Pagini

24 apr. 2011

Auditie pentru noul serial islamo-fantastic:"Stop discriminarii islamicilor..."

Incepe seria de auditii pentru rolurile principale ale serialului de mai sus.
Auditiile au loc zilnic.
Sponsorul productiei ,d-na cu nume de scortisoara nykosamyr a renuntat la banii de inghetata si la meditatii pentru Bac ca sa se ocupe de salvarea islamicilor.

Prima inscrisa la auditie este Alexandra P care se inscrie cam peste tot pe unde e ceva islamic, in speranta ca cineva o va trece la islam fara dureri.
Ieri intr-u interviu televizat,doamnisoara a declarat  'Trebuie inceput de undeva deci ma alatur si eu "
(daca se incepe de la coada ???)

S-a primit acum o ora si cererea de auditie a lui Bula-Ahmed90: "Esti tare de tot..Felicitari..Si eu ma alatur "
Greu de presupus ca a inteles despre ce este vorba dar sa-i dam o sansa... 

Prietena mea moonasdm,care e mai umblata prin platouri (nu bre, nu platouri cu poalele-n brau......de-alea artistice: Free gaza 1, free gaza 2, ....free gaza 2845), intreaba foarte justificat :
"Bravo Nyko.
Pai sa vedem si noi un desfasurator,un plan,o strategie...ceva....cum si la ce te-ai gindit ca sa stim cu ce putem fiecare participa la aceasta initiativa... 
Allah ywafkek (Allah sa-ti dea SUCCES)
Debutantii delireaza, nu mai pot fi tinuti in frau:  "Vreau si eu un rol in scenariu " lesina  daniel25_vs

Producatorul,sponsorul,scenaristul si regizorul si maestrul cu luminatia a dezvaluit astazi cateva din secretele productiei:
Eu am terminat liceul de actorie....si as fi vrut sa realizez niste spectacole cu tema religioasa dar cu un scenariu ales cu grija....in care sa se prezinte adevaruri despre islam....si musulmani.........Ma mai gandeam si la obtinerea unor sponsorizari pentru a finanta niste excursii (schimb de experienta) in tarile arabe....dar si mici conferinte pe tema religiei musulmane in care sa avem invitati oameni intelepti care sa dea explicatii celor care vor pune intrebari....referitoare la tema discutata......sa incercam sa prezentam crestinilor mei partea ascunsa a islamului...pe care nu multi o cunosc...adevarata fata.......si adevaratele practici musulmane....insa fara a instiga la convertirea la islam....am mai vorbit cu sora alexandra in seara asta si a propus sa fie si niste expozitii de carte, de obiecte vestimentare.....

Tanara si promitatoare...o vad candidata la premiul PULITZER


Va voi tine la curent....

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Hai la iarba verde Viorico sa te fac un volei.
Mai uiti si tu de necazuri. Te poop.

(Gogaie)

maria spunea...

a disparut comentariul meu!
te intrebam viorica care e scopul acestei postari...?!

Anonim spunea...

de parca ea stie.....

maria spunea...

apropo viorica...eu am trecut la islam si fara nici o durere,ba dimpotriva cu o mare usurinta si perfect convinsa ca am luat decizia corecta!
cand faci ceva pt ca esti convinsa ca e ceea ce iti doresti si simti in sufletul tau ca e bine ceea ce faci totul e f usor!
totul are sens si totul are o explicatie!
fie ca putem noi oameni de rand sa il intelegem sau nu...asta nu face un adevar mai putin adevarat:))
stii tu viorica ce vreau sa spun ca esti fata desteapta:)xxx

viorica abbu spunea...

scopul acestei postari este de a ne descreti fruntile...
nu vi se pare amuzant ca islamicii sa inceapa o cruciada importriva discriminarii islamicilor??

maria...ia lucrurile usor...viata este scurta si apucam atat de putin din ea daca eliminam orele de somn,de mancat de rugat,de divergente,de invatat,de calculator, de privit pe fereastra la vecinul actor....

pe Alexandra o stiu depe ceva forumuri ne-am si discutat asa ca stiu ce vorbesc...
durerea la care m-am referit este nehotararea...

maria spunea...

buna dimineata si salaam alaikum viorica:)
vad ca nu te lasi.... iei fiecare nou memebru de pe forum la rost..mi-e si frica acum daca ma apuc sa postez ceva sa nu mai ies din gura ta dupa aia:))xxx
stii cum te vad eu ...ca pe mama mea...rea de gura dar buna la suflet.ca si mama mea te iei de oameni asa..preventiv...ca sa nu apuce nimeni sa prinda aripi.
am dreptate...?:))
pupici si o zi frumoasa..aici sunt 26 de grade azi...ma duc cu baietii mei si iubitul meu sot in parc la crichet:)
PS:daca iti spun care sunt eu pe forum promiti ca nu te iei de mine?!?!:))xxxxx

viorica abbu spunea...

