Pagini

27 apr. 2011

Turcia nu poate intra in EU fara higiena...

Asa ca Erdogan-Pasa...se spala pe maini...!!


De microbi....? desigur ca nu...!! dar atunci ?
de genocidul a UN MILION OPTSUTE DE MII de  armeni 


Ce mai face Erdogan-Pasa ? ca se spele pe maini pana la capat ??
Darama monumentul ridicat  in Turcia,de un primar turc,
pentru a comemora victimele genocidului poporului armean !!


De ce darama Erdogan Bulibasa monumentul?
clar:
-s-a suparat pe mine ca il atac cu Flotila mea umanitara....!!


UN MINUT excelenta.....
Doar un minut in plus la ONU....!!!!


18 comentarii:

maria spunea...

buna dimineata viorica....
iar scrii fetita la lumina lumanarii?!
tu cand dormi mama?!:)
PS:te rog eu frumos nu mai fii ironica cand vb de Dumnezeu sau de Profet ca imi lasa un gust amar.
Ei nu au de-a face cu ce au facut niste nebuni inainte.
Cum nici Isus nu are de-a face cu preotii care molesteaza copii sau cu calugarii homosexuali....nu?
te pupic si sa aveti cu totii o zi frumoasa!
maria:)xxx

Anonim spunea...

Proasta tot proasta ramane,n-ai ce sa-i faci.

viorica abbu spunea...

maria-OK !!

Anonim spunea...

ca veni vorba de igiena, "amica"dumneavoastra Alexandra intreaba: Cand te speli inainte de rugaciune apa trebuie sa intre in nari ? :))) probabil considera ca igiena mucoasei nazale nu-i importanta sau ca nu o fi primita rugaciunea de scapa un strop de apa pe langa.

Intelept om a fost Mohammed. Prin religie (practicile impuse) a igienizat fizic o societate prefeudala mizera, pestilentiala, in timp ce ei, oamenii, visau la igienizarea spirituala. Buna strategie a avut, atat de buna, incat unii (aka Alexandra) nu s-a prins nici dupa 1400 de ani.

viorica abbu spunea...

dar interdictia alcoolului sau a carnii de porc ce este...?
indicatii pentru sanatate impuse de conditiile regiunii.
Lucru de altfel laudabil, dar sa nu iei picaturi pentru urechi cand ai otita grava ca nu cumva o picatura sa intre in stomac si sa-ti anuleze postul este .....cam deplasat...

Anonim spunea...

e indobitocire, religiozitate superficiala, chiar daca omul acela se considerA extrem de credincios.

Anonim spunea...

Ca sa fie clar pentru toata lumea, cum se face "wodo":
http://www.islamcluj.ro/flash/adoratie/19.swf
O modesta contributie din partea mea.
Corneliu.

Anonim spunea...

Mai am una:

Tot in cartea 'Rugaciunea' am gasit urmatorul pasaj :

'În ceea ce priveste atingerea organului sexual cu mâna,
exista divergente între scoli, unii sunt de parere ca acest fapt
anuleaza ablutiunea, având ca dovada hadisul Profetului (pacea
si binecuvântarea lui Allah fie asupra lui!):“Cine îsi atinge
organul sexual, sa nu se roage, daca nu face din nou ablutiunea.”(relatat de Tirmizi),
iar teologii hanefiti, precum si alti învatati sunt de parere ca nu anuleaza ablutiunea
si aduc drept argument un alt hadis relatat de Ibn Hibban: “Eram
împreuna cu Profetul (pacea si binecuvântarea lui Allah fie
asupra lui!) când a venit la el un beduin, care l-a întrebat pe
Profet daca în timpul rugaciunii, cineva se scarpina sau îsi
atinge cu mâna organul sexual, îi este acceptata
rugaciunea?, iar Trimisul lui Allah (pacea si binecuvântarea
lui Allah fie asupra lui!) i-a raspuns ca organele sexuale sunt o parte din corpul lui”.

Asa e insfarsit clar.
Corneliu.

maria spunea...

dragii mei viorica si corneliu si toti cei anonimi
buna ziua...sper ca azi avut o zi linistita si plina de bucurii.
ce sa va zic...interdictiile puse de islam pentru au sens in orice regiune de pe frumoasa noastra planeta am fi.nimic din islam nu ne invata de rau!
sa nu iei picaturi pe urechi in timpul postului poate sa ti se para tie viorica iesit din comun...dar hai sa-ti explic cum de fapt ar fi trebuit sa intelegi
daca esti atat de bolnav incat trebuie sa iei picaturile alea atunci bunul Dumnezeu iti da zi libera...sau mai multe zile libere de la postit...ca sa te refaci si sa postesti din tot sufletul nu sa stai si sa suferi de durere...deci eu zic ca Dumnezeu nu putea sa dea dovada de mai multa dragoste pt noi:)dar asta zic eu....
despre wudu?!
ce sa zic eu una,un om simplu si fara pretentii ma gandesc asa:
am atins din greseala ceva ce in mod normal este considerat murdar(pt ca toti de spalam pe maini dupa ce am umblat prin anumite zone:)) e mai safe si am constiinta impacata daca imi fac wudu.la ce strica?
dar un om puturos presupun ca ar avea multe de comentat...
si lui Dumnezeu nu-i plac cei puturosi:)
va pup
maria:)xxx

viorica abbu spunea...

