Pagini

13 iun. 2011

Un paduche prins cu mata in sac....!!

Este vorba de acelasi Munir ,care iesindu-i ochii de manie ca a fost "detronat" de pe piedestalul ce i-au ridicat gasculitele admiratoare.
Acelasi Munir, caruia aratandu-i pe acest blog,fata hidoasa de islamist veninos,mi-a facut onoarea de a-mi deschide un topic pe Islamul Azi -:

Sa-l auzim...cat de jalnic se scuza acest domn travestit in vre-o 3-4 dubioase figuri, ale caror postari de altfel le-am sters:

(Atentie!  material care poate dauna sanatatii de prea mult ras.....)

MUNIR
 Super Membru Group: Members Posts: 257 Joined: 17-December 07 Gender:Male Posted Today, 01:17 PM -


-As salam alaykum

Dragi frati si surori cu ceva vreme mai in urma poate va amintiti de cineva care intrase pe forumul noistru sub pseudonimul de Viorica Abbu .
Acest forumist care nu face altceva decit sa arunce cu venin in noi are si un blog personal unde isi varasa refularile si mizeriile din viata sa aniosta si fara perspective .Acum vreo 10 zile mi-am propus sa-i jovc o farsa din care sper sa mai invete ceva de la viata.
Dupa ce i-am aruncat un os de ros ea a muscat nada si m-a atacat lund de bune toate acele povesti pe care i le-am turnat eu.Unii dintre fratii si surorile nostre au stiut de acesta farsa (cel putin in parte -pentru ca sunt unii pe aici care se duc acolo si ,,varsa donita")si sper ca s-au distrat acum cind pe blogul ei a aparut reactia ei la nada aruncata de mine.
Postez aici raspunsul meu pentru ca respecticva persoana l-a sters de pe blogul ei ca sa nu se faca de rusine la cei care mai citesc pe acolo si la acolitii ei care o sterg cu limba la poponet.
Un raspuns pentru toti cei care au pus botul la cele scrise pe acest blog de cel care se ascunde sub pseudonimul de viorica abbu si pentru ea implicit.
Poarte nuy este bine ce am facut fdar nici eu nu am putu rabda batjocura la care suntem mereu supusi pe acel blog si pe forumurile nostre de ,,Viorica Abbu"
Dragi mosului EU-MUNIR sunt ,, miruna" cea casatorita in Abu Dhabi care a vindut acel ,,pont" cu electrocutarea si toate celelalte lui Voirica Abbu-rica.
De fapt era o intoxicare pe care am creat-o special pentru ca ea sa o inghita cu fulgi cu tot.De fapt numele de ,,miruna " daca scoatem in afara vocala -a- (pe care am pus-o doar pentru a da bine la feminin) ce ramine este anagrama numelui MUNIR.Orasul Abu Dhabi l-am ales tocmai pentru ca avea rezonanta la pseudonimul ABBU

Tot eu am fost si anonima crestina care te lauda si pe care o ,,mingiiai “ in postarile tale gidilindu-te la gindul ca ai mai cistigat un aplaudac ,tot eu si anonimii sau anonimele care te atacau apoi virulent..
Am vrut sa nu stie nimeni asta dar m-ai confundat cu sora Lavinia si ai atacat-o fara motiv asa ca a trebuit sa-i spun ,apoi m-ai confundat cu fratele ascary asa ca a trebui sa-i spun si lui ce fac si ce am de gind sa fac.

Tot eu am fost si Tania -lesbiana moldoveanca care iti propunea o intilnire in Herastrau si peste 85 % din postarile anonime de pe blogul asta infect IMI APARTIN MIE . Ce credeai ca tu esti cea mai desteapta si ca poti sa iti bati joc de forumurile nostre si de religia noastra fara sa platesti ? Nu te-i intrebat cum de a crescut nr.mesajelor anonime asa de brusc in ultima saptamina si ceva?Te-am avertizat de doua trei ori ca noi suntem cei care te manipulam pe tine fara sa-ti dai seama .
Eu am vrut sa arat prin asta celor care bintuie pe aici cit de tare iti verifici tu sursele de informare si cit de usor te lasi manipulata atunci cind te orbeste ura .Va intrebati de ce nu ma critica musulmanii de pe forumuri?!?

