Pagini

2 apr. 2011

Ascary...supermanul islamist de pe forumul Islamul Azi....

Cine e de fapt Ascary ?
Pana mai ieri un nimeni...
De ieri insa, racolat de fratii musulmani ce actioneaza in Romania a trecut la islam....
desigur pozitia lui in Delta si ambarcatiune cu care duce orice oriunde este un avantaj pentru cei ce doresc si in Romania,dezordinea si teroarea.
Ei....si...cand treci la islam si schimbi religia ca pe un maieu murdar,incepi sa vezi lucruriule altfel....."in adevarata lor lumina si islamica valoare".
Tot ce condamna ca un crestin cu frica de Dumnezeu, acum este permis, chiar binevenit.
Inclusiv crima...inclusiv barbaria inclusiv decapitarea victimelor care nu au avut alta vina decat ca au venit sa-i ajute pe decapitatori....!!!!
Ati ghicit.Este vorba de omorarea si decapitarea unor functionari ai ONU in Afganistan.....
Pentru Ascary,Sevinci,Lorelay,Lara,era nu numai un lucru de asteptat,dar chiar indicat....cat mai pot suporta Afganii grija organizatiilor ONU pentru ei...?
Cat mai pot suporta acesti minunati oameni,dorinta occidentalilor de a le arata ce este curatenia,medicina,alimentatia,alfabetul,relatiile umane????
DECAPITAREA.......DECAPITARE....DECAPITARE....!!!
Asa vrea Ascary,Lara,Lorelay si Sevinci.....si multi altii de pe acel forum
(Corectura: aici a aparut si numele d-nei AishaA,din regretabila mea eroare si ii cer scuze pe aceasta cale)

Cand Afganii au aruncat in aer statuia lui Budha cu trotil, lumea a inghitit,cand au fost atentate la Madrid,Londra,America,Israel,lumea a inghitit.Cand au demonstrat islamicii  impotriva legislatiei tarilor care i-au primit de mila,cand au vandalizat cartierele acelorasi tari,cand aceiasi islamici ne-au spus clar in fata ca noi suntem gunoi in ochii lor,lumea a inghitit si asta.
A inghitit si a trecut mai departe iar din umbra lor au aparut  alde Ascary,

Este timpul sa intelegem ca pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti....


Iar daca nu ne trezim la timp si se vor inmulti Ascarii,
ca acest loc gol vor arata bibliotecile,teatrele,muzeele si toate comorile omenirii....

46 de comentarii:

Anonim spunea...

deci avem si noi teroristii nostri si asta pare sa fie seful lor.la puscarie cu ei iar pe asta sa-l inpuste direct in cap

viorica abbu spunea...

"noi" ?????

Anonim spunea...

noi romanii

Anonim spunea...

si sa stii ca abd rahim gabi si ascary sunt una si aceasi persoana. le-am verificat eu IP-urile.
mi-a sarit in ochi de la inceput. unul scria si unul lauda. si i-am verificat

Anonim spunea...

Si eu stiam ca sint unul si acelasi,dar din cu totul alte surse.
Va joaca pe degete. Tehnici securiste.Aveti grija.E periculos!

viorica abbu spunea...

nu cred...
alt stil,alta structura de gandire si expunere,ascary e impulsiv si cam badaran... celalat e mai scolit si se vrea mai subtil...

periculos????

si sa treci strada este periculos !

Anonim spunea...

"alt stil,alta structura de gandire si expunere,ascary e impulsiv si cam badaran" Categoric si tocmai aici e buba.Si-a ales o personalitate contrara. N-ai vazut ca imediat dupa postarea sub nikul abd rahim gabi aparea imediat postarea sub nikul askary care il lauda de mama focului? Cireasa de pe tort a fost cand a intrebat ascari "de unde esti,unde ai stat ascuns?" .abd rahim gabi zice ca din Bistrita.
Prosteala pe fata.Unul din delta si altul de la munte,dar IP-urile sunt din Bucuresti,ha!

Anonim spunea...

Abuuuuuuu, dar de unde le scoţi ?
Eşti de belea ....ha ha ha !

Anonim spunea...

Auzi Viorico , păi de cîteva zile îi "cereai prietenia "lui Ascary pe Facebook ,acum îl consider inamicul NUMBER 1 al Romîniei ?
Care e şmekeria de fapt ?????

