Pagini

21 apr. 2011

Gastele care vor sa salveze LIGA si ...gansacii sefi...!!

Mareata poveste de dianainte de era noastra doreste sa se repete astazi....
Gastele ofensate,ofuscate,infoiate,sasaitoare de pe Islamul Azi  fac ga-ga-iala.
Nu se stie inca ce si cum cu perhezitiile la sediu, dar sa fie...galagia a salvat Capitoliu,asa ca islamul a preluat odata cu profetii si gastele.

Acum vor sa salveze Liga Islamica,sefii ei,romani sau arabi,scoliti sau cu numele,spalatori de bani se zice si racolatori de tineri gata de sacrificiul suprem...yanni.....alahu akbar...!!!
Daca se poate si ceva despagubiri:
pentru perchezitie,pentru ore nedormite,pentru deranj si pentru....ISLAMOFOBIE !!!
Uuuuaala !.poate sa iasa ceva bani aici !!!!Pacat ca Romania nu ii are !!
Dar mai bine sa ne distram cu gagaiala a la Catavencu de pe Islamul azi -acum si pururea si in vecii vecilor Amin:

gasculita amira:
am auzit ca fundatia taiba au avut niste controale de catre organele de politie astazi dimineata si le-au fost confiscate computerele, acest lucru ne afecteaza si pe noi? Membrii forumului? Iar daca dorim sa mergem la moschee vineri se poate? Sau pot exista probleme?

gasculita Moonasdm:
 Au confiscat CARTI ,COMPUTERE,LAPTOAPE..........tot ce ajuta la respindirea islamului ;HASBIALLAH WA NEAML WAKIL ALEHOM!Presa in Ro este in mina sionistilor draga sora Aisha

gasculita Anna
Eu am incredere in Allah si atat. Ma rog ca fratii si surorile mele ce au trecut azi prin momente asa umilitoare si traumatizante sa fie protejati si binecuvantati de Allah Subhana wa Ta'alaa si sa fie rasplatiti pentru rabdarea lor si pentru puterea si credinta lor.

gasculita AishaA
Inshallah, amin. Ceea ce se petrece nu face altceva decit sa amplifice respectul si pretuirea fata de acesti oameni sinceri.

gasculita Moonasdm:
de data aceasta ,cred ca este foarte necesar sa se raspunda la astfel de acte prin plingeri legale adresate la forurile speciale ale Dreptului Omului si respectul acestora,asa dupa cum clar a sugerat si sora Aisha.
gasculita Camelia_mng;
Eu nu cred ca fac bine descinderile astea. Oricum sunt fara rost si nu fac decat sa pateze public imaginea Fundatiei.
Eu inteleg doar ca un act de discriminare religioasa



Gasculita Valen
La illaha illa Allah! Evident ca descinderea este una foarte corecta...pai nu trebuie sa vada lumea intreaga ca si Romania lupta cu "terorismul"? nu trebuie sa se laude serviciile secrete ca au anihilat "teroristii"? sau poate nu stiti cate descinderi gresite au facut cei de la diicot in ultima vreme?

Gasculita Lara:
Ma rog lui Allah sa fie alaturi de frati agresati de acesti teroristi de la diicot!InshaAllah sa uite cat pot de repede tot ce s-a intamplat ! de asemenea ma rog lui Allah sa faca dreptate si sa ii pedepseasca pe toti cei vinovati! Amin!!!

Gasculita Valen:
ce scuze? despagubiri trebuiesc cerute nu scuze! si inca foarte mari despagubiri: usa rupta costa, mobila si alte obiecte distruse costa plus trauma care trece sau nu si aia costa!!! eu una le-as cere atat de mult incat data viitoare cand mai indraznesc sa dea buzna asa peste oameni sa cerceteze de 1000 de ori mai bine!!!

Gasculita Ilesa:
Sper ca cei perchezitionati la domiciliu intr-un mod agresiv sa-i dea in judecata pentru abuz in serviciu si intimidare.