 Foarte simplu -PENTRU CA MARE PARTE DIN EI MA CUNOSC SI NU POT FI PACALITI DE POSTARILE DE PE ACEST BLOG ORDINAR IAR O ALTA PARTE STIU DESPRE CE A FOST VORBA SI CA DE FAPT EU ERAM AUTORUL ACELOR INTOXICARI ARUNCATE AICI SI CARE NU CONTINEAU NICI MACAR O FARIMA DE ADEVAR TE-AM AVERTIZAT CA TE-AI PUS CU CINE NU TREBUIE ..
Asa dragi mei ce trebuia demonstrat s-a demonstrat (Q.E.D) Multumim din toata inima lui ,,Viorica Abbu “pentru ca ne-a dat posibilitatea sa ne disstram copios pe seama prostiei ei . Daca vei sterge acest mesaj de aici il voi posta pe toate forumurile ca sa rida toti de timpenia ta. (idiot pana la capat....eu nici nu activez pe Islamul azi d-apoi sa sterg ce scrie el....)
 Vedeti-va dragi mosului de viata si de religia voastra si lasatii si pe altii sa traiasca asa cum cred ei de cuviinta ca altfel cine stie ce pocinog mai patiti  (atentie la traversare,la fierul de calcat,la metrou si la baia in mare...asa-i "profesore'?)
. ......................

Munir mersi pentru reclama...
 mai ai timp sa treci la religia adevarata.... !!
Cred ca s-a restructurat postul tau didactic daca ai timp sa faci pe moldoveanca lesbiana,pe anomimul cocosat,pe abudabica si ce mai inventezi tu acolo....

In final trebuie sa-mi cer scuze pentru o nedreptate ce am facut-o musulmanilor....
Nici in vis nu mi-a trecut prin minte,ca afara de mari credinciosi, aprigi luptatori, sunt printre ei si idioti nevindecabili.....Dar Allah stie mai bine....!!

http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=7283&pid=68006&st=0&#entry68006

IN MAI PUTIN DE 4 ORE ,POSTAREA A FOST STEARSA DE NOII LUI PRIETENI....
BRAVO MUNIR...HALAL SA-TI FIE DE MINCINOS...
BRAVO ISLAMUL AZI....!!
SPUNE CU CINE TE INSOTESTI CA SA-TI SPUN CINE ESTI.......

26 de comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
viorica abbu spunea...

alta data cand scrii, semneaza-te

Anonim spunea...

Lamuriti-ma si pe mine va rog, despre ce e blogul asta!?
Cine sunt personajele de care se ocupa,care este linia lui directoare,nuanta politica,religioasa, sau e cam paca-paca...??

cornelia

alexandra spunea...

Cornelia, acesta e un "blog eclectic", are de toate, pentru toti.

Din dizertatia lui Munir n-am inteles un lucru: el de anul trecut, de cand ti-ai infintat blogul, sufera de personalitate multipla? de atunci a inceput sa scrie patimas? doamne ...

viorica abbu spunea...

Alexandra,
Munir a scris lucruri urate pe un site Islamic,lucruri pentru care orice membru musulman sau nu era banat imediat...
Dar....doamnele au lesinat de atatea ori la scrierile lui,asa zis savante-savante pentru ca nu au inteles mare lucru- incat acum nu stiu cum sa dreaga fata "Rasaritului".Deocamdata ca un baiat cuminte s-a mutat pe Islamul azi facand pe mielul...cand va deveni "mielul turbat",vom vedea repede ca nu-l tine mult......

alexandra spunea...

Daca si domnul acesta care tine conferinte pe la centrul Islamic se preteaza la jocuri puerile, inseama ca trebuie sa te felicitam, pentru ca ai reusit performanta de a scoate ce-i mai rau dintr-un om. L-ai enervat bine, nu gluma.

viorica abbu spunea...

