Pagini

26 apr. 2011

De esti tu acela....nu-ti sunt soata eu....!!!!



Va rog din tot sufletul meu am nevoie de dua ca sotul meu sa se intoarca nu le-am vazut de 5 luni si imi este foarte dor de el,pe zi ce trece mai mult imi este frica ca nu va mai veni am nevoie de ajutor de la Allah.Va multumesc, Salma.
Asadar ce se intampla cu craiul marocan ?
Ce se intampla cu multi arabi care vin cu treburi sau la invatat in Romania.
Isi aranjeaza sustele pe net,apar in romania,o trec pe viitoarea mirasa la islam....dupa care dispar in alt pat si la alta mireasa potentiala...
Doar ca in cazul de fata Noi ne-am casatorit in maroc eu a trebuit sa vin urgent in romania si de cand am plecat tot imi spune ca vine si nu mai vine luna asta pe 27 se implinesc 5 luni de cand nu le-am vazut nu stiu ce sa mai fac.

acum,eu ce asi sfatui-o.."Du-te fata in Maroc sa vezi care e problema...poate amicul are deja vre-o doua sotii de intretinut..."

dar se pare ca e can tarziu....:aici in romania eu am un copil dintr-o casatorie esuata daca as fi singuara as pleca si nu m-as mai intoarce as ramane cu el acolo.Am o situatie foarte grea sunt intre ciocan si nicovala.Cand eram in maroc plangeam dupa copilul meu acum ca sunt langa copilul meu plang dupa sotul meu.Nu stiu ce sa mai fac aici aproximativ cei care ii cunosc imi spun ca nu mai vine ca s-a casatorit cu mine pentru viza

Asadar dragi surioare:
Atentie la vizelari...astia vor sa colinde Europa cu viza Romaneasca, dar  dupa ce vin in Romania fara un leu in buzunare,dupa ce stau  stau pe masa, casa si pat cu suflet la cate o naiva , dispar ca magarii in ceata uneori lasand si copii....

Fetelor...islamul e bun ...dar pentru islamici

Voi cedeti-ve de treaba voastra..

12 comentarii:

viorica abbu spunea...

Pentru Maria....

Vreau sa previn impresia neplacuta ce o va avea asupra ta aceasta postare...
dar
judeca si tu cata naivitate,cata orbire la o fata care apoi toata viata se trage si pe ea si copilul ei in situatii grele.
ca apoi toti s-o sfatuiasca "ai incredere in Allah"
asi spune si eu asta dar nu am vazut barbat traznit de Allah sau de Dumnezeu pentru ca isi bate joc de soata lui.....
deschideti ochii bine fetelor !!!!

Anonim spunea...

Daca te-ai fript odata, a doua oara e de neinteles. Sa inteleg ca omul n-a dorit si copilul ... oricum, va fi nevoit sa vina in Romania, sa ceara rezidenta pentru a putea zburda liber prin U.E. Sper ca ea sa se trezeasca la timp!

maria spunea...

buna dimineata viorica...
primul lucru care imi vine in minte este ca daca el mai avea vreo sotie pe-acolo...nu se putea casatori legal cu a 2-a fara ca aceasta sa fi aflat.sora mea e casatorita cu un algerian..asa ca stiu.
altceva ce sa zic..poate nu e ceea ce credeti voi...Dumnezeu stie mai bine!
cert este ca si eu am fost tinta unor astfel de supozitii si oricat ma aparam nimeni nu ma credea...
acum dupa 6 ani si 2 baietei frumosi ,cei care m-au barfit sa-si inghita cuvintele...na!!!:))
poate ca am avut eu noroc...
nu stiu...dar nu ma pronunt inca in cazul selmei ...nu am destule detalii

te pup si o zi frumoasa...maria:)xxxx

viorica abbu spunea...

Multe lucruri sunt posibile,dar semnalul de alarma trebuie tras...
asa cum s-a tras cu multe fete care chipurile plecau barmanite sau animatoare la baruri si ajugeau la prostitutie.
un semnal de alarma trebuie tras ca sa nu schimbam religia ca pe ciorapii murdari,ca in final sa ramanem desculti pe toata viata.
si cu copii nenorociti de mainile noastre

Anonim spunea...

mai viorica iti dau si eu dreptate in ceva!!oooooo
asa cum sunt si mizerabili de barbati romani,tot asa gasesti si idioti musulmani si profitori.....si mai e ceva au astia un stil de a minti de te doare capul.....na ce sa facem!!!!
lumea nu e toata la fel tre sa fie si din astia.

cherie spunea...