Gasculita amira...speriata:
daca stie cineva ce s-a intamplat cu adevarat, pentru ca noi comemtam asa...dar nu stim nimic concret nu ni se da nici o explicatie sa ne lamureasca si pe noi...pe mine una ma intereseaza acest lucru pentru siguranta mea, ca eu sunt casatorita la Funadatia Taiba si....vreau sa stiu ce probleme sau riscuri sunt e normal sa vreau sa stiu...Va multumesc !

gasculita narqis:
Incredibil ca s-a intamplat.
Allah sa ajute pe toti fratii si surorile din Romania!
Suntem alaturi de voi in rugaciune.


gasculita euioana19 (ani ?)
InshaAllah totul se va rezolva pt fratii si surorile noastre! Lucrurile vor degenera in timp, imaginea musulmanilor va fi din ce in ce mai denigrata, subhanAllah Muhammad saws ne-a avertizat in privinta asta, acum putem doar sa ne rugam la Allah sa ne dea putere sa trecem peste orice ne asteapta...Pentru suferinta de aici, rasplata va veni in Ziua de Apoi inshaAllah!

gasculita universitara Meyra:
...romanul este incult, ignorant, le place sa fabuleze, le place sa se dea "destepti".. acum eu ma refer la masa de oameni care isi pierd vremea la TV si care cred sincer in ce vad acolo

gasculita Umsamyr
Acest exces de zel ar trebuii pedepsit , pt ca să se creeze un precedent ......nici nu pot să-mi imaginez ce o fi fost în sufletul surorilor noastre şi a copilaşilor lor !
Acest incident nu face decît să îi ridice cu un grad mai sus în faţa mea , pe toţi fraţii noştrii abuzaţi în aceste zile !
Categoric trebue să fie traşi la răspundere pt acest abuz !

si acum fiti atenti :

Frate Ascary , deşii mi-e că spun o prostie , vă întreb totuşi , că oare nu" prietena"Viorica a aprins acest foc pe blogul ei .......?
zic şi eu ... :qqb006:

bine zici, mancati-as,doar ca focul vi l-ati aprins singuri .
ce naiba ? nici un foc nu sunteti in stare sa-l aprindeti singuri ?
sa vi-l aprind eu ??
iar de tras vi se trage de la ascary...ia verificati si incrucisati putin datele...!!!!!
.......

SI ...CE ZICE GANSACUL SEF ? adus cu mari sacrificii din Iordania sa-i invete pe romani islamismul ????

"Eu va multumesc tuturor pentru sprijinul moral atat de important pentru noi in aceste momente. Este un sentiment extraordinar sa sti ca fratii tai sunt alaturi de tine in momente grele. Allah sa fie multumit de voi!""
..........
Nu vi se pare ca un mesaj de despartie ?
cu periuta de dinti si pijama in dungi ??

Ok...gata...ma dor urechile...pa...pe maine....

viorica

24 de comentarii:

Anonim spunea...

Esti sigura ca nu ti-e frica ???
Eu in locul tau mi-asi schimba numele,adresa,sexul si culoarea parului.
Rodica

Anonim spunea...

Rodictzo , uita ca nu toti oamenii sunt niste lasi si rahati ! Viorica , astia de la islamulazi au crezut ca o se la mearga cu propaganda si promovarea ideilor nocive ale islamului pana in veci . Ia uite ce rapid li s-a infundat ! >Viorica felicitari pt curajul de care dai dovada ! Asa sper sa pateasca toti islamistii cu jihad in cap pripasiti prin Romania ! Inshallah !

Anonim spunea...

Zice Viorica: "iar de tras vi se trage de la ascary...ia verificati si incrucisati putin datele...!!!!!"

Si eu cred ca Ascary este agent MOSSAD. Cum se face ca cel mai radical musulman din Romania este bine mersi fara sa fie deranjat de cineva. Am vazut ca cineva a spus ca este arestat. NU ESTE ADEVARAT. I-am urmarit activitatea pe forum in ultimele zile. Posteaza constant.
Nu cred ca la arest le da internet.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa va dea minte!probabil ca nu aveti nimic altceva mai bun de facut ori nimeni nu va calca pragul si stati aici pe blog sa va mai alineti durerea singuratatii!
si sa stiti ca Dumnezeu e sus si va vede:nu numai ce faceti,cum denigrati oameni pe care nu-i cunoasteti,dar va mai vede si sufletele alea negre si o sa platiti!asa cum toti vom plati in ziua judecatii!credeti ca lui Dumnezeu ii pasa daca voi denigrati musulmanii asa?!credeti ca asa veti primi vreun bonus?!
va inselati...dar sigur e ca de orice religie am fi important e sa fim oameni!
si tu viorica,in singuratatea ta cred ca ai uitat ce inseamna asta!sunt atatea lucruri mult mai importatnte in lumea asta decat sa stam noaptea pe bloguri si sa aruncam cu noroi in oameni care nu ne-au facut nimic!
sustii ca esti casatorita cu un musulman...atunci macar respectati partenerul de viata,familiea lui si locurile de unde vine!
religia si familia lui l-au facut omul pe care tu il iubesti acum..
desi ma indoiesc ca cele pe care ti le-am spus vor avea vreun efect asupra ta si sunt sigura ca probabil ma vei face cu ou si cu otet,dar am spus ce aveam de spus.

viorica abbu spunea...