AI DOVADA LA CE SPUN...IN MAI PUTIN DE 4 ORE POSTAREA A FOST STEARSA SI FACUTA "INVIZIBILA"
Oricum i-am facut print screen si daca e ceva....""Pac la Razboiul ""

alexandra spunea...

Munir a vazut ieri ca ai depus plangere la politie pentru amenintarile sale virtuale, de aceea a aparut azi cu marturisirea aceasta in care spune ca acele vorbe au fost o gluma.

Tot un comportament infantil este. Sa-i fie de bine!

alexandra spunea...

si eu i-as fi sters postarea, chiar il face de rusine.

viorica abbu spunea...

FIECARE PASARE PRE LIMBA EI PIERE...CAND M-AM APUCAT SA SCRIU AM STIUT ASTA....

Anonim spunea...

Voi nu aveti minte? dar voi ca detineti acest blog josnic in care ii injurati pe toti? voi sunteti dusi cu capu rau de tot..
Ahmed

Anonim spunea...

In loc sa va interesati de reorganizarea Romaniei, in care ni s e pregateste o mare surpriza, si anume, aceea de a vizita Ardealul cu pasaportul, voi cautati fantome si va legati numai de Palestina.
Fiica lui tata Munir

viorica abbu spunea...

Ahmed...cand o sa citesti minim un metru cub de carti,avem cat de cat o platforma de discutie...
pana atunci....taci si sapa...!!

viorica abbu spunea...

Palestina e ultimul lucru care este in atentia mea...deocamdata nici nu exista.
Impartirea administrativa nu are numai Ardealul in vedere.Are in vedere industria,compozitia socio-economica,compozitia demografica,avutiile solului...
de ce credeti ca numai altii sunt patrioti si cu grija de tara,numai cei ce o conduc, nu ????

Anonim spunea...

Cine esti ma f..utule de Munir sa iti bati tu joc asa de tot ce e islam si religie si comportament?F...tuti mo..tii m..tii sa-ti f...!F..tute in gura sa te f..t,jegos incult si ipocrit,taran de islam ce esti,nici nu sti sa pui pe pagina o fraza corect gandita,te matai si te fatai cu nu stiu ce tentative de ale tale sa speli ce?Esti tu ma rau decat spalat la creier,esti ala mai de jos om,martor mie Allah,pe care am cunoscut ce-i poate mintea aia infecta.Sa-ti permiti tu sa elaborezi planurile p..lii,terfelind tot ce inseamna educatie si respect religios si consideratie umana,in gat sa-ti bag!Si ce ai rezolvat,panarama non valorica ce esti?Ai facut de ras tot islamul si toti musulmanii si de prost si kafer ce esti te mai si lauzi.F..utute-n gura sa te f..t!Mai jegos necredincios si ipocrit ce esti,ne-ai facut pe toti de ras,pe toti musulmanii cu asa un mod de razbunare puerila si infecta,la cea mai de jos treapta ai adus islamul si aia care spui ca te-au sustinut,asta tot minciuni de ale tale,sunt la fel ca tine.Mai mutu p..ulii,stii ce ai facut cu asta?Ai crescut-o pe Viorica in ochii tuturor si mai ales in ochii dreptatii si ai insultat pe totii musulmanii care mai au o farama de demnitate si credinta.Cat e Viorica de jegoasa dar tu te-ai coborat la al mai scazut nivel si cu tine ai avut tupeul sa ne tragi si pe noi.F...tute sa te f..t.Nu puteai sa te zgarii cu Viorica respectand totusi o urma de decenta si pe fata sa o faci, m..ortii m..atii sa-ti f..t,cum face si ea?Asa ne-ai umilit pe noi,toti musulmanii,porc si caine ipocrit ce esti ce iti permiti sa iti bati joc si de Allah, si de profet, si de musulmani...Si aia care te-au lasat sa scrii asa ceva pe forumul lor sunt tot la nivelul tau si inseamna ca nu mai au nici ce-a mai mica farama de constiinta,sa te primeasca pe tine printre ei,apostat islamic ce esti.Bine ca l-au banat pe Corneliu,cat era el de zapacit,va spun eu ca poate sunt singurul ce a inteles binele enorm al prezentei lui acolo,el avea darul sa va creeze o noua gandire:mai ingaduitoare,mai elastica,mai profunda si demna si nimeni nu a stiut sa sesizeze asta,cel mai bun lucru ce s-a intamplat pe forumul ala a fost Corneliu si uite dupa ce nu mai e el cum vin toti traseistii de islam si pitziponcii de Coran si toata scanteia de lumina si sinceritate care a adus-o Corneliu,in felul lui desigur,astia o acopera si sting.Si cine,vite de astea ca si Munir.Nu am fost in viata mea mai revoltat pe cineva ca pe acest incult notoriu ce nu a citit in viata lui o carte care sa ii slefuiasca spiritul pocit.



