Pagini

8 apr. 2011

" Religiile nu au fost proiectate pentru o lume cu tehnologie ci pentru o lume în care oamenii să fie tehnologia"

Iata o remarcabila postare a uni membru pe forumul "Islamul Azi"
Ma grabesc sa o reproduc, caci persoana e pe cale de a renunta sa mi participa la discutii datorita infinitelor ironii ce le suporta.
Asadar iata ce scrie  Remus :

. ..."Religiile cer oamenilor prin ritualurile lor un comportament mașinal și promovează o morală și o filozofie prin care li se cere oamenilor să devină niște mașini.
 Într-un viitor cu o tehnologie foarte dezvoltată, tehnologia va prelua cele mai multe munci repetitive, în timp ce oamenilor vor rămâne muncile creative. În religie numai creativ nu ai voie să fi.
Cine are voie să modifice scrierile sfinte de exemplu?
Prin urmare, scrierile sfinte sunt niște instrucțiuni care trebuiesc executate cu o supunere asemenea mașinilor. Un alt atribut definitoriu al mașinilor este credința oarbă absolută.
 Când introduci date într-un calculator, el le va crede pe cuvânt și se va jertfi până la ultima picătură de energie pentru a executa instrucțiunile acelea fără să-i pese de sine absolut deloc. Anticipez că dacă va fi un viitor în care tehnologia să se generalizeze, religia va ajunge o problemă pentru societate și pentru educație din ce în ce mai spinoasă. Asta dacă nu va veni un război care să facă din nou să fie nevoie de oameni-mașini care să care cu spinarea, să creadă tot ceea ce vrea stăpânul și să execute instrucțiunile stăpânului în tocmai.

 Religiile nu au fost proiectate pentru o lume cu tehnologie ci pentru o lume în care oamenii să fie tehnologia. Soluția pentru eliminarea tehnologiei este evident un război distructiv, la care religiile au dovedit tot timpul în istorie că se pricep să facă. Religiile au purtat războaie în numele creației universului și dragostei. Iar sufletul și viața de dincolo, sunt promovate numai de cei ce urmăresc un schimb pentru a negocia luarea acestei viați, în schimbul oferirii vieții de dincolo. Cu toate acestea, paradoxal, eu mi-am dat seama că și într-un viitor foarte puternic tehnologizat va fi nevoie mare de ajutorul unor oameni cu metode religioase, și afirm asta cu toată responsabilitatea.
 Eu cred că mașinile ar trebui să preia numai muncile repetitive, iar muncile creative trebuie să fie un privilegiu exclusiv omului, iar acest lucru ar trebui apărat de niște oameni cu metode religioase.
Dacă mașinile vor prelua și muncile repetitive, și muncile creative, omul va deveni o legumă în brațele unui robot. Acest lucru este ceva foarte ispititor și se întâmplă încă de acum.
 După părerea mea, un joc de șah pe calculator, nu este nimic altceva decât un act de creativitate al calculatorului împotriva omului. Creativitatea mașinilor, este viitorul pom legendar interzis din care cred că nu prea ar trebui să mâncăm. Va fi nevoie de o etică foarte strictă în viitor, privind programarea calculatoarelor.
 Numai că religioșii se bucură atunci când văd dezastre și războaie pentru că li se împlinesc proorocirile, și astfel ei se pot lăuda că au adevărul. În blocurile conspiraționiste ale ortodocșilor, se dă cu bolovani în totul pentru ca să rămână numai opțiunea pe care ei ar vrea să o numească "Dumnezeu".

Cu ortodocșii nu se pot discuta niciun fel de probleme, decât numai în măsura în care vrei numai să dai cu bolovani în tot, înafară de Dumnezeul lor. Protestanții, se concentrează pe o laudă a lui Dumnezeu și pe un fel de argumentare a împlinirii proorocirilor.
Cică pământul trebuie să ardă cu tot ce este pe el, iar în teascul mâniei Lui Dumnezeu sângele trebuie să fie până la zăbalele cailor. Iar creativitatea atotputernică și iubitoare trebuie slăvită pentru că atunci când va vrea Dumnezeu, va fi un cer nou și un pământ nou.
 Nu trebuie să ne facem nicio grijă, că Dumnezeu le va face pe toate negreșit și că trebuie să privim nenorocirile cu bucurie, pentru că atunci sfârșitul și mântuirea sunt aproape. Eu am stat și m-am tot gândit la aceste lucruri, și mă tem că în cea mai mare parte sunt adevărate și foarte probabile. Timpul lor este și el aproape. Dar nu condamn nimic, pentru că nimic din lumea asta nu este al meu.
Al meu este numai timpul care mi-a mai rămas.
Orice am face, oricum facem ce vrem, iar dacă nu facem nimic ci doar așteptăm pe Dumnezeu să ne facă ce vrea, tot ceea ce vrem facem. Numai morții știu cel mai bine să nu facă răul și să nu greșească, și acesta este și motivul pentru care ne omorâm între noi dintotdeauna.

sursa aici
De 5 ori pe zi - -tehnologie....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo, Viorica, e fantastic!
Religia, mai ales cea de tipul Islamului, este ea in sine UN PROGRAM DE CALCULATOR dupa care ar trebui sa functioneze MASINA OM creata in mod special pentru a functiona dupa acel program.
De fapt daca te uiti la maximele scrise in acel forum, intelegi ca de fapt, citez din memorie, "eu i-am creat pe oameni si pe djini ca sa ma adore".
Pot adauga cu umor: e un simptom de EGO superumflat...
Corneliu.

Anonim spunea...

Super umflat esti tu vierme libidinos.
Vorbeste despre ceea ce stii nu despre ce
presupui.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...