Pagini

26 apr. 2011

de ce m-am autobanat....!

Ei bine,am considerat ca asa este corect.
Numele meu mai mult strica decat ajuta pe forumul ARCI....
Cu lupa pe acest forum, trimitand doua luptatoare de slab calibru,care in final afara de a jigni nu su reusit nimic altceva,numitele Anouna (Anna pe Islamul azi) si Ahmadine   doua penibile cozi de topor care intai si intai s-au luat de mine....Islamul azi  a dovedit ca a fost atins frontal si lovitura o resimte destul de tare..

Pe ARCI,s-a raspuns documentat,ponderat si mai ales la obict povestii cu perchezitiile si confiscarile membrilor 'Asociatiei Culturale" si 'Ligii nu stiu care ",de fapt alte denumiri ai aceleiasi fundatii islamiste Taiba,ramura romaneasca a fratilor musulmani din Egipt...
Dar ce credeti voi,numai viorica stie asta?Romanii dorm in papuci ??

Pusi in fata cu o alta pozitie,a musulmanilor romani neaosi,nu de import din  tarile arabe veniti in Romania cu ideile lor fundamentaliste,cu exponenti si exponente in organizatii rau famate,Islamul Azi m-a gasit pe mine capul rautatilor....
Din respect pentru forumul ARCI -am hotarat ca nu voi mai posta nimic...oglinda ce li se va pune in fata acelor islamisti infierbantati de Alahu Akbar,de jihad si de sharia de pe Islamul Azi,sa fie netto musulmana,musulmana romaneasca....

Ascultati......sunt lucruri de bun simt,specifice musulmanilor romani


15 comentarii:

noname spunea...

nu veti mai posta pe forumul respectiv sau nu veti mai publica pe blog picanterii de pe islamul azi? :)

Mare adevar a spus domnul acela: cel mai mare dusman al Islamului e insusi musulmanul. Credinta se reflecta in faptele noastre.

viorica abbu spunea...

Forumul respectiv si Islamul Azi sunt doua forumuri diametral opuse...
picanterii are numai unul...si daca ar fi numai picanterii...

ARCI este un forum serios,destinat musulmanilor romani,care are o paleta diversa de subiecte si o atitudine corecta,in spiritul romanesc asupra islamului..

Anonim spunea...

pacat ca ARCI sunt atat de seriosi incat nici nu-ti dau posibilitatea sa te inregistezi, rapid esti "catalogat" drept spammer.

Anonim spunea...

Daca viorica abbulafia a reusit sa se inscrie....nu cred de ce altcineva nu...!!!!

Anonim spunea...

unde este saitul Arci ca vreau sa ma inscriu si eu.

Viorica,imi pare rau ca ti-ai dat shingura ban. Mai bine mai asteptai putin si te dadea administratorul afara. Ori ai vrut sa i-o iei admnistratorului inainte ori ai vrut sa o faci pe "victima sistemului"

Te poopa Gogaie

Anonim spunea...

L-am gasit www.arci.ro Dar n-au vrut sa ma primeasca. Au zis ca sunt neam prost .
Incerc pe celalalt sait islamulazi. Daca nici acolo nu ma primeste nu ma mai inscriu nicaieri.
Viorico,hai si tu pe islamulazi.

Gogaie

Anonim spunea...

"ARCI este un forum serios,destinat musulmanilor romani,care are o paleta diversa de subiecte si o atitudine corecta,in spiritul romanesc asupra islamului."

Arci nu e forum,este un blog,unde toti vorbesc de unii singuri.
Siritul romanesc inseamna fum,femei,delir,vapoare.N-are nici o treaba cu islamul.

Parerea lu' Gogaie

Anonim spunea...

Anouna si Ahmadine pot face parte cu brio din Academia Tzatzavencu- sunt mari iubitoare de scandal, apar ca din senin oriunde e rost de scandal, cred ca asra e singura lor fericire pe lumea asta- samanta de scandal.

Anonim spunea...

"L-am gasit www.arci.ro Dar n-au vrut sa ma primeasca. Au zis ca sunt neam prost"
Da, Gogaie, ei au dreptate. Ma mira ca nu ti-ai dat seama singura pana acum.
Corneliu.

Anonim spunea...

Si ce daca au dreptate. Prostii nu e oameni?

maria spunea...

vreau doar sa va zic o fraza spusa de un convertit celebru:
"Slava Domnului ca am cunoscut islamul inainte sa-i cunosc pe musulmani!"
mie una mi se pare magica fraza asta...cred ca noi musulmanii ar trebui sa incercam sa ne gandim foarte bine cum ne vad oamenii din afara!
eu cred ca daca am fi mai relaxati si mai prietenosi am avea mai multe de castigat!
acum sper sa nu sara cineva cu gura pe mine!
noapte buna
maria:)xxx

Anonim spunea...

eu tind sa cred ca tu nu esti normala femeie/barbat ce esti mai abbu
un singur lucru faci pe toate forumurile siteurile unde scrie islam,preiei de acolo si comentezi aici,pfui maica da cred ca tu chiar nu ai ce face si ca singurul tau scop in viata asta este.esti de rasul curcilor,io pe aici nu mai trec ca-mi provoaca sila

viorica abbu spunea...

Anonim...de laudat initiativa ta.
sa ai totdeauna o punga de hartie la indemana ...stii ...ca la avioane...!!

Anonim spunea...

Forumul Arci mai functioneaza, va merge?

viorica abbu spunea...

Am vazut ca este suspendat, dar nu stiu nimic altceva.Nu am pastrat o legatura directa,asa ca nu stiu nimic mai mult

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...