Abd rahim gabi

Anonim spunea...

De aceea,Viorica imi cer mii de scuze de la tine,ca si eu te-am asaltat, dar nu aici pe blogul tau,ci in unele cuvinte pe islamulazi,si niciodata in asa termeni si cu asa o ura dementa si lasha,crede-ma nu sunt capabil sa fac asa ceva si nu credeam pana acum ca e cineva,mai ales musulman.Ai dovedit ca tu ai mai mult caracter ca lumea musulmana,pt un jegos ca Munir.Azi e o zi neagra pt islam,o zi a umilintei in care putem vedea clar cat de departe e comunitatea de acele valori pe care noi musulmanii ne-am angajat sa le respectam individual.Uite tu azi,Viorica,multumita paraliticului spiritual Munir,trebuie sa recunosc,cu toate ca e greu,ai invins tu singura islamul si ai facut-o chiar prin valorile pe care noi ar trebui sa le protejam si sa le reprezentam.Sa-ti de Dumnezeu binecuvantare pt ca acum stiu ca ne-ai luat-o tuturor!
Iti cer scuze pt limbaj,e blogul tau si ai si tu regulile universale de minima decenta in limbaj,dar crede-ma,desi eu sunt mai bagabont asa de felul meu,pt ca nu am nici o comunitate islamica langa mine si nici moschee,tin sa imi pastrez coloana dreapta mai ales in fata ta acum.Scuzele pe care ti le-ar aduce islamul in situatia asta ar fi de prisos,dar ramane consideratia pt tine,indiferent ce faci,in balanta valorilor universale ,pe care noi le numim Allah.
Munir,esti bun sa ii lingi picioarele Vioricai si din tot sufletul as vrea ca acum ea sa fie cu adevarat evreu,ca sa primesti si o lectie.Si de acum,sa nu mai bei ceaiul de la ora cinci,ca de la ora asta o sa ai programare sa imi sugi tu mie p..la si sa o aduci si pe mama ta aia invelita in cearsaf care nu te-a educat corect, si de acum o sa ai parte de toata felatia islamului si sa putrezesti drecu in iad,de jegos blasfemic ce esti,si sa iti ia Allah tot binele scris in destin asa cum ti-ai permis tu sa umilesti pe Allah si musulmanii cu tertipurile tale de doi bani.
Corneliu,mersi pt florile alea ce mi le-ai dat indirect,in stilul tau efeminat dar apreciat de mine,m-au ajutat mult la vrajeala.Te pup taticule si mi-e dor sa ne mai confruntam.Ai tot respectul din partea mea si ai si o apreciere sincera.Hai ,ma salama tie si tuturor.
Viorica,tie ce sa iti mai zic,ar fi bine pt aura ce o ai acum sa selectezi de cine te legi si sa nu faci asa stil Munir,oricum nu o sa o poti face in stilul ala niciodata pt ca nu-i nimeni pe lume ca Munir,stii vorba :Si se uita Munir in pajer,Munir ii prost,da calu-i ajer!
Lavinia-Maria sa stii ca e fata de treaba,are substanta in spirit foarte buna si nu merita ea terfeliri din astea grotesti.
Atat,te salut Viorica si pe tine Corneliu.Imi cer scuze si la final si ma iertati ca am venit sa scriu si eu aici,in lumea voastra,ca musulman totusi nu puteam sa stau impasibil la viata de langa mine si la ce fac altii cu ea.
Pa,pa.

