Pagini

22 aug. 2011

Premiera absoluta preluata de la postul satesc tv Samanyolu

Isik Suvarileri - Episodul 2 - Visul lui Meyra...

(apropo..daca cineva o vede pe Meyra - este asteptata in cortul pacii ridicat de  Dan....si daramat de Gabbi Umm Aisha...   Isak, Lara,Lorelay sunt deja acolo...!!!!)

Episodul doi al minunatei melodrame, continua cu drumul spre Mordina,o cetate prospera,dar nu pentru mult timp.
Moh Ahmed cunoscut si ca El Ka Ka, mergea printre dunele de desert cand a intalnit o fetita cu batic rosu.....
"-Cum te cheama fetita mea ?"
"-Batic rosu - marite si merg la bunica  mea cu curmale, ca e bolnava"
"-Batic rosu,trebuie sa il faci negru...si sa nu se vada parul....Cati ani ai Batic rosu ?"
"-6 ani marite stapane, dar daca imi incordez musschii arat de 9 si poate mai mult..."
"-Bravoo...bravooo...bucuria mea, sa-ti arat cateva lucruri minunate..."

aici pe ecran apare  3 minute cerul albastru,fara pic de nori...nici pana in ziua de azi nu se stie exact de lucruri i-a arata Moh Ahmed fetitei....!ce se stie este ca a mai luat 10 neveste,sa le invete lucruri minunate....!


Si asa, duna dupa duna,camila dupa camila,ajunge Moh Ahmed si cei cativa care s-au luat dupa el in marea cetate a Mordinei.
Putini,dar rai,acesti noi musafiri pun mana pe oras,care devine prima capitala a credintei ce o aducea cu el Moh.Nu a fost usor a trebuie sa omoare trei triburi de evrei,mai multi locuitori ai orasului dar in final a reusit sa se impuna.



In tot acest timp un inger ii sopteste versete dupa versete,
ceva ca psalmii lui David dar invers.

Dar nu toti sunt prietenii lui Moh...unii se lupta cu el, ca Abdulah bin Cobai interpretat magistral de un actor fara institutul de teatru..
Ramasi fara bani si trebuind sa munceasca au refuzat cu mandrie reintorcandu-se la jafuri si atacarea caravanelor asa cum aumai facut in primul oras....deghizandu-se ba in pelerini,ba in camile cu una sau 2 cocoase...

Iata companionii lui Moh Ahmed


Aici serialul trece prin minunate si tensionate  momente, cand pana si credinciosii lui ingroziti de comportarea lui neislamica nu stiu ce sa faca...jafuri...omoruri....inselaciune....preacurvie....cam mult si pentru beduinii desertului..


 Il numeau nebun si posedat de duhuri rele ('mașnun'), si, culmea jignirii pentru un arab, ii pusesera  eticheta de 'castratul' (abtar = impotent, barbat fara descendenti masculini, măgar castrat), pentru că nu avea decât fete (pentru arabi, nasterea unei fete era o veste rea, care echivala în cel mai bun caz cu lipsa unei nasteri.
***

Aici vedem actritele,una mai frumoasa ca alta, pozandu-se in pauza pe platoul de filmare....


 Urmeaza:  Episodul 3..... peripetiile lui El Ka Ka cu piatra neagra  si     Visul lui Dan,
care viseaza ca Moh a scris undeva ceva de Pace,dar cand se trezeste ii fuge visul si pacea......

16 comentarii:

Anonim spunea...

Mai abbu tie chiar nu-ti este frica de d-zeu ?? oricum rusine aduci multe jigniri la adresa islamului ,

Doinita

Majda spunea...

Doinita, stii ce inseamna "propaganda"? ;) Daca intelegi cu adevarat cine este Dumnezeu si ce vrea El de la noi, atunci tie sa-ti fie rusine pt ceea ce incerci sa insinuezi...

viorica abbu spunea...

Satira nu este halal in islam este interzisa,haram.
Ironia nu este permisa in islam-haram.
Caricatura este interzisa-haram.
Glumele sau anecdotele cu profeti sunt interzise....-haram.
La crestini nu,la evrei nu,
asa ca fac si eu ce pot....!!!

