Pagini

26 aug. 2011

Psihologul ortodox: DESPRE MASTURBARE SI DESFRANARE

Dragii mei -lamuriti-ma.
Ce are masturbarea cu desfranarea ??

Caci masturbarea este cel mai normal si raspandit fenomen al pubertatii,iar desfranrea e sa preacurvesti,sa fi poligam,sa iei sotia altuia,restul stiti si voi.
Cine nu si-a vazut copii ajunsi la varsta intrebarilor cu mana sub plapuma,jucandu-se de-a "doctorul" sau fetele frecandu-se de bratul scaunului cu partile sensibile.
Si eu i-am vazut pe ai mei...sice-ati facut ??
i-ati dat afara din casa, ia-ti batut,i-ati pedepsit?
Eu m-am facut ca nu vad,dar am inceput sa fiu pregatita pentru intrebarile cu barza.

Dar religia este de alta parere....este un mare PACAT...

Ne previne foita ortodoxa  RAZBOIUL NEVAZUT:

În virtutea îndreptării unor astfel de teorii ciudate despre onanism care au copleşit medicina secolului al XVIII-lea, când psihologii, psihiatri şi clerul au pierdut orice sobrietate cu privire la acest obicei abuziv, cedând în faţa unei filozofii de tipul “fă ce-ţi place”, cu totul opusă atât învăţăturilor creştin-ortodoxe – Sfânta Scriptură şi Canoanele bisericeşti arată că masturbarea este un păcat foarte serios
Primul mare efect negativ al masturbarii se poate ajunge la o fixaţie a onanistului asupra persoanelor de acelaşi sex, de aici, homosexualitatea
Al doilea efect negativ al masturbării constă în aceea că generează delir şi fantasme. Sexualitatea umană este înfrânată.

Dragii mei cititori baieti....fiti sinceri -toti ati practicat- chiar asa este ?

Aceste sperietori crestio-ortodoxe fara nici-o legatura cu stiinta,cu psihologia individului,ce vor ele de fapt?
ce vor? Sa nu pacatuim....iar daca pacatuim sa cumparam acatise sau sa facem donatii...pentru a ni se ierta...



7 comentarii:

Majda spunea...

In Biblie, Dumnezeu nu ne invata intr-un mod deosebit "sexul" (si ce tine de acest obicei trupesc) deoarece "dragostea" este privita intr-un alt mod. Apostolul Pavel este cel care incearca sa indemne ca fiecare sot sa isi faca datoria fata de sotia lui si viceversa ( insa aceasta datorie nu consta doar in relatia intima ) Personal cred ca "sexul" nu sta la baza unei relatii...si nici macar nu o mentine. Intradevar, noi, oamenii am transformat "impreunarea" pentru a aduce pe lume urmasi, ca o placere. De multe ori este dusa la extreme, insa cat timp putem trai si fara ele, nu mi se pare a fi un pacat de condamnat. Nu-i judec nici pe homosexuali, nici pe lesbiene atunci cand se comporta normal (dar sigur pe zoofili, pedofili, obsedati...Offf!) . In definitiv nu poti judeca pe nimeni dupa aceste aspecte... Sunt multe altele mult mai grave... Important este respectul de sine...
Legat de cei mici...ehhh...sincer, "in vremea mea" aceste curiozitati nu erau...aveam alte preocupari... Stiam despre actul sexual ca este doar acea legatura pt a ramane insarcinata, nefiind impresionata nici macar de partile corpului... Si asta, pana la varsta de 13 ani (astept ca multi sa faca misto de mine) :D...culmea, nici la scoala, nici cu prietenii de la bloc nu aveam procupari de acest gen... Eram atrasi de alte jocuri si desene, competitii si lectii... Acum, constat ca acele timpuri nu mai sunt la moda, nu mai sunt "misto"...
Intotdeauna, ai mei, au incercat sa ne raspunda la intrebari, dar doar atunci cand noi le puneam...incercand sa fie relaxati si cand, din greseala,era vreo secventa la televizor, schimbau degajati...

In ceea ce priveste masturbarea...nu stiu cum as putea interpreta acest obicei al multora, deoarece nu am practicat niciodata, motivand ca nu imi pot provoca singura placere...cred ca ea trebuie sa fie in doi, prin sentimente... Insa, natura umana difera de la om la om...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Majda spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Majda spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
viorica abbu spunea...

Majda,imi pare rau,dar m-am saturat de miorlaieli fara rost.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...