Ceva nu puşcă .......hmmmm.....

Anonim spunea...

Buna, Viorica.
As dori sa corespondam direct pe E-mail.
Adresa mea o gasesti pe "In Linie Dr...." la rubrica "Echipa".
Corneliu.

Anonim spunea...

Sau de ce nu,sa te duci direct la ea acasa ,ha ha ha

Anonim spunea...

Echipa de patrupezi "in linie dreapta". hau-hau-hau. Latrati pana faceti spume la gura ca lupi n-o sa deveniti niciodata.Doar niste caini corciti cu maimute.

Anonim spunea...

"Cine e de fapt Ascary ?
Pana mai ieri un nimeni...
De ieri insa, racolat de fratii musulmani ce actioneaza in Romania a trecut la islam...." (d-na Viorica Abbu)

Askary nu este roman. Este yemenit. A studiat in Romania la Timisoara Facultatea Politehnica pe care a absolvit-o in 1988. In 1989 revine in Romania ,se casatoreste si se stabileste in jud. Tulcea. Pot reveni cu amanunte pentru cine este interesat.

Anonim spunea...

Confirm! Este si expert in IT (Facultatea info din Iasi). Pe un prieten la depistat in urma unei postari pe forumul lor in 20 de minute. Adresa completa,nr apartament inclusiv marca laptopului de pe care a trimis mesajul. De mentionat faptul ca prietenul meu era abonat RDS si asta la ajutat.

viorica abbu spunea...

"prietenie" este numele jocului....
este in fapt contact..ii cer posibilitatea sa-l contactez sa-i spun ce am de spus in fata...dar se pare ca nu vrea....

viorica abbu spunea...

referotor la Ascary...va inselati cu totii...este fost membru in armata putin securist,acum ramane sa ma lamuresc...ori este infiltrat intre musulmani,ori este infiltrat de musulmanii arabi...dar nu aveti grija...
intr-o noapte Allah o sa-mi dezlege misterul...!!!

Anonim spunea...

Poate ar fi bine sa o lasi mai moale Viorica. Cu astia nu-i de glumit. Probabil ca nu te iau inca in serios,dar si daca te iau...

Anonim spunea...

Auzi , dar niste dovezi care sa-ti comfirme spusele exista ?
Astfel eu te-as sfatuii sa te lasi pagubasa si sa te apuci de lucruri serioase , ca de aberatii sintem satui cu totii .
Chiar Viorica , profita si tu ca e primavara , mai fa cite o plimbare pe afara , prin natura nu-ti mai consuma neuronii cu scenarii de telonovele ieftine ........

viorica abbu spunea...

Anonim 16.10--multumesc ...m-am gandit si eu la asta asa ca dorm cu busuioc sub perna iar pe prag am un catel de usturoi sa alunge relele.

plimbare afara ? asi face, dar unde te invarti..."free gaza!"...."free gaza!".... "Boycot pe ala" "Boycot pe alalalt"..."islam is a superior"
"islamul e viitorul lumii"

si mai am si alergie la barbosi.....!!

Anonim spunea...

Vedeti ca aceasta persoana Abbu femeie sau barbat este din Israel...i-a fost verificat ip-ul si vine din tara everilor care au o ura fff mare pt musulmani,pt islam si bineinteles nu asa de mare dar o au si pt crestini!
ESTE DIN ISRAEEEEEEEEEL....ESTE EVREU..........

Anonim spunea...

".m-am gandit si eu la asta asa ca dorm cu busuioc sub perna iar pe prag am un catel de usturoi sa alunge relele."

Daca tu crezi ca ajuta...dar eu n-as fi asa sigura.

viorica abbu spunea...

ce s-a umplut de anonimi...unii mai draguti ca altii....
poate stiti si daca am WC in curte sau mi-am facut canalizare....

viorica abbu spunea...

ca sa va pun la unison am sa raspund eu in locul corului de anonimi:

"Draga Abbu,acesti oameni nu reprezinta islamul.Acesti oameni au o slaba credinta,nu aplica Coranul, care interzice varsarea de sange nevinovat si care ne arata cat de uman este islamul.
Acesti musulmani,trebuiesc educati in spiritul adevaratei credinte si a invataturilor profetului nostru Mohhamed -vezi sura X,y,z,w si haditurile x,y,z,w"

am ghicit asa-i ???
doar ca cateva miliarde sunt rataciti...si mult mai putini sunt cei ce ar trebui sa le lumineze drumul...
ce facem ??