PS Doinita....ai citit vreo-data viata profetului..? dar nu pe site-uri islamice cu poze colorate.
Lucrari documnetare si documentate.
Sa nu uita sa raspunzi.

ana spunea...

Viorica, iti multumim pentru parodia expusa, ai putea totusi sa ne spui si care sunt lucrarile documentare si documentate de unde te-ai inspirat?

viorica abbu spunea...

Ana draga ...este o alegorie-basm inventata de mine.
pozele le am de pe google si de la Meyra...
in rest

"orice asemenare cu personaje,intamplari sau situatii reale este pur intamplatoare..."

faptul ca ti-am recomnadat sa citesti viata profetului este pentru ca realmente este o lectura fascinanta....
mult mai fascinanta decat sa ma citesti pe mine. decat sa ma citesti pe mine....

Anonim spunea...

eu nu mai inteleg ce e de capul tau viorico!
pe de o parte ramadan fericit si post usor!
pe de alta parte iei la misto islamul si pe profetul lor exact in luna lor sfanta.
ce e in capul tau femeie?incerci sa-i provoci?!
si-apoi sa arati ca vai...uite...nici in ramadan nu stiu sa fie buni si toleranti?!
exista drept la opinie ,dar mai exista si ceva numit respect...
motanel pufos

Anonim spunea...

Doinita

Abbu am citit despre viata profetului , a fost un om minunat , tu n-ai inteles islamul si nici n-ai sa-l intelegi deoarece Allah ti-a acoperit ochii si urechile tale , traiesti in minciuna si in pacat criticand viata musulmanilor , tot spui peste tot ca n-ai nimic cu islamul doar cu surioarele care s-au convertit dar nu este asa de fapt ai ce ai cu islamul , ce parere ai daca asi lua eu sau altcineva acele comentarii si poze pe care le-ai pus si le-asi da la opinia publica si s-ar gasii cine sa te gaseasca unde te ascunzi si ar sarii islamul pe tine ce te-ai face atunci ????? oricum s-a dus vorba ca s-a aflat cine esti si unde locuiesti chiar sunt curioasa daca esti tu aceea persoana , ya rabb , oricum se intalneste munte cu munte dapoi om cu om

viorica abbu spunea...

Doinita?
(ce nume mioritic.....)
nu te stradui sa pui pozele "la opinia publica"
sunt demult acolo...adica pe google images.
una la mana.
doi ,cine ti-a zis ca ma ascund?
trei,daca un om se deghizeaza in negustor,ataca caravana ci marfuri,fura marfurile si le vinde....ce este de neinteles aici?

a...mai este si
patru:
tot n-ai priceput cu cine am si ce am...asa ca las-o balta,lasa pe altii mai isteti ca tine sa discute.

oooooiata si cinci:

critic viata musulmanilor? care viata ? aia de oameni muncitori,de oameni corecti,de buni familisti si de buni copii penyru parintii lor?
sau crtic musulmanii care fac lucruri impotriva islamului si a invataturilor lui...
TU TRAIESTI IN MINCIUNA SI PACAT PENTRU CA REFUZI SA VEZI ADEVARUL...NU TOTUL ESTE ALB SI NU TOTUL ESTE NEGRU IN VIATA....

SUNT NUANTE,DE BINE SI DE RAU....
dar cum spuneam, asta e pentru cei mai isteti putin.

ps
sa ma anuntati cand veniti cu Mos Ajunul macar sa pun apa la foc de-o cafea...!

Anonim spunea...

abbu lasa musulmani in pace si vede-ti de treaba ta ,
aceeasi Doinita mioritica

viorica abbu spunea...

Doinito...daca il vezi pe Munir....spune-i ca mi-e dor de el si de serialul "Crestinismul, o religie gresita"

Majda spunea...

Eh Viorica...degeaba insisti ! Tu ai si alte postari,cu alte subiecte...si nu am vazut nici o surioara sa comenteze...deci, ce sa intelegem de aici ? :D Ca si in cazul "vedetelor", publicitatea negativa este cea mai buna !

viorica abbu spunea...