Nu stiu de unde ai scos strigatele de ajutor ale "tipei" dar pare ceva neserios. O fi marocanul neserios dar nici ea nu este altfel, asta daca ceea ce scrii este real.
O femeie are un copil dintr-o casatorie (o fi casatorie sau doar asa... un fel de...), lasa copilul undeva si isi gaseste un sot dintr-o religie care permite mai multe sotii, fara sa stie mare lucru despre sot, se intoarce dupa copil si apoi striga pe internet (dece pe internet?) ca nu poate lua legatura cu barbatul si intreaba (pe cine?)dece nu vine barbatul acela dupa ea...

Anonim spunea...

Cherie tzucute-as de fata frumoasa (Vio sa nu fi geloasa) ce aveti bre cu femeia? Si-a spus si ea oful. Si ce daca a facut-o pe internet? Nu este internetul un mijloc de comunicare? De ce nu va puneti in pielea ei? A? Poate ii este greu,poate n-are sa-i dea la copil sa manance...
Ca v-a casunat pe Islam v-am inteles,ca va casunat pe moonasdm v-am inteles,ca va casunat pe ascary v-am inteles ,dar ce aveti bre cu sarmana? Unde-i solidaritatea feminina?

sa ma iertati ca v-am certat,dar daca n-am mai fost eu intelegator cu voi nustiu cine a mai fost....hai va poop
Gogaie

viorica abbu spunea...

cherie...o a ti se para ciudat,dar undeva ii dau dreptate fetei.
pentru ea se pune problema "acum ori niciodata"
cine te ia in Romania cu copil si fara sa fi "fata lui..." ?
NU EA ESTE PROBLEMA MEA....
semnalul de alarma este pentru toate gasculitele care fac cunostiinte pe net,primesc promisiuni de casatorie ca apoi sa treaca la islam si la asteptat....

ca si la crestini si musulmanul vine la "sfantu asteapta..."

Anonim spunea...

"Fetelor...islamul e bun ...dar pentru islamici"

Cred totusi ca islamul este bun cand il practici din suflet. Dar in ziua de azi musulman nu inseamna ca are treaba cu islamul. E usor sa spui sahada, greul vine dupa aia.

Romancele ar trebui sa se gandeasca de 100 de ori inainte sa faca un astfel de pas, sa tinem cont ca jeguri de oameni sunt peste tot

Anonim spunea...

de parca numai musulmanii fac promisiuni pe net......mai citeste fa viorico si tu si altceva nu numai islam ca te tampesti dreaq mai mult decat esti

Anonim spunea...

Oare cat de tembela poti sa fi sa deschizi acest topic doar pentru a rade de cineva?
Daca intr-adevar doreai sa dai un sfat cuiva il dadeai nu era nevoie sa razi de o femeie care are necazuri

www.lumea-islamica.com spunea...

Abbu, long time no see, 2 puncte as vrea sa spun aici:
1. un barbat care se casatoreste cu o romanca nu poate sa circule liber (fara viza) prin UE decat impreuna cu ea, degeaba are drept de sedere ca si membru de familie

2.in Maroc, un barbat nu isi poate lua o alta sotie fara o declaratie scrisa de la sotia sa.

ai stat cam prost cu informatiile aici

"semnalul de alarma este pentru toate gasculitele care fac cunostiinte pe net,primesc promisiuni de casatorie ca apoi sa treaca la islam si la asteptat...."

ai fi surprinsa sa afli ca foarte multe fete s-au convertit fara a cunoaste nici un baiat

nu inteleg de ce legi convertirea la Islam cu casatoria, un barbat musulman se poate casatori cu o femeie crestina sau evreica, ea nu trebuie sa isi schimbe religia pentru asta, asadar nu vad de ce o femeie ar fi nevoita sa devina musulmana pentru a se casatori

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...