Pagini

3 iun. 2011

Nu mintiti poporul, cu Islamizorul !!! (1)

Numarul de musulmani estimat astazi,cetateni ai Romaniei este de 70.000 suflete.
Cei circa 70.000 de credinciosi musulmani turci, tatari, albanezi etc. din Romania traiesc grupati in circa 80 de comunitati religioase teritoriale, rurale si urbane,pastrandu-si limba,traditiile folclorul si religia. 
Marea lor majoritate se afla in judetele Constanta (85%) si Tulcea (12%), restul (3%) in diferite centre urbane ca: Bucuresti, Braila, Calarasi, Galati, Giurgiu,Turnu Severin si alte localitati.


Interesele musulmanilor din Romania,reprezentarea lor in fata autoritatilor, revine Muftiatului Cultului Musulman.
Musulmanii romani sunt reprezentați in Parlament de Uniunea Democrată a Tătarilor Turco-Musulmani din România si beneficiaza de 2 locuri parlamentare
Pe lângă Muftiatul Cultului Musulman din România funcţionează şi un Colegiu Sinodal, numit Şura-i Islam, compus din 25 de membri, care se întrunesc periodic pentru rezolvarea unor probleme administrative şi disciplinare ale cultului. Specific laicităţii profunde a organizării religioase musulmane, în România îl reprezintă apartenenţa la Şura-I Islam a unui mare număr de persoane laice.
Sunt in Romania 80 de moschei,in mare parte in stare buna de functionare.

In ultimi ani apar grupuri  din Orientul Mijlociu,cu sau fara cetatenie romana.
S-au alipit organizarii musulmanilor romani?
NICI VORBA
Mai mult s-au instituit in Fundatii,asociatii si organizatii care prin denumirea lor creeaza confuzie substituindu-se practic organizarii oficiale a musulmanilor romani.Asadar 17.000 musulmani arabi vor sa se substitie celot70.000 musulmani romani
Sa vedem cum:
La sfârsitul anului 2006, a fost înfiintata la Constanta o noua organizatie etnica, sub numele Asociatia Comunitatii Turco-Tatare din România “Mesajul”. În mod curios, membrii fondatori nu si-au facut publica aparitia “pe piata” prin canale mediatice. Oficialii Uniunii Democrate a Tatarilor Turco- Musulmani din România(UDTTMR) au fost cei care, aflând întâmplator de nasterea noii organizatii, au luat atitudine printr-un comunicat de presa. Numele si obiectivele din statut ne fac sa credem ca intentia asociatiei “Mesajul” este de a participa la alegerile locale si parlamentare din România, pe listele minoritatilor.
In spatele Asociatiei Comunitatii Turco-Tatare din România “Mesajul” se afla "celebra"  fundatie Taiba, acuzata de legaturi cu gruparile teroriste Fratii Musulmani si Hamas. Desi pozeaza în promotorii moderati ai religiei islamice, Taiba a fost în centrul mai multor scandaluri ce scot la iveala principii radicale si intolerante. Între ele amintim pozitia radicala din timpul scandalului caricaturilor (Taiba a produs atunci multa rumoare la Constanta si Bucuresti) si organizarea pelerinajului anual la Mecca în parteneriat cu familia ben Laden, la care au si fost cazati românii.
Cherim Enghin, fostul lider al Taiba Constanta, s-a abtinut de la comentarii privind Asociatia “Mesajul”:
“Nu doresc sa fac nici un fel de comentariu despre acest lucru. Am auzit ca reprezentantii UDTTMR au facut comentarii, dar este treaba lor. Eu nu mai am nici o legatura cu Taiba”. În realitate, lucrurile nu stau deloc asa. Pe site-ul oficial al organizatiei, Cherim apare ca reprezentant Taiba pe Constanta, cu toate datele de contact, iar principalul articol de pe pagina web “Ziua îndragostatilor în viziunea Islamului” îi poarta semnatura.

"Nu mintiti poporul cu islamizorul...."

(va urma)

19 comentarii:

Anonim spunea...

daca ne gandim ca numele unor imami ai Ligii Islamice apar pe lista simpatizantilor formatiunii paramilitare islamiste Hamas, nu mai avem nimic de comentat cu privire la activitatea lor si "potentialul de radicalizare". E normal ca romanii musulmani sa fie ingrijorati, caci asemenea "exemplare" fac rau imaginii musulmanilor din Romania.

Anonim spunea...

Taiba este finantata de Islamic Bank din Arabia Saudita, care sponsorizeaza si Liga Islamica si Culturala din România, precum si Taibah International Aid Agency, cu sediul în Bosnia si World Assembly of Muslim Youth, cu sediul în Arabia Saudita.

Intrebare: de ce sauditii nu sponsorizeaza organizatia musulmanilor romani???? ei nu sunt musulmani? de ce a fost nevoie de infintarea unei alte asociatii in paralel cu cea oficiala?