Majda....
Asi vrea sa am postari NUMAI CU ALTE SUBIECTE.
Sa discutam despre educatia copiilor,despre educatia noastra,ce a fost bun si ce a fost in detrimentul nostru,despre alte aspecte sociale,despre putina politica,ceva date internationale...

Si nu,nu frica de lipsa de auditoriu nu imi da pace..
Au fost luni cand afara de Corneliu si inca 1-2 nu aparea nimeni pe aici ,dar eu mi-am spus parerile.
nu,nu frica de lipsa de auditoriu...
dar am si eu hachitele mele...cand vad un tablou ca sta stramb pe perete ma duc sa-l indrept...la mine acasa sau in vizita..
si cum tot mereu imi apare in fata cate ceva stramb,vreau sa le invat pe fetele astea sa fie atente cum se agata tablorile !!!!!!!!!

Anonim spunea...

Eu am fost mereu,chiar si atunci cand nu era (inca nu se nascuse) Corneliu :))

Anonim spunea...

Fratilor ai credeam pe musulmani nebuni dar am ajuns la concluzia ca voi i-ati intrecut , ce-aveti frate cu ei lasati oamenii in legea lor si voi vedeti-va de a voastra , cel putin ei asa cum ai criticati voi sunt mai credincioasi decat noi romanii care am inceput sa ne gasim refugiu in ori cine zice ca face minuni dam busna in casele lor sau in biserci si ne lasam calacti in picioare de preoti , aia au o religie stabila stiu ca au un singur d-zeu , au un profet , au o singura carte [coranul]

si la noi ar fi frumos daca s-ar mai schimba putin regulile ,oricum speram in mai bine

sper ca nu m-am bagat ca musca in lapte dar cautam ceva si am gasi acest blog

o zi buna


Costel Draghici , Arad

viorica abbu spunea...

Costel -tu te referi numai la credinta.
Da,iudaismul si islamul)sunt o religie inchisa,nemodificata si nemodificabila,crestinismul este cea mai elastica religie,cea mai flexibila la idei noi si corecturi.(unele bune,unele rele)
Dar eu nu ma refer numai la asta....
uita-te la triourile din pozele articolului,uitat-te la multe alte poze si la cine se aseamana si se aduna cum zice Doinita-
si apune-mi:
CE CAUTA INTERESELE POLITICE,INTERESELE TERITORIALE,DORINTA DE EXTERMINAREA A UNUI STAT SAU A UNEI POPULATII,ALATURI DE RELIGIE....???
DE CE SE FOLOSESTE PARGHIA RELIGIEI CA SA DEA IMPRESIA CA NU AHMANIDAJAD,ERDOGAN,ASSAD VOR SA STAPANEASCA ALTE ETNII SI POPOARE CI ESTE DORINTA LUI ALLAH ??

si unii ca Doinita chiar cred...
cred si actioneaza...
iar daca ii spun ca nu asta e religia islamica adevarata,imi spun ca eu am ce am cu islamul si il jignesc,pe ea si pe convertite ???!!!

Anonim spunea...

Pufi si Costel,"oamenii care au opinii obiective", hmmm musulmanii le nutresc cumva si noi nu am vazut acesti lucru?
costele crestinii n-au un singur Dumnezeu? iar de profet? halal profet pedofil sau vrei sa-ti citez ce a facut acest obsedat sexual pe care musulmanii il considera profet? si inca un lucru: crestinismul ne indeamna la iubire si iertare, nu preotul si nu biserica ( tare cum trebuie sunt imami si moscheile, dute in cea de pe colentina si vezi ce gasesti prin "stanga-dreapta", asta daca nu stii deja ce ascunde acea "institutie" ) Daca tu consideri ca musulamnii sunt uniti (da, la rau, te cred), baiete, inseamna ca nu cunosti ce inseamna libertatea de a alege sa il iubesti pe Dumnezeu prin vorba buna si nu prin umilinta si fatarnicie. clar?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...