Pagini

30 apr. 2011

Barbati....feriti-va de tunsorile Haram....sunt de la Seitan

".....Salam aleikum! De o viata intreaga sotul meu se tunde mai scurt in spate si in crestetul capului lasa parul mai lung cu vreo 2-3 cm decat in ceafa ( nu stiu cum se cheama tunsoarea). Asa se tunde si baiatul meu. Sotul a aflat ca ar fi haram aceasta tunsoare dar nu avea explicatii pertinente. De curand am aflat si de la alte persoane ca ar fi haram asa ca m-a pus pe ganduri. Mie mi se pare o tunsoare normala si majoritatea barbatilor vad ca sunt tunsi asa. Stiam ca nu se poate cu par lung sa nu se asemene cu femeile. Daca stie cineva mai multe, eventual hadisuri, va rog sa ma lumineze si pe mine!...."

saraca ....cat de bine o inteleg..sa stai cu seitan un casa furisat in tunsoarea barbatului nu este o placere....

Dar mai bine ca mine o intelege Excrementa Sa....
care odata cu parul taie si capul....mai ales al opozitiei...!!


Dar ia uitati-va ce corect este tuns ,dupa indicatiile  Ministerului culturii (!) prezentate în cadrul unui show la Teheran. "Stilurile de tunsori propuse sunt inspirate de complexa cultură şi religie iraniană, de legea islamică," declara Jaleh Khodayar, responsabil pentru Festivalul Modestiei şi Voalului,
Iata si  lista de coafuri ale bărbaţilor acceptate de guvernul iranian. În încercarea de a scăpa ţara de "decadentele coafuri occidentale ", ministerul culturii din Iran a produs un catalog cu tunsori ce au aprobarea guvernului.


MUSULMANI DIN TOATE TARILE -   FERITI-VA:...!!


ASCULTATI DOAR CE VA SPUNE DOMNUL
ACESTA SIMPATIC  DIN IMAGINE


SI VA PUNE DUMNEZEU MANA IN CAP !!



HALAL SA VA FIE TUNSOAREA !!!!!


10 comentarii:

Anonim spunea...

As comenta ceva,dar n-am ce. Mai astept poate-mi vine vreo idee.

Gogaie

Anonim spunea...

[URL=http://img819.imageshack.us/i/erdogancopy.jpg/][IMG]http://img819.imageshack.us/img819/9482/erdogancopy.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://img810.imageshack.us/i/abbuvioricaavatar.jpg/][IMG]http://img810.imageshack.us/img810/3179/abbuvioricaavatar.jpg[/IMG][/URL]

Freeee sex!

(Gogaie)

Anonim spunea...

Vio,cum pun fatah o poza pe comentariu?
Sau nu merge sa pun eu?
Iti dau o funda daca-mi spui.

Poop ,Gogaie

Anonim spunea...

"Dar mai bine ca mine o intelege Excrementa Sa...."

Pentru vorba asta iar ti-ai pus-o-n cap pe frumoasa aia cu ochi ca marea.

Gogaie

viorica abbu spunea...

mai b3...daca cauti ceva in sertarele mele spune-mi si-ti dau...

Anonim spunea...

Deci vreu asa:
un cozonac si-o sticla de lapte,
doua mere si patru nuci.

Zi dulceatza mica cum pot pune si eu o poza cu mine pe blogul tau.

Gogaitza

Anonim spunea...

Viorica,s-a terminat luna aprile ,gata.
Inchide toate articolele ca mi s-a stricat rotitza la shoricel tot dand in sus si in jos.
Cine n-a apucat sa comenteze sa-i fie de bine.
Am comentat eu pentru toti.

Deschide un nou articol si pune un titlu mare :
1 Mai muncitoresc...sau 1 Mai la Vama Veche...sau vezi tu

Gogaie

Anonim spunea...

de cu jidani de aia perciunati de ce nu ai pus viorico,l-ai jigni pe tac-tu?

viorica abbu spunea...

aia sunt prietenii lui Ahmadinajad...sau cum ii zice....ia sa vezi cum se pupa...

Anonim spunea...

:))))))))))))))) Mi-a placut incheierea "HALAL SA VA FIE TUNSOAREA!" =)))))) Fparte bine spus :))))

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...