Anonim spunea...

Ete de aia sa se intrebe prostii

Anonim spunea...

pt ca ei finanteaza pe cine vrea muschiul lor ca au de unde.
tatarii musulmani din romania numai musulmani nu mai sunt.vai de capul lor.
le-a intrat prostia si bautura in sange.

Anonim spunea...

Buna ziua .
Doamna Viorica imi cer scuze ca va scriu aici dar nu am gasit alta modalitate si pe forumuri nu am cont si nu vreau sa scriu ..Va citesc de foarte mult timp postarile si pot spune ca am fost ca o umbra a dumneavostra .De multe ori cind nu imi regaseam linistea si locul meu in lumea asta va cautam postarile si ma linisteam .Ele ma faceau sa vad lumea cu alti ochi si imi aduceau buna dispozitie .
Astfel ca urmindu-va sfaturile subliminale ascunse atit de mestesugit in postarile dumneavostra precum si exemplul personal ,m-am casatorit acum citeva luni cu un arab musulman din Abu Dhabi.-UAE .Cum sotul meu vrea sa ne mutam in tara lui unde are o viloaie si citeva milioane de dolari in cont am hotarit sa ne mutam acolo ca-i mai umbra ...la soare.Nu va suparati ca v-am scris .Poate nu o facem nici acum dar miine plecam definitiv din Romania si vreo doi ani nu voi putea sa va mai urmaresc postarile . Voi fi tare ocupata .Am primit sarcina de la sotul meu sa-i fac patru copii si m-am hotarit sa-i cuplez cite doi pe an ca sa termin cit mai repede cu trebusoara asta si sa ma pot distra si eu un picut.
Dar ce va fi vom mai vedea.Sper sa nimeresca ...poarta, si sa-i fac cel putin doi baieti .
Nu v-am scris pina acum pentru ca am avut o oarecare retinere vazind ce forfota este in jurul dumneavostra si cita lume pestrita va citeste si va comenteaza articolele.Apropo de articole .Foarte interesante ,dar parca demne de o cauza mai buna .Daca ar fi mai putin impanate cu ace veninoase ce te fac sa te gindesti la frustrari personale ,in mod cert ar fi de zece ori mai interesante.Nu va cert si nici nu vreau sa o luati ca pe o observatie nepoliticoasa e doar o parere personala.

Doamna scumpa inainte de plecare vreau sa va spun ceva .Urmarindu-va postarile pe diferite forumuri am descoperit o cunostinta mai veche de a mea care nu prea va agreaza si v-a cam amenintat .Pacat dar ce sa faci ,uneori inteligenta atrage mustele. Ce vreau eu sa va spun este ca tipul este un om foarte hotarit si foarte tenace. .Ar fi bine sa va luati masuri de prevedere.Am vazut cit de tare s-a razbunat pe un prieten comun care cu multi ani in urma ...mai mult in gluma l-a ..injurat . Persoana respectiva l-a avertizat ca il va pedepsi pentru asta.Dupa 6 ani cind nimeni nu isi mai aducea aminte de nimic ,l-a prins pe tip cind taia un cablu electric si a bagat curent pe acel cablu si l-a elecrocutat de a stat trei luni tipul in spital.Nu v-as fi spus toate astea daca nu as fi stiut ca miine plec din tara.Stiu prea multe despre el si despre familia lui (tatal lui era mare bisnitar si proxenet pe vremea lui impuscatu iar cumnatul lui e sau era mare mahar pe la secu. )
In fine . Si asa mio-e teama ca am spus prea multe .Daca citeste ce v-am scris si ma depisteaza nu imi va fi bine .Dar acum ca plec e mai greu sa ma mai gasesca.
Acestea fiind spuse va doresc numai sanatate si multa fericire.Daca voi putea va voi mai scrie din Abu Dhabi.
Cu stima ..miruna

viorica abbu spunea...

cat de jos...cat de jos te face sa fii adevarul care doare....!!!
(ultimii 2 anonimi)

Anonim spunea...

Cit de mult poate sa doara oftica si frustrarea .Vrei si tu ceva banuti Viorico? Pe tine si pe echipa ta de aplaudaci cine va finanteaza? Daca o faceti doar de amorul artei sunteti fraieri .Luatio-le banii la fraieri ca de aia va tociti degetele pe tastele calculatorului.

viorica abbu spunea...

anonim

tatarii musulmani din romania numai musulmani nu mai sunt.vai de capul lor.
le-a intrat prostia si bautura in sange.


cu fraza asta ai lovit nedrept 60.000 musulmani romani,
ca apoi cand iti dicteaza interesul si stapanii,sa te duci cu pachete si rechizite sa te dai mare prinre ei....

