Pagini

9 aug. 2011

GOD BLESS YOU !!!!

Ca sa nu va las incremeniti de emotie privind soarta interviului Laviniei Maria Kandilici,redactor sef,reporter si ascultatoare unica  a radioului Islam Today,cu clovnul cu caciula de caine si pantaloni tirolezi,autointitulat Rabin -Mr.Yisroel Dovis Weiss,va comunic ca interviul s-a terminat cu God blesse you....!!!!

ce nu stiu este de care  GOD  vorbim...... ?

"Rabinul" care se poarta si manaca Kusher...a venit cu God-ul lui la pachet si cu eticheta Blat-Kusher pe capac.
Doamna "reportera" care se poarta si manaca Halal de asemeni a venit cu God-ul ei Halal, impachetat frumos si eticheta ca e ok.
Faptul divers a trecut insa neobservat caci interviul s-a produs in galagia unei manifestatii anti Ceausescu in Turca...ca raspuns solidar a unei manifestatii pro -Gaza  a arabilor si turcilor (mai noi ) din  Romania...(Cred ca turcilor le e mai usor sa pronunte Ceausescu decat Basescu ... nu credeti ??)

In rest cand am timp, am sa compun eu interviul,nu e nici-o noutate,nici-o surpriza - se stie cine pe cine....
(scuze,nu m-am referit  la protagonisti...~!)
Probleme o sa am cu vocea cristalina a d-nei Lavinia fata de a mea -tot cristalina dar fumatoare de tigari fara filtru...

-----------
Avertisment
Daca gasiti acest articol,sau alte articole personale din acest blog
preluate  si incluse in alt articol - fara ghilimele si specificarea sursei-
va anunt ca este fara consimtamantul meu si nu sunt raspunzatoare
de ce se adauga inainte si dupa articolul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...