@@@...dar sigur e ca de orice religie am fi important e sa fim oameni!...
nimic mai adevarat,iar daca in lada cu mere este unul sau doua mere putrede,trebuie sa ne bucuram ca sunt gasite si inlaturate.In primul rand musulmanii ar trebuie sa fie fericiti ca sunt ajutati sa se arate curati in fata lumii,asa cum talharii,ucigasii,spalatori de bani,sau atentatori la siguranta statului romani, tigani,evrei,maghiari sunt arestati si cercetati in Romania.
Este beneficiul lor net sa arate PRIMII cu degetul pe cel ce a gresit ca sa arate cum restul 99% sunt curati.
dar daca se aliniaza toti impotriva legii romane...ceva e putred la TAIBA.....!!

ce parere ai de asta dragul meu anonim...>????

viorica abbu spunea...

Mai multa lume crede ca eu scriu sub plapuma la lumina lanternei sa nu va vada sotul......
HA...Ha...!!!
Sotul meu este un bun musulman,legat sufleteste de tara unde s-a nascut si de Romania care i-a dat sansa sa nu fie in lumea a treia.

Dar intai este un OM,un SOT,un TATA si la urma de tot recitator pe dinafara de versete care au ajuns atat de banale tot repetandu-se la infinit pe toate forumurile islamice ca nu le mai da nimeni atentie...au devenit mancare de gasculite...!!

Anonim spunea...

exista musulmani buni si musulmani rai?
exista crestini buni si crestini rai?
exista evrei buni si evrei rai?

exista toate aceste categorii,si?
abbu tu stai sa culegi informatii doar despre musulmani rai,dar fa-ne placerea si pune si de alea cu crestini rai si cu evrei rai,ce zici?

Anonim spunea...

Foarte urat ce li s-a intamplat acestor oameni.Romania se face inca o data de kk in fata lumii intregi caci evenimentul nu va scapa neobservat
Pe guvernantii care terorizeaza o tara intreaga nu-i mai vede nimeni

Auzi......pensie de un leu...exista asa ceva
Mizeria lumii

Anonim spunea...

si ce-ai vrut sa spui cu postarea ta abbu?

maria spunea...

draga viorica ...eu sunt cea care am zis ca important e sa fii om.ma cheama maria..si sunt musulmana.in primul rand acuzatiile aduse fundatiei taiba sunt nefondate si dupa cum se observa cei de la DIICOT nu au gasit nimic,pt ca daca gaseau ceva vuia presa pana acum.
in al doilea rand coranul nu este mancare de gasti asa cum nici biblia recitata zi lumina in biserici nu este mancare pt gasti!#
daca nu ai respect pt coran poate ar trebui sa stii ca noi musulmanii avem pt biblie...nici un musulman nu ar insulta in asa fel biblia sau pe cei ce o citesc sau recita.
dar avand in vedere ca totul se petrece in romania nu ma mira!trebuie si cei de la DIICOT sa arate lumii ca muncesc...vorba aia in romania nu conteaza sa muncesti ci sa le arati sefilor ca iti rupi spatele de munca:))
interesant e cum de tu ,care pari o femeie inteligenta,ii mai crezi pe cei din media.
sau preferi sa crezi lucruri care iti hranesc tie ideile preconcepute despre islam si iti justifica insultele aduse noua sau cartii noastre sfinte?!

Anonim spunea...

Si totusi motive sa intre DIICOT la ei in case SUNT !

Aceste mandate se dau pe un anumit MOTIV. Undeva la procuratura este un dosar, o plangere penala, dar se pare ca nimeni nu vrea sa vorbeasca despre asta.

viorica abbu spunea...

Maria,ca tine din pacate sunt multe fete...
care individual sunt de buna credinta dar incluse in marea masa servesc un scop.
li se prezinta un ambalaj sclipitor,care are pe el scrise cuvintele toleranta,intelegere,alte religii etc...etc...
odata intrata in joc nu mai poti iesi asa ca normal ca devii devotata pana la orbire.
de fapt nu asta este esenta islamului ???
DEVOTAMENT NECONDITIONAT? SCLAVIE -cu alte cuvinte?
indiferent daca este fata de Coran sau fata de Profet,sau fata de profet si Ali.