Abd rahim gabi

Anonim spunea...

Cine esti ma f..utule de Munir sa iti bati tu joc asa de tot ce e islam si religie si comportament?F...tuti mo..tii m..tii sa-ti f...!F..tute in gura sa te f..t,jegos incult si ipocrit,taran de islam ce esti,nici nu sti sa pui pe pagina o fraza corect gandita,te matai si te fatai cu nu stiu ce tentative de ale tale sa speli ce?Esti tu ma rau decat spalat la creier,esti ala mai de jos om,martor mie Allah,pe care am cunoscut ce-i poate mintea aia infecta.Sa-ti permiti tu sa elaborezi planurile p..lii,terfelind tot ce inseamna educatie si respect religios si consideratie umana,in gat sa-ti bag!Si ce ai rezolvat,panarama non valorica ce esti?Ai facut de ras tot islamul si toti musulmanii si de prost si kafer ce esti te mai si lauzi.F..utute-n gura sa te f..t!Mai jegos necredincios si ipocrit ce esti,ne-ai facut pe toti de ras,pe toti musulmanii cu asa un mod de razbunare puerila si infecta,la cea mai de jos treapta ai adus islamul si aia care spui ca te-au sustinut,asta tot minciuni de ale tale,sunt la fel ca tine.Mai mutu p..ulii,stii ce ai facut cu asta?Ai crescut-o pe Viorica in ochii tuturor si mai ales in ochii dreptatii si ai insultat pe totii musulmanii care mai au o farama de demnitate si credinta.Cat e Viorica de jegoasa dar tu te-ai coborat la al mai scazut nivel si cu tine ai avut tupeul sa ne tragi si pe noi.F...tute sa te f..t.Nu puteai sa te zgarii cu Viorica respectand totusi o urma de decenta si pe fata sa o faci, m..ortii m..atii sa-ti f..t,cum face si ea?Asa ne-ai umilit pe noi,toti musulmanii,porc si caine ipocrit ce esti ce iti permiti sa iti bati joc si de Allah, si de profet, si de musulmani...Si aia care te-au lasat sa scrii asa ceva pe forumul lor sunt tot la nivelul tau si inseamna ca nu mai au nici ce-a mai mica farama de constiinta,sa te primeasca pe tine printre ei,apostat islamic ce esti.Bine ca l-au banat pe Corneliu,cat era el de zapacit,va spun eu ca poate sunt singurul ce a inteles binele enorm al prezentei lui acolo,el avea darul sa va creeze o noua gandire:mai ingaduitoare,mai elastica,mai profunda si demna si nimeni nu a stiut sa sesizeze asta,cel mai bun lucru ce s-a intamplat pe forumul ala a fost Corneliu si uite dupa ce nu mai e el cum vin toti traseistii de islam si pitziponcii de Coran si toata scanteia de lumina si sinceritate care a adus-o Corneliu,in felul lui desigur,astia o acopera si sting.Si cine,vite de astea ca si Munir.Nu am fost in viata mea mai revoltat pe cineva ca pe acest incult notoriu ce nu a citit in viata lui o carte care sa ii slefuiasca spiritul pocit.


Abd rahim gabi

Anonim spunea...

Viorica,de ce ma cenzurezi mai?Lasa adevarul pana la capat.Am postat doua comentarii si mi-ai sters unul.Indignarea in fata raului nostru trebuie afisata.

Abd rahim gabi

Anonim spunea...

