Pagini

10 apr. 2011

" oare care religie este adevarata ????? "

9 comentarii:

Cici spunea...

Nu stiu care religie e adevarata !!!!Dar pot coexista impreuna, de ce nu? Am mai scris un comentariu unde am spus ca nu stiu nimis de religia musulmana, dar sunt sigura ca ADEVARATELE indemnuri ale Profetului sunt pacifiste si-si indeamna supusii la toleranta.
La fel face si Iisus cand ne indeamna sa intoarcem si celelalt obraz.
Cei care nu pot intelege ca e loc sub soare ptr. toti au pierdut cararea dreapta a celui pe care-l sujlesc ( Alah sau Dumnezeu)
Chiar imi plac vitraliile si am sa le folosesc la o lectie despre toleranta, in final sa coloreze si ei vitraliile.Trebuie sa le inoculam celor mici blandetea, toleranta, prietenia adevarata, intr-ajutorarea indiferent ca esti arab, crestin, evreu,protestant....
E atata rautate in lume ! Sa facem ceva pentru viitorul copiilor !

mihaela spunea...

sigur, e important sa avem o religie adevarata (pentru ca o doctrina falsa inseamna un comportament fals) insa la ce foloseste o doctrină adevărata daca noi alegem să avem o conduită eronata... eu cred că nu-i suficient să avem o religie adevarata ci e nevoie de mult mai mult...

Anonim spunea...

Intrebarea "care este religia adevarata" este lipsita de sens. Fiecare religie trateaza lumea dintr-un alt unghi sub aspect spiritual, impune credinta si nu accepta indoieli.
Insa Islamul este poate singura religie care isi aroga pretentia de a fi religia absoluta, religia prima si ultima. Mai mult, cu toate ca a aparut cronologic ultima dupa iudaism si crestinism, isi aroga pretentia de a fi fost prima, de la inceputurile lumii si ca celelalte doua monoteiste sunt numai devieri ale Islamului primordial. Si inca mai mult, considera ca premergatorii Islamului de azi au fost de fapt si ei musulmani, iar ca convertirea necredinciosilor la Islam nu este de fapt o convertire, ci o reintoarcere la locul in care de fapt au fost la inceput.
Adica, ce-i al meu e al meu, dar ce e a tau e de fapt tot al meu.
Cum sa zic, impertinentza si mistificare tipic arabesti...
Corneliu.

Anonim spunea...

Cici , se vede ca n-ai citit Coranul daca tu crezi ca mesajele lui Mohamed au fost la fel ca cele ale lui Isus . MOhamed a nu a indemnat niciodata la intoarcerea celuilalt obraz ci dimpotriva . La ucidere , jaf , supunere ., NU confunda cele 2 religii ca este o mare diferenta intree ele oricat de mult ar incerca musulmanii sa induca in eroare . Ei iti ascund versetele violente din Coran pana cand sunt sufiecient de multi incat sa preia ei conducerea. Islamul nu este de natura spirituala ci de natura politica si ideologica ascunsa perfid sub masca unei religii "pacifiste" ! Bravo Viorica !

Carmen spunea...

Exista un singur Dumnezeu, si miliarde de fiinte care lupta sa si-l insuseasca.Asta nu intelegem.Suntem o familie mixta, crestino-musulmana, si traim in buna pace, eu cu credinta mea, sotul meu cu a lui, iar copiii...ne sunt ortodocsi, pentru ca sotul m-a respectat indeajuns de mult incat sa accepte acest sacrificiu din partea lui.Iar eu , apreciez asta.

viorica abbu spunea...

Carmen,cu voia ta am sa postez ce ai scris pe prima pagina.
La asta am sa adaug si experienta mea si a a altor prieteni...
Religia mea,religia ta,care e mai mare,care e mai adevarata...nimic nu sta in fata respectului reciproc si dorintei de a te ruga, nu de a demonstra
cititi aceasta postare:

http://rodicabotan.blogspot.com/2011/04/mea-este-mai-mare-decit-ta.html

Mariyah Fatooma spunea...

Referitor la intorsul obrazului , exista si in Islam ceva asemanator. Se spune in Coran ca daca cineva iti face un rau, poti sa ii intorci si tu cu un alt rau dar este MAI BINE sa ierti.
Ar fi bine sa mai studiati. Religia islamica este mult mai deschisa si umana decat oricare alta.Dar cand nu o cunosti sau o studiezi din mass media , evident ca dai in paranoia.

Anonim spunea...

Maria, sa nu le fie de deochi ce buni sunt la suflet.
Ca daca cineva e omorat, nici 7 generatii de varsari de sange nu aduc pacea, iar chiar dupa "Sulha", ceremonia de "impacare", nicio lege nu impiedica continuarea...
Da, deschisa si umana!
Desigur in ochii lor, caci o considera legea absoluta, deci nu poate fi alta mai buna.
Corneliu.

Anonim spunea...

Adevarata religie este: care pazesc cele 10 porunci din Biblie in special porunca a patra sabatul Domnului.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...