Pagini

21 apr. 2011

Sarumana mama,da desteapta m-ai facut.....!!!


citat: -individa Camelia catre individa Abbu (adica eu)

Eu nu as trata ca pe un pamflet. Daca pe Google scrii islamulazi.ro..iti apare printre primele rezultate www.islamul-azi-abbu.blogspot.com. Credeti ca marii procurori DIICOT si angajatii lor nu s-au uitat deloc pe internet???
In alta ordine de idei...azi am intrat pentru prima oara pe "blogul paranoia al Vioricai" in care am vazut ca ma jignea(in fine...) si am mai gasit si acest paragraf:

D-na Lavinia Maria Kandilci este sotia unui mare acrivist...
Nu de partid,nu de securitate, ci de activist la IHH ...
Va aduceti aminte? Este organizatiea interzisa in Germania ca fiind terorista,organizatia care a "organizat " "Flota batausilor si a natarailor" celebra Mavi Marmara....(celebra prin faptul ca fost pescuita si dusa in odgon in port israelian ...!)
Asadar ce face d-na activista Lavinia ?


Oare ce poate intelege o persoana cand citeste asa ceva avand in vedere situatia de fata?
Nu cunosc care e povestea acestei "individe", dar mie personal mi-a creeat un semn de intrebare toate actiunile ei virtuale ...(sper sa fie doar virtuale).

--------------------------------------- 


5 comentarii:

Anonim spunea...

Amicul meu, fratele Ascary, este un luptator hotarit...

Anonim spunea...

E hotarat ascary cum sunt eu Keira Knightley.

Daca se mai ia de doamna inimii mele,Guneviere a mea ca sa zic asa,ii dau drumu' la sange,parol d'onor.

Te salut si pe aceasta cale Viorica...Viorica-Viorica nume de floare e ziua ta si eu nu ti-am luat un ghiocel :( Saracia bat-o vina .

Gogaie

maria spunea...

corneliu..eu te-am vazut pe islamulazi si cand ai fost in dispute cu anumiti membri chiar am fost de partea ta.
dar vad insa ca acei membri au avut dreptate!#
aici nu pari a fi acel domn manierat si citit care pari a fi pe islamulazi.
pacat...

viorica abbu spunea...

interesant Maria, cum ai tras o concluzie ce o aveai de fapt in minte, dar asteptai ocazia....
slaba ocazie...
fraza lui Corneliu este cea mai normala posibila.....ti-a trecut prin minte ca oamenii pot gandi diferit fara sa adune prin asta pacate ??

Stii,simt ca esti un om bun si corect,felul tau de a scri arata asta,asa ca imi permit o idee,nici macar sfat....pune-ti intrebari..pune-ti mereu intrebari...
ai sa fi surprinsa cate raspunsuri vei gasi la aceeasi intrebare caci ce sa facem ? nu traim numai in alb-negru....

Anonim spunea...

Pentru Maria.
Regret ca ai ajuns la o asemenea concluzie.
Cateodata trebuie sa le spun unora lucrurile potrivite exact pe limba pe care o inteleg, respectiv aceeasi limba pe care o folosesc ei. Subtilitatile si finetzurile nu au asupra lor niciun efect si nu vreau sa le dau impresia ca imi inclin capul in fata monstruozitatilor ce le debiteaza.
Nu este de loc neimportant sa li se aplice acestor indivizi lovituri sub centura. Daca ar fi putini si izolati, nu mi-ar pasa, dar ei ajung sa fie o masa realmente critica si ca sa-l citez pe Alexandru Lapusneanu, "sunt prosti, dar multi", deci se considera public in stare sa-si impuna ideile (vai de ele) si faptele (ticalosii).
Cred ca am fost clar.
Restul ramane la aprecierea dumitale.
Cert ramane faptul ca ca nu poti confrunta o haita de antropofagi cu o o dizertatie despre morala. Maximum te va ajuta sa fii mai convins ca vei fi mancat cu dreptatea in mana...
Corneliu

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...