Frate Abd rahim gabi, n-am cum sa nu te tin minte de pe "Islamul Azi" cu confruntarile noastre nesfarsite. Trebuie insa sa remarc ca in aceasta postare ai dat cu bata in balta rau de tot, folosind expresii de nepermis pentru un intelectual ce esti. N-ar crede ca la Bistrita, unul din focarele pastrarii identitatii neaose romanesti de-a lungul istoriei, acesta este nivelul de educatie care se poarta azi.
Nici macar cel mai nedemn om nu merita sa-i fie adresate asemenea expresii, ele lovind nu in acesta, ci in cel care le exprima ca un bumerang.
Sunt convins sa nu e stilul tau adevarat, ai vrut sa faci un act de teribilism si ai ajuns in alta parte.
Poate ca ar fi fost mai potrivit sa scrii acele randuri direct pe "Islamul Azi", obtinand acolo efectul maxim. Dar n-as crede ca ai fi indraznit sa postezi acolo exact acelasi text. Faptul ca ai postat aici in acest fel dovedeste si o desconsiderare crasa fata de proprietara blogului si fata de ceilalti forumisti, ceeace iarasi nu-ti face cinste deosebita.
Cat il priveste pe Munir, in mod normal acesta ar fi trebuit sa fie banat de acolo pe loc pentru magaria lui, lucru care nu s-a facut. Pe mine au stiut foarte frumos sa ma baneze la timpul lor, in mod evident pentru opiniile mele incomode si nu pentru inventatele atacuri personale.
Pe "Islamul" n-avem cum sa ne mai confruntam, imi pare rau. Era un loc interesant.

Anonim spunea...

Au innebunit musulmanii. Ce aveti fratilor? Exploziile solare sa fie de vina ?

Stima! (nickname-ul meu)

liv spunea...

am intrat si eu pentru prima data pe Rasarit. M-am scarbit de ce am gasit la sectiunea Crestinism, deci pot sa inteleg ca ai avut dispute pe acolo. Munir (fara domn) traieste din a spune povesti si iarasi povesti, fara o baza reala, insa fratii si surorile cad pe spate, pentru ca au in fata o enciclopedie vorbitoare.

M-am lamurit, nu mai intru. In loc sa invete despre toleranta, sa spuna macar ceva bun despre Crestinism , ca de aia au facut o sectiune speciala, ei se ocupa cu denigrarea!
Astia convertiti sunt al dracului. Munir poate sa demonstreze orice, ii dau cuvantul meu, ca orice ar spune exista doar 2 variante pentru mine: crestin sau ateu. Daca crestinismul nu e adevarat, atunci nu e nici islamul, nici o alta religie. Cand el o sa-si dea seama de asta, va ajunge om mare.

Bine ca l-ai demaschat, s-a facut de ras printre fratii lui.

viorica abbu spunea...

Abd rahim gabi

postarile tale erau la spam...
pana si calculatorul s-a simtit jenat....
le-am activat pentru a te mandrii cu ele.....
Stiu ca nu esti musulman,esti un vierme de forumuri, un sarpe veninos,care sta cuminte ca sa atace....ataca ca sa invenineze.
Doua zile tin gunoaiele tale active,apoi le sterg.
bine ar fi sa nu mai apari pe aici...

Anonim spunea...

dezgustator acest abd rahim gabi,orice ar fi el!
nu esti tu una din persoanele mele preferate,dar macar te respect ca ai puterea si resurse nelimitate de energie sa te iei in piept cu toata lumea!
anonima

Anonim spunea...

e tot viorica se razbuna pe munir
e telenovela frateee
]


aburel

Anonim spunea...

cine a scris atat de urat si a semnat abd rahim gabi e sotul vioricai?eu nu am citit si nu am intalnit pana acum musulman sa vb asa urat.clar e o farsa pusa la cale de viorica si ar trebui sa-i fie rusine

stela

viorica abbu spunea...

Stela,mersi...
acum da fuga de te ascunde ca e eclipsa si-ti fura varcolacii luna....

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...