Pagini

21 iun. 2011

Politica de cadre a forumului "Islamul Azi"

Oglinda fidela a intereselor ce le reprezinta - Forumul "Islamul azi" afara de o puternica si organizata cenzura,de o propaganda bine orchestrata are si o eficienta politica de cadre - referirea este la membrii.care deviaza de la linia impusa de stapanii fundatiei Taiba de care apartine forumul.

Metoda este simpla.Orice ce postare care blameaza obiectivele stapanilor se traduce ca ofensa adusa religiei islamice,iar adresarea catre un membru,oricat de politicoasa ar fi ,se numeste  atac la persoana.
Inarmati cu aceste doua scule minunate administratorii pot avertiza,blama si bana pe cine le convine,regulamentul fiind doar de forma,un fel de rau necesar...
Ca atare multi membri au cerut stergerea contului,unii au reusit, altii nu.

Dar cei mai multi au fost banati....fara preaviz si fara despagubiri....!!

Iata ultimul exemplu...Ilesa...poate membrul cel mai documentat,impartial si corect...!!!!!!!!!!

dureros...dureros dupa zeci de postari corecte,la subiect,documentate si fara urma de patima sau jignire



Ii multumesc celei sau celui care mi-a inrosit profilul, cu toate ca as fi apreciat ca „avertismentele” primite sa fie motivate. Personal nu consider ca am incalcat niciun regulament si departe de mine gandul de a a jigni pe cineva. Daca cineva s-a simtit ofensat de vorbele mele,spuse in anumite circumstante, imi cer scuze. N-am sa va mai deranjez cu prezenta mea pe forum. Mi-a facut placere sa cunosc cativa oameni deosebiti datorita acestui forum. Va doresc numai bine!

postarea a fost facuta la ora 02:14 PM
pana la ora 23.22 cand scriu acest articol nimeni dintre moderatori sau administratori nu a reactionat....

cum ramane cu impartialitatea D-le HALIM ?
Pe Lavinia ai scos-o pe usa din spate si i-ai dat o jucarica cantatoare, daca vrei sa-mi tai accesul dureaza 5 minute....ca sa-mi stergi contul dupa ce m-am reinscris- 5 minute...ca sa raspunzi unui membru de excelenta iti ia o zi ????              Daca....??!!



Aveti aici jalnicul raspuns al administratoarei, membra a familiei Taiba, Gabi Umm 'Aishah  :
Exista un regulament. (Da,dupa indelungate lupte in fine exista un regulament care este cel putin hilar....!!!}Incalcarea lui duce la warn. Incalcarea repetata duce la banare. Simplu. Nu exista motive pentru care sa se faca un astfel de subiect,(anuntarea warmurilor) in afara de curiozitatea unuia sau altuia referitoare la subiect pentru a se consemna fiecare warn in parte, in afara de curiozitatea unuia sau altuia referitoare la subiect. Totul ramane insa logat. In momentul in care un user este banat, atunci este publicat. De altfel, metodele de contactare a unui moderator sau admin raman deschise si dupa ce warnul a fost aplicat, astfel ca fiecare isi poate arata nelamurirea si este lamurit.

Materialul de orientare este regulamentul, care este mai mult decat explicit. El a fost supus spre studiere si aplicare cu ceva timp in urma.(minciuna nu a fost supus nici unei dezbateri....a fost elaborat in asa fel incat orice postare cu alta orientare, sa fie ori jignirea religiei ori atac la persoana)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Orice cuvant este de prisos.

viorica abbu spunea...

Andreea,sti ca te-am criticat ca esti prea moderata raportat la datele si cunostiintele care le stapanesti.Stii ca am avut cuvant de repros pentru dorinta ta de a pastra un cadru cat mai moderat discutiilor,in momente cand speram sa apesi mai mult pe gaz....
dar daca si in acualele circumstante ai putut fi vazuta ca un pericol,ca un om care jigneste,ataca religia...si alte fantasmagorisme,nu-mi ramane dact sa aleg si eu ca si tine...cuvantul lui Corneliu.

viorica abbu spunea...

Si inca o vorba pentru Andreea,daca prin cine stie ce intamplare ajunge aici...
-Daca ai o posibilitate de a comunica,daca doresti,asi fi bucuroasa.
Succes in tot ce o sa faci.
viorica

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...