Pagini

15 iun. 2011

animalutele de langa noi...(continuare)

O alta dragalase vietate de curte.
Disproportia dintre marimea corplui ei si locul destnat creerului,
a genrat multe ironii. Afara de faptul ca merge numai cu cardul
De asemeni obiceiul de a gagai fara incetare si fara intelaga despre ce.....


Poate fi asociata cu multe cunostiinte ale mele....
Bunaoara sora Hatice,care gagaie ebraica religioasa, sora Meyra...
care gagaie aspru de tot....sau sora Sevinci cu gagait profesionist......
loreley79,care gagaie destul de fals,
Sunt multe surori care mi-au ramas nepomenite,dar totusi poza ma duce cu gandul
la draga mea sora intru umanitate.....Laura_deea......
Laura_deea este gasculita perfecta....

Salam aleykum! Am vazut un site islamic cu hijaburi foarte frumoase, miswak, niqab, etc si as vrea sa stiu daca a mai cumparat cineva de pe acest site, deoarece doresc sa achizitionez si eu.

Intelegeti Dv ?,nu e frumos ce-mi place mie, e frumos ce spuneti voi ca e frumos...
Asta se numeste ...supaunere....ascultare....

Laura_deea...
este o gasculita binevoitoare,chiar putin migratoare.
Este din cardul celora cum gasesc niste articole despre frumuetea islamului
cum le publica la nesfarsit pe toate forumurile,pe toate blogurile pana la saturatie...
Nereusind sa inteleaga singura aceasta frumusete,care pentru marea majoritate exista,
sora mea in umanitate,ia de gata ce zice ala sau ce zice celalat.
.
Stiti servetele alea atarnate in bucatarie:

"Gospodina frumoasa face mancarea gustoasa..." ?

Ei cam asa sunt textele astea care preamareasc frumusetea unui lucru care prin insasi cartea lui de baza este frumos...

Statutul femeilor musulmane
Femeile ocupa un loc foarte important in societatea islamica.(!)Spre deosebire de alte religii,Islamul tine femeia la mare faima.Importanta ei ca mama si ca sotie a fost aratata clar de Profetul Muhammad(pacea si binecuvantarea asupra lui).Profetul a spus:"PARADISUL SE AFLA SUB PICIOARELE MAMELOR NOASTRE".
Fecioara Maria( Allah sa fie multumit de ea!)
In Islam, femeia a fost asezata pe un piedestal, bucurandu-se de un statut personal si social exceptional, unic in istorie. Maria (Pacea sa fie asupra sa!), mama Profetului Iisus (Pacea sa fie asupra sa!), este numita de catre musulmani "mama drept-credinciosilor", intrucat reprezinta, prin toate faptele sale, un model drept de urmat.
Allah a creat fiecare fiinta in perechi-mascul si femele(51:49),inclusiv omenire.Allah i-a onorat pe copiii lui Adam-atat mascul cat si femela.(17:70)Barbatii si femeile care cred,sunt unul protectorul celuilalt.(9:71)Allah ii va rasplati atat pe barbati cat si pe femei in viata de dupa moarte(3:195).In islam,femeia are o identitate distincta si separata.Islamul le-a dat femeilor dreptul la propietate personala
INTREB:
 ...Unde este propria intelegere??Unde este cunoasterea profunda a izvoarelor ??
Unde este gandirea proprie,filtrul personal?Dar mai ales unde este punerea la punct si excluderea celor ce, desi stiu  proncipiile de baza le interpreteaza in interes politic si militar ??
S.a.m.d...S.a.m.d........Gastele au salvat se zice -Capitoliul....acum se spera ca salveze islamul.....
HALIM:
IP meu este 93.118.181.02...poti aranja ceva sa am acces ????

9 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
alexandra spunea...

laura_deea are vreo 12-13 ani... asta explica multe din postarile ei.

alexandra spunea...

"Spre deosebire de alte religii,Islamul tine femeia la mare faima" e buna asta :))))
ce sa spuna crestinii, care au facut-o pe femeie Nascatoare de Dumnezeu, ce faima mai mare exista?

aoleu, se bat astia in Grecia, acuma am vazut! astea-s probleme reale, nu magarusii si gasculitele.

viorica abbu spunea...

primul anonim nu s-a semnat,asa ca i-am sters postarea.
A intrebat de ce de evrei si de crestini nu ma iau...
eu "nu ma iau" dupa ochi frumosi ci dupa fapte...

Alexandra,daca esti cine cred eu ma bucur ca ai scris.

poate ai dreptate,este o inca tanara domnisoara,dar explica tu acest fenomen...

fiecare fata trecuta la islam,care are un blog sau scrie pe un blog,sau mai multe,se simte datoare ca citeze la infinit aceleasi texte ce umbla din loc in loc,anonime sau creatii ale unor "doamne Gabi...".. de ce ??

alexandra spunea...

nu sunt Alexandra P de pe Islamul Azi. Nu-s activa pe forumul lor, insa ma mai uit cand vad un subiect interesant.

Anonim spunea...

viorica mama,dar daca sunt anonima la ce sa ma mai semnez.ca tocmai de aia am ales sa fiu anonima...ca sa nu ma semnez.
anonima

viorica abbu spunea...

'anonima" exact pentru asta, ca sa am cui sa ma adresez...eu si altii,asa cum mi te adresezi tu mie,conform politetei si uzantei...

Anonim spunea...

pai atunci scoate fata optiunea de anonim.nu-mi arata zaharelul daca nu pot gusta din el..nu?
anonima

viorica abbu spunea...

Alexandra,ok,esti bine venita !

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...