Anonim spunea...

viorica abbu spunea...

ce s-a umplut de anonimi...unii mai draguti ca altii....
poate stiti si daca am WC in curte sau mi-am facut canalizare....



Nu ca stai la bloc

viorica abbu spunea...

normal ca stau la bloc....
banii din Arabia Saudita inca nu au ajuns desi am pile la posta...

scara B et 3 ap 25 - Aleea Busuiocului ...

Anonim spunea...

Strada Sperantei... C-o sa ai nevoie de ea (nu de strada in caz ca n-ai priceput)

viorica abbu spunea...

Sapientei draga...Sapientei....

dar eu stau pe Aleea Busuiocului..cartierul nu ti-l spun ca mai muncesti si tu,dar daca vrei te ajut.
cand ajungi la colt sa ma suni sa pun de-o cafea turceasca.

Anonim spunea...

No thanx. Ai fi in stare sa pui srtricnina in ea.
Iau un Red Bull de la butic.

Anonim spunea...

Sa moara Veta daca asta n-a fost Ascary,
in stilu-i carcteristic,doua vorbe si-un sictir.

viorica abbu spunea...

Domnilor,doamnelor...cam gata....cu subiectul asta
o sa trecem in curand la alt subiect legat de Islamul azi si-l voi prezenta pe "Bula de Islam"

Domnilor si doamnelor....aplauze furtunoase....

inegalabilul,inconfundabilul si incapabilul....
AHMED90 !!!!!!!!!!!!

AishaA spunea...

Buna ziua, doamna Viorica, nu inteleg de ce ati mentionat numele meu, AishaA, in aceasta postare. Cred ca am condamnat fara echivoc acest eveniment; barbaria unor musulmani needucati, fie si ca reactie la o blasfemie, nu justifica crima. E condamnabil conform eticii universale si islamice. Am fost foarte clara si nu stiu de ce insinuati ca as fi fost de acord. Daca doriti sa fiti corecta, nu doar sa faceti scandal, va rog sa imi stergeti numele.

viorica abbu spunea...

Doamna AishaA,
regret profund neatentia si greseala mea.
De altfel va stiu din alte postari departe de a avea a inclinare spre extrema.
Am corectat pe pagina principala si va ces scuze sincere si aici.
=
in sa va rog sa remarcati alaturi de mine ceva....
o discutie civilizata,ponderata,in care sa fie ascultata si parerea cuiva care are alta pozitie despre subiect, se stinge dupa 3 postari sau degenereaza in invective...

In schimb,felul in care abordez eu subiectul-si va rog sa ma credeti asi fi preferat sa nu o fac asa de brutal -este mult mai accesibil.....
interesant, nu ?
oare ne-am creeat o carapace dura si numai tipetele,vulgaritatile,jignitrile mai au efect....!!!!!????

Anonim spunea...

viorica abbu spunea...

Doamna AishaA,
regret profund neatentia si greseala mea.

Da da da...ai citit de o mie de ori propriile-ti scrise,dar nu ai remarcat "greseala". Acum ca ai fost trasa la raspundere nu stii cum sa mai dregi busuiocul (de sub perna) :)

Ca ascary este fundamentalist o stie toata lumea,dar Aisha,Sevinci,Lara si cu Lorelay chiar nu au scris nimic pentru care sa le pui la "coltul de rusine". Poate Lara putin,dar nici ea nu merita sa fie pusa in acelasi tipar cu ascary. Apropo,pe asta nu-l aresteaza nimeni? Nimeni nu se sesizeaza?

Anonim spunea...

Doamna Viorica repede,scoteti-l pe Corneliu de pe IslamulAzi ca-l gatuie musulmancele acolo :)))

viorica abbu spunea...

Prea multi anonimi pentru o singura persoana...
Forumul Islamul azi are mai fundamentalisti ca /ascary...aici am notat doar reactiile la subiectul in cauza...
Dar nu mi-e rusine cu miki, moonasdm (prietena mea cea mai cea...),Muna68,Nargis,Lavinia Maria,Hatice,Ahmed90 si multi altii din cauza carora nici macar nu m-am inscris acolo...