Maria -daca esti tu cea care ai ai scris...

pacat ca nu observi de cine ma iau si pentru ce ....
pacat ca nu observi ca acel forum este calat pe o anumitA IDEE,SUSTINUTA PUTERNIC,FINANTATA PUTERNIC,CU REZULTATE DIN PACATE.
Toto ce vreau este sa limitez paguba ce o aduc acele persoaneimaginii mudsulmanilor romani nevorbitori de araba,islamului pur si religiei in general.
daca suntem de acord la acest punct,putem merge la o plimbare impreuna,sau la o cafea....

maria spunea...

buna viorica...da eu sunt ceea care a postat mai devreme...d c?mi-am schimbat stilul?:)
eu sunt membra pe forum d 3 ani...timp in care am stat in umbra urmarindu-i.nu mi se pare ca ar avea ceva impotriva musulmanilor convertiti nevorbitori de araba....ba dimpotriva
nu mi se par ideile lor radicale....poate cateodat un usor exces de zel...dar na,se mai intampla...
eu locuiesc in londra si am vazut muuuult mai rau

viorica abbu spunea...

Maria...lucrurile vazute dintr-o tara ca anglia,
difera putin.
Daca ai fost mai mult spectatoare ma linisteste...inseamna ca ai simtul proportiei.

Anonim spunea...

Crichet? A zis cineva ceva de crichet? Ma bag si eu la o partida.

Viorico,uby lasa mai copchii in pace. Tu joci la categorie grea,cu veteranii :)

Te poop,

Gogaie

viorica abbu spunea...

mama...mama care m-ai facut....!!1
Alexandra asta este studenta la drept....!!!!

ce e mai jos arata ca mai curand da cu dreptu in stangu...

Slam alikom ,

Desi s-ar putea sa creez anumite dispute as avea niste intrebari / impoteze cu privire la shaada . Cat de importanta e intentia atunci cand spui shaada ? adica tu sti ca islamul e calea cea buna dar nu spui shaada cu toata inima . Adica ai vrea sa o spui dar din anumite motive nu o faci . Dar intre timp inveti cum o spui in limba araba o citesti sau orice altceva . Cum se interpreteaza acest fapt ? Acea persoana e considerata sau nu musulmana . Sau stiind ca ai vrea sa fi musulmana dar nu ai spus shaada o persoana iti trimite shaada ca sms si tu o spui iesti considerat sau nu musulmana ? sau ai spus in cand shaada pt tine dar in timp ce o invatai si nu ai avut intentia sa devi in acel moment musulmana. Cum se interpreteza acest fapt .
Va multumesc

Alexandra spunea...

Interesant articol doamna abbu . Ma asteptam sa imi apara numele pe blog de ceva vreme . Oricum sper ca atunci cand ati spus de interviu nu va refereati la mine . Nu am dat nicaieri nici un interviu . Iar referitor la postul pe care il amintiti cu shaada ma interesa pentru ca o cunostinta tot repeta shaada , voia sa se converteasca la momentul oportun pt ea dar ea tot repeta . Asa ca eram curioasa de o asemenea ipoteza

Alexanrda spunea...

A si era sa uit . Daca inca mai exista indoieli in ceea ce privesc studiile va invit respectuos sa citi cele 2 articole postate de subsemnata pe situl de care vorbeati

Anonim spunea...

Te justifici Alehandra? :))))

Gogaie

viorica abbu spunea...

Alexandra...ai fost in egipt...cu mama... ce vrei mai mult..?
treci odata la islam...sa fie pace in lume..!!

Alexandra spunea...

Nu stiam ca trebuie sa ma justific . Si daca tot veni vorba de studiile mele va invit sa verificati pe situl facultatii de drept UBB anul 4 , seria 2 . Acolo veti vedea ca sunt studenta a acestei facultati

maria spunea...

doamna alexandra..nu cred ca e nevoie de atatea detalii. nu ii luati prea in serios pe scumpii mei colegi si zambiti ca viata e scurta!
viorica,viorica mama...da d c atacuri la persoana?!hmmm?!duca-se fata si in congo...care-i treaba ta maica.
ei vezi asta e ceva ce nu-mi place la tine...nu esti obiectiva!
ti se urca sangele de latina la cap...si uite-asa dai cu stangu in dreptu:)
tu esti fata desteapta...hai ca stiu ca poti mai mult:)
te pup,maria:)

Anonim spunea...

Cum adica sangele de latrina?!

Anonim spunea...

Scuze-scuze,acum am vazut ca am citit gresit.
Vio stergi tu uby comentariul anterior ?
N-as vrea ca Alehandra sa se supere pe mine.
Chiar nu vreau asta.

Al ,Gogaie

Anonim spunea...

Unde se fac auditiile ?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...