Maria,nu degeaba am pomenit picaturile,de ochi sau de urechi,ma bazez pe postari unde o mama intreaba daca sa dea picaturi de ochi copilului ca a a auzit ca au 0.002% alcool...

Maria,o mama se lupta cu dumnezeu pentru copilul ei, nu vine pe un foru sa ceara parerea daca sa ia copilul ce i-a prescris doctorul...

am multe asemenea exemplea fost pe blog un articol,s-a dus la fund intre timp,dar asta nu este credinta.
este orbire si ai s-o gasesti in special la convertite ce traiesc alaturi de arabi.
De ce oare convertitele sunt mai habotnice decat cel mai habotnic imam???
de frica ca se vede ca asa cum nu a reusit sa fie o buna crestina nu va fi nici o buna musulmana...si atunci pluseaza...pluseaza si devine caraghioasa...
datr tu esti o dulce...serios.

maria spunea...

saru mana..stiu ca-s dulce.
si ca o musulmana convertita care nu am fost o buna crestina vreau doar sa zic ca macar acum ceea ce cred makes sense.adica mi se pare logic:)
sora mea este casatorita cu un musulman algerian si parca si ei se cred arabi...anyway.
da este adevarat am observat tendinta asta la ei...dar nu poti sa-i schimbi...asa sunt ei.
iar fetele care sunt casatorite cu ei,ca orice femeie casatorita,incep sa se dea dupa barbat.ce sa-i faci asta e viata!
nu inseamna ca le critic!absolut deloc!
e intr-un fel de admirat...ca poarta razboiul asta cu ele insele sa se schimbe conform noilor canoane.
eu am luat-o incet insa...asta nu inseamna ca nu port hijab..pt ca port
si chiar port cu abaya...asa ca sa te ataci viorico mama:)xxx
dar a fost alegerea mea...si in general trec totul prin filtru meu personal...pt ca mi-e frica sa n-o iau la vale:)
excesul asta de zel la convertite se va potoli intr-o zi...si nu ma uit mai departe decat la propria mea sora.eu m-am convertit cu 2 ani inaintea ei...de una singura...fara sa-l fi cunoscut pe sotul meu. ea cand s-a convertit era plina de elan...incerca sa converteasca pe toata lumea...chestie care pe mine ma distra.
anyway...si-a revenit acum.
a ajuns la concluzia mea...ca nu poti sa-i vorbesti omului despre islam daca nu are urechi de auzit si daca nu e un om destept si deschis ,ca sa inteleaga ce ai de zis.
oricum...prea multa vorbarie din partea mea....cred ca ar trebui sa scriu o carte:))
te pup...ma duc la cratita acum:))lool
maria:)xxx

viorica abbu spunea...

Maria ...pentru maine daca ai ai terminat cu netul:

vorbaria nu totdeauna strica...tu inclini balanta spre tine cativa milimetrii,eu apoi incerc inversul,asa ca daca avem putin noroc ramane in echilibru...
crezi ca este putin ???

@@@...si in general trec totul prin filtru meu personal@@@

corect mesajul tau...!

Anonim spunea...

eu trec totul prin filtru de cafea

Gogaie

maria spunea...

buna ziua la toata lumea.
gogaie..tu mamica ai un simt al umorului aparte si n-as vrea sa zic ceva sa intru in gura matale ,ca nu mai ies de-acolo in veci si pururea:)
viorica eu nu incerc sa inclin nici o balanta crede-ma,doar incerc sa explic cate ceva din ce mi-a dat bunul Dumnezeu sa inteleg.poate ca ceea ce spun va face pe cineva sa inteleaga mai bine anumite lucruri despre islam.
sper sa nu vorbesc la bec:))
maria:)xxx

viorica abbu spunea...

Maria,am sa fiu mai clara putin..."balanta' in sensul de echilibru intre parerile diferite.
Mie personal mi-e clara pozitia ta si corecta dorinta de a explica.

Anonim spunea...

"sper sa nu vorbesc la bec:))"

Ba da !! because my name is Becu :))

Becu Gogaie

maria spunea...

hai ca-mi esti drag gogaie....ma amuzi in permanenta.sincer iti zic...nu sunt sarcastica!
o zi frumoasa
maria:)xxx

Anonim spunea...

Haide ca si dumneavoastra sunteti o dulceata de doamna. O zi frumoasa,dupa cum va este si sufletul va doresc si eu.

Gogaie (a lui Viorica)

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...