"spune cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun cine esti..."
or, eu vreau sa raman un om care respecta simbolurile nationale,religia altuia,care
cauta sa citeasca harta sociala si politica in toata complexitatea ei dand dreptatea celor ce au dreptate.
Eu nu vorbesc in citate din carti ci imi exprim propria parere,nu pot fi alaturi de cine organizeaza miting in Romania cu lozinci in araba sau in Turca
-------
Si lista e lunga...asta ca sa intelegeti de ce mi-a casunat pe forumul asta...
-------
Corneliu ?
E major si vaccinat....
Dar nu e halal,asa ca nu-i port de grija...

Anonim spunea...

Corneliu ?
E major si vaccinat....


Atunci e bine. Eram ingrijorata pentru el.

Anonim spunea...

viorica abbu spunea...

"Dar nu mi-e rusine cu miki, moonasdm (prietena mea cea mai cea...),Muna68,Nargis,Lavinia Maria,Hatice,Ahmed90 si multi altii din cauza carora nici macar nu m-am inscris acolo..."

Cred ca m-am lamurit ! Uitati ce scrie acolo pe 13 februarie:

Posted 13 February 2011 - 10:42 AM
Newest Member:
VIORICA ABBU

Ati mintit doamna! Deci nu mai vorbesc cu dumneata. Nu-mi plac persoanele care ma mint in fata. Creditul pe care vi l-am oferit vi-l retrag acum. Faptul ca ati mintit gratuit fara ca sa va fi intrebat ceva ma face sa cred ca suferiti de mitomanie. Se poate trata. Trebuie doar sa mergeti la un psiholog. Nu-i nici o rusine.

viorica abbu spunea...

link-ul...???
vezi ca am fost mult citata acolo cu copy paste de pe postarile mele....cred ca te-ai grabit si ai cazut in groapa...sa vad cum iesi..!

viorica abbu spunea...

si inca ceva anonimule draga...
niciodata nu ma inscriu asa....
ori abbu,ori abbulafia...

umbli cu plastografii ??

Anonim spunea...

Ce sa mai zici si dumneata acum...
Cand eram mica strigam :"mincinoasa dupa usa,bate toba la papusa".
Acum mare fiind ce sa mai zic...
E jenant ptr dmv. ca ati fost pusa in fata evidentei.Dmv ati vrut-o.
Linistiti-va ,nu va port ranchiuna.
Sa fiti doar mai atenta uneori ce si cum scrieti.
Astfel evitati sa va mai inrositi la fata cand sunteti prinsa cu minciunica.

viorica abbu spunea...

astept totusi sa vad proba...
pana una alta tu esti mincinosul(a)
posteaza link-ul ....sa arunci aiurea vorbe e simplu...

Anonim spunea...

Nu vreau sa demonstrez nimic. Imi este suficient sa stiu ca dumneata stii ca eu stiu ca te-ai inscris pe acel forum.Ca n-ai putut posta (ai fost banata instant) asta este alta problema.Cum spuneam,m-am lamurit,nu sunteti de incredere.

Anonim spunea...

Sa moara si sora lu' Veta daca asta n-a fost tot ascary. Te-a facut arsice Viorico :))). Ti-am spus ca-i periculos,da' nu vrei s-asculti. Treaba ta.

viorica abbu spunea...

@@@Iar daca nu ne trezim la timp si se vor inmulti Ascarii,

ca acest loc gol vor arata bibliotecile,teatrele,muzeele si toate comorile omenirii....

Azi a fost asasinat Juliano Mer locuitor al orasului jenin din Gaza de catre camarazii sai de lupta pentru libertatea poporului palestinian....
Juliano a avut marea vine de a pune in scena la tetrul ce l-a facut pentru copii palestinienilor piesa..."Alice in tara minunilor"
desigur o piesa de teatru de care Coranul nu pomeneste...

Anonim spunea...

Pai daca deja se stie ca Ascary l-a asasinat de ce nu pune mana pe el? Eu cred ca Mossadul si SRI-ul sunt mana in mana.

viorica abbu spunea...

bati campii fara rost.am incheiat aici comentariile prima data cand fac asta de cand postez pe net...
dar si tampenia anonimilor trebuie sa aiba o limita