n-a fost. Daca te deranjeaza blogul, nu-l citi. Mai usor cu amenintarile, ca-ti faci de ras fratii intru-credinta. Cel mai mult rau il fac Islamului musulmanii, nu cei care-i critica pe musulmani.

Anonim spunea...

Majda, poate ai dreptate.
Ele traiesc in "1001 de nopti" si in vraja etnobotanicelor dulcegi...

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...