De ce critic alte religii?
Crestinismul este tolerant,atat de tolerant ca i se c... lumea in cap chiar daca este majoritar,despre religia mozaica nu cunosc....
Asadar tu zici ca nu vezi cum se substituie incet -incet numelui lui D-zeu Allah...asa din pura "traducere" !,nu vezi cumm se substituie subtil sau brutal numele islamice date "profetilor venerati in islam" ??
nu vezi se pare destul de clar telul final al islamului,o singura religie,o singura ummah ???
nu te vezi pe tine pregatita sa fi gata de a indeplini orice misiume in numele lui allah ?

Dtagii mei anonimi de foame nu a murit nimeni in Romania,NIMENI,de 60 de ani incoace,dar de accidente de masina da,de cutit da,iar cei ce ne pazesc noptile sa dormim linistiti, cred ca se poate si de BUM !
Maria,cate fonduri UE sa se duca pe apa sambetei si cate baluri filantropice mai vrei ca sa intelegi ca donatiile sunt CU SCOP.
politic ...politic si iar politic...

in fata acnerelor,cu declaratii si cu alegeri dupa aia...dar mai ales cu donatii...
nu am sa te conving,chiar daca iti pui la randul sau singura intrebari,refuzi sa le dai raspuns.ti-e frica,ti-a frica de pacat.aici s-a reusit -recunosc- o munca minunata...!!!

dar o intrebare iti pun in final.
cum se face ca niciodata,niciodata nu a existat in lumea,orientala sau occidentala o manifestatie,un protest,o zi de colocviu,o conferinta a surorilor musulmane,in care sa se blameze acei slabi musulmani pe care i-a parasit credinta,care au slabae cunostiinte despre coran si va fac lumea islamica de rusine,ii face pe cei din jur sa-i suspecteze si sa se teama de consecintelestei religii???
De ce daca vin altii din afara sa scoata matul putred...nici atunci nu sunteti multumiti ??

raspunsul meu este:
"Pentru ca un musulman este sclavul neconditionat al religiei lui si tot ce i se spune sa faca vine de la Allah insusi,caci pentru fiecare actiune negativa gasesti indemnul
in Coran.
Spre deosebire de Vechiul testament si Noul Testament"

dar raspunsul tau ? care este ?

viorica abbu spunea...

@@Foarte urat ce li s-a intamplat acestor oameni.Romania se face inca o data de kk in fata lumii intregi caci evenimentul nu va scapa neobservat

Si ce li s-a intamplat dragul meu ??
ce mi s-a intamplat mie odata venind din franta la Otopeni can m-au confundat si m-au verificat la sange pentru Droguri.
si-au cerut scuze,mi-au aratat o fotografie care era eu perfect si gata.
Ce s-a intamplat?
Tie ce ti se intampla daca din nestiinta ai luat de casa de bani o bacnota falsa?ti se pune covor rosu ?
Romanii unt atat de orbiti de plini de grija sa se victimizeze,incat nici cand oameni pregatiti special fac eforturi sa-i apere nu reusesc sa inteleaga.
cu cat controlul la aeroport este mai sever si mai amanuntit cu atat zbor mai linistita...
de ce este asa de greu de inteles???
ce le-a facut si ce kkat s-a abatut asupra Romnaiei,care SLAVA DOMNULUI,A MAI PASTRAT CAPACITATEA DE A PESCUI NEGHINA DIN GRAU

maria spunea...

draga viorica...eu nu fac parte din nici o organizatie si nici nu sunt sclavul neconditionat a nimanui.eu am fost crestina si am vazut ce toleranti sunt crestinii...nu e nevoie sa imi spui tu!de fapt se vede prin exemplul tau personal!
eu una stiu un singur lucru..cred in Dumnezeu si in toti profetii lui!
marlanii si inselaciune ai sa vezi peste tot..nu inseamna ca in lumea musulmana toti urmeaza exemplul profetului!pt fiecare ilegalitate comisa de un musulman pot gasi macar un exemplu de crestin care la randul lui a comis o ilegalitate.
spui ca un crestin si un evreu nu sunt si ei constransi de aceleasi reguli ca musulmanii?!
cred ca te inseli adica ca crestin daca vrei sa-ti schimbi religia preotul te va lasa:iti va spune e alegerea ta?!
nu ma fa sa rad...preotul iti va spune ca vei arde in iad si ca singura ta salvare e Domnul Isus Hristos...nu?!
la fel si la evrei,bineinteles conform canoanelor iudaice.
nu cred ca exista religie in care sa nu fii constrans de anumite reguli!
pt mine e f simplu...
intai au fost evrei..poporul ales de Dumnezeu...dupa care a venit Isus si asa au aparut crestinii,care si ei au fost persecutati si au persecutat la randul lor.si crestinii au bubele lor documentate istoric,
apoi a venit Mohammad sws si asa au aparut musulmanii..
nu mi se pare nimic deosebit...Dumnezeu a tot trimis profeti de la inceputul creatiei...
dar si-au bagat oamenii coada si uite unde s-a ajuns!
eu sunt un om cu frica de Dumnezeu de aia nu ma iau de nimeni si nu incerc sa vad barna din ochii altora ci mi-o vad pe cea din ochii mei.
si viorica inainte sa arunci cu noroi in oameni gandeste-te bine pt ca daca patezi onorea unui om nevinovat stii ca vei fi pedepsita mai tarziu pt asta!

viorica abbu spunea...