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
viorica abbu spunea...

orice comentariu scris in stil de mahala si fara legatura cu subiectul va fi sters...

Anonim spunea...

Nu asa domnilor si doamnelor trebuie formulata explicatia asta :

,,orice comentariu scris in stil de mahala si fara legatura cu subiectul va fi sters..."
Ci asa cum este stilul celui ce se ascunde sub numele de Viorica Abbu cind i se face asta pe forumuri
-TOT CE NU SE INSCRIE IN VIZIUNEA DOGMA SI DOCTRINA ACESTUI BLOG VA FI STERS "
Pai parca erai adepta discutiilor deschise si fara cenzurta ,,doamna" Viorica .Sau asta este valabil doar cind injuri tu pe altii ?

viorica abbu spunea...

absolut
te astept la discutii deschise si fata cenzura si fara mahala...critica ce vrei si pe cine vrei...dar fa-o cu bun simt.

eu sunt banata pentru intrebari incomode nu pentru stil....e o diferenta...!!

am o lista a postarilor pentru care am fost banata..nu ti-ar face placere sa ovezi..!

Anonim spunea...

Bla bla bla ...vorbe goale ..nici tu nu crezi ceea ce scrii.Am vazut cit de dispusi sunteti -atit tu cit si intreg colectivul de administratie a blogului-sa purtati o dicutie deschisa .Cind vi se aduce argumente in fata va eschivati sau stergeti postarea.De ce nu ati mai avut glas atunci cind acel om v-a aratat ce scrie in Talmud? De ce mereu puneti in fata doar deviatiile aparute in islam (care intre noi fie vorba este o religie pusa in practica tot de oameni mai buni sau mai rai.mai destepti sau mai putini destepti ..dar oameni ca toti oameni)si cind este vorba de alte religii si de dogmele dupa care se ghideaza cei ce practica acele religii va faceti ca ploua?Sau blogul acesta este construit doar pentru atacuri desentate la adresa islamului?!? Pai atunci intitulatil ,,Blog antiIslam " si gata.Stim o treba inca de la intrare pe el .Cit priveste banarea ta pe forumuri ,eu am vazut ca esti banata pe majoritatea forumurilor fie ele crestine ,necrestine ,sau de orice alta natura .Doar unul sau doua forumuri te-au acceptat o perioada mai lunga de timp.In rest ....Cine stie poate sunt toti forumustii aia nebuni sau nu te inteleg pe tine.Dar daca nu este asa?!?! Daca tu esti cel(cea) care greseste?!? Daca de atita ceata si praf stirnit de aplaudacii tai ai inceput sa vezi tulbure totul in jurul tau?!? Eu oricum m-am lamurit in ceea ce priveste asa zisa ta ,,libertate de exprimare" si am inteles de ce a fost nevoie sa iti faci un blog de pe care sa nu te poata alunga nimeni si sa poti sa iti vesi in el veninul din mintea ta.

Anonim spunea...

Pe baza dreptului la libertate de exprimare mesajul meu de raspuns a fost sters fara nici o explicatie .Multumim pentru punerea in practica a celor indelung clamate de catre voi

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
viorica abbu spunea...

Miruna...o nefericita imprejurare a facut ca mesajul tau sa ajunga alaturi de altele la spam...regret intarzierea cu care raspund,poate totusi reusesti sa mai citesti.
Iti doresc intai si intai casa de piatra, fericire liniste sufleteasca si NOROC...MULT NOROC.....Ai sa reusesti sunt sigura ca ai sa reusesti sa gasesti calea care sa va aduca liniste in casa si tie zile senine.
Oamenii se mai schimba,imprejurarile se mai schimba,AI INCREDERE IN TINE IN PRIMUL RAND...

Este o vorba...:"daca eu nu am grija mea atunci cine sa o aiba ?"

valabil si pentru mine care iau foarte in serios amenintarile unui om fanatic.Ca urmare am depus la politie copii de pe amenintarile de pe forum,datele lui personale si rugamintea sa fie monitorizat.

DRUM BUN SI MULT SUCCES !
daca o sa consideri necesar,daca o sa-ti faca placere,m-ar bucura sa am vesti de la tine.....


..........

am sa tin seama si de observatia ce mi-ai facut-o cu tepii...este corecta.

Anonim spunea...

A dat norocu' peste Miruna. Vile cu piscine,muniti de dollari :))) Daca e asa atunci sigur l-a luat din dragoste (cu Mircea Radu) iar printul arab este un flacau de 28 de ani de 190cm ,90 de Kg,ochii verzi si masterand la Oxford.
Tare mi-e teama insa ca are o casutza la periferie ,alocatia de stat,burta si chelie si se indreapta cu pasi repezi catre varsta de 70 de ani. In orice caz, DRUM BUN SI MULT SUCCES,inshallah!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...