Maria,asa cum m-am asteptat,din primele tale cuvinte apare omul bun si corect.
Stiu sigur ca nu te prefaci,esti sincera in credinta ta,iar faptul ca ai scris "eu una stiu un singur lucru..cred in Dumnezeu si in toti profetii lui!" si nu ai inlocuitcum se face deobicei Dumnezeu cu Allah,care este traducerea numelui in Araba,demonstreza ce am spus mai sus.
Nu ai sa ma crezi,desigur,dar blogul asta nu ar exista daca nu ar fi motive.Iar eu,galagioasa, pacatoasa,neagra in cerul gurii si suparata -nu pe islam-pe islamistii care vor suprematia shariei,poate faceam mai multe prajituri in casa si eram mai calma.

viorica abbu spunea...

primul anonim:
-nu,nu mi-e frica de nimic.
frica mi-e de mine sa nu fiu prea slaba si prea putin hotarata.

Dar ma astept sa-mi sterga blocul sau sa-l "sparga" careva.asa ca am nu una ci cateva copii....

Anonim spunea...

,,romanii sunt atat de orbiti de plini de grija sa se victimizeze''

asa este,aici ai dreptate.pentru asta au fost acele controale si au pus atata lume in situatii jenante,pentru ce se victimizeaza prea mult,mai ales ca acesti oameni sunt cetateni ai romaniei
S-a facut romania de kk,asa este

viorica abbu spunea...

grsesti anonim
ROMANIA NU S-A FACUT DE CACAT

Romania este un stat suveran si independent u stat cu legi si organe de elaborare a legilor si de aplicare a lor.
Romania nu s-a nascut azi asa este de sute de ani.

In romania se fac greseli si nedreptati iar faptul ca ele apar in presa si sunt discutate arata ca Romania este si Democratica.

Prefer sa fie pusi oameni in situatii jenante decat sa fiu eu pusa in situatii periculoase.

MULTUMIRI CADRELOR SPECIALE CARE AU GRIJA DE LINISTEA ROMANILOR.

Anonim spunea...

,,In romania se fac greseli si nedreptati''


in romania se fac NUMAI greseli si nedreptati

Anonim spunea...

Dar tu ce religie ai..cam ii critici pe toti..coaroana de sfanta neinfricata va cadea intr-o zi,..ISLAMUL nu e sclavie ci supunere fata de ALLah(Domnul)..daca vrei sa spui un adevar atunci fa asta cu respect ,macar pentru ca Islamul e religia sotului tau..Imi cer scuze daca am jugnit cumva sau supar.nu aceasta e intentia mea..Multa sanatate si Allah sa va protejeze!!

viorica abbu spunea...

ultimul anonim:

si eu ma supun legilor tarii si nu este scalvie.Supunerea nu este sclavie ci SUPUNEREA OARBA,PANA LA SACRIFICIU.
asta sotul meu considera gresit asa ce ne intelegem minunat...
Sa zicem-ipotetic- ca d-zeu mi-a dat viata...trebuie sa fie cel putin nebun sa vrea sa mi-o iau singura...!!!!

--------
Eu nu am religie...natura este religia mea cu echilibrul si frumusetile ei.
Sigur nu a facut-o vre-un dumnezeu ca din mana lui au iesit numai lucruri strambe....
poate extraterestii....

Anonim spunea...

o wow...din mana lui Dumnezeu au iesit lucruri strambe?!
this is a new low even for you....
inseamna ca toti profetii care au spus acelasi lucru si toti cei ce-i urmam sunt niste nebuni...?!
sa vedem noi cum o sa te ajute Mama Natura!
TOTUL e creat de Dumnezeu pt ca toata frumusetea asta si tot echilibru asta nu este la intamplare!
numai un om inteligent poate vedea lucrul asta....

viorica abbu spunea...

Maria....inteligenta ma mai paraseste din cand in cand....dar daca ma ajuta in 80% din cazuri ...tot e ceva...!!

maria spunea...

ni se intampla la toti !!!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...