Pagini

28 iun. 2011

Pronosticul meu.......:Urmatoarele banari pe forumul "Islamul Azi" vor fi :

21.04.2011
Urmatoarele banari pe forumul Centrului cultural Islamic -Taiba- si al Surorilor Musulmane foste crestine -"Islamul Azi " vor fi :

1- qutb

2- Corneliu

3- Ilesa

Iata si primul ghiocel al previziunilor mele:

Greseala lui.... ??  A fluierat in moschee.....!!


Greseala lui....?? A suflat in prora Mavi Marmara....!!
..........................

  28.06.2011    Lista de asteptare:

4 -Edgar

5 -Solstice

6 -Isak
.......................................
si o veste buna:
avansat de la rangul  "Junior infantil" la "Senior subdezvoltat" : -patrupedul    Ahmed 90

28 de comentarii:

viorica abbu spunea...

iata ce intreaba "fluiericiul " Qutb :
"Dan, de ce ai sters topicul meu? Erau acele intrebari nepotrivite, jignitoare? Am semnalat o fatwa, preluata de pe un site islamic respectabil cu mii de vizitatori, un site la care apeleaza mii de musulmani pentru a gasi raspunsuri la intrebarile lor.
Poate acea fatwa e gresita si asteptam ca cineva aici sa ma lamureasca, vrei sa raman cu ideea ca e permis musulmanilor sa minta, sa jure stramb daca au un castig din asta? Vrei sa raman cu ideea ca e permis sotului sa isi minta sotia, si sotia sotul? Vrei sa raman cu ideea sotia nu are voie sa-si intrebe sotul daca o inseala sau nu? Mai mult chiar, acum as putea sa spun ca acea fatwa e corecta si nu vrei ca lumea sa stie de aceste lucruri!

Prin atitudinea ta nu faci un serviciu islamului si nici userilor acestui forum! "

nu seamana cu ce va zic eu ????

viorica abbu spunea...

Hannen,o minunata fata pe care o apreciez mult pentru sinceritate si intelegere corecta a fenomenelor...

"Pe mine ma intereseaza(ca tot am fost luata de guler pe alte site`uri) ce fac adevaratii musulmani cind aud de asa grozavii??
S-a organizat vreodata vreun mars de protest impotriva acestor fapte(in cazul de fata nu neaparat in Gaza-poate oamenilor le este frica,dar in alte tari)Au iesit vreodata musulmanii in strada sa condamne crima,raul,uracimea -toate faptele urite comise in numele Islamului?S-a emis vreo fatwa ceva in acest sens?

P.S unii "lucreaza" sa arate lumii numai hidosenii despre Islam.Ceilalti care zic ca Islamul nu inseamna hidosenii/crima/ura..."lucreaza" in vreun fel sa arate lumii acest lucru?
P.S 2)Am vazut un video pe youtube -filmari secrete dintr`o moschee din Londra si ce se invata acolo ,o "profesoara" pe nume Umm Amira (culmea ironiei,si eu sunt o umm amira) zicea niste grozavii ...daca eram acolo i-as fi dat o pereche de palme sa ma tina minta toata viata.M-am enervat cumplit cind am auzit ce "predica",ce Islam invata ..in ce mod brutal!!Cum vorbeste de crima(what shell we do ?We kill him,kill him,kill him.

Hannen cu o asa mama, Amira (sa-ti traiasca) va fi o altfel de musulmanca,o adevarata musulmanca.

Anonim spunea...

Bravo, Viorica!
Corneliu.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Buna, Viorico.
Stii oare cine e aschimodia de Gogaie?
Se pare ca nu le spun celor de "acolo" lucruri prea dure, de vreme ce el ma face incolor... Sau pur si simplu ei nu stiu sa inteleaga aluziile de care abunda postarile mele..
Iar Gogaie acesta e probabil unul din ei sau ca ei...
Numai bine.
Corneliu.

viorica abbu spunea...

Corneliu,"Islamul azi" este un forum directionat,cenzurat,bine orchestrat.
Acolo cine intra ca sa puna o intrebare pleaca cu o biblioteca de carti,o valiza de "interzis sa faci asta",dar mai ales cu senzatia ca restul lumii, nemulsumana,este un gunoi.
un gunoi ce trebuie ars, tocat,maturat desfiintat.
Nici-un om de buna credinta nemusulman nu poate rezista acolo,iar daca rezista cateva postari este doar pentru tonul politicos si moderat caci in final i se arata usa pentru ca vorbeste impotriva islamului...
Asta pentru ca nu cumva sa se clatine vre-un fir de par din credinta noilor convertite,sa-si puna intrebari sau sa creada ca este cale de intelegere amiabila cu alte religii...ca exponentii altor religii sunt oameni ca toti oamenii,fara coarne,fara rautati si fara patima...
Eu te admir pentru cum "navighezi ' personal le lipeam vre-o doua raspunsuri iar al treilea nu apucam sa o mai scriu...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Gogaie, fecioras, n-ai grija de mine ca ma descurc. Vreau sa te vad si pe acolo, daca ai curajul. Nu numai pe post de chibitz. Cred ca stii care sunt cele trei reguli ale chibitzului...
Corneliu

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Viorica, urmareste asta.
http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=6798&st=0&gopid=61583&
Sa vezi si tu ce logica...

Anonim spunea...

Madam Gogaie, saru-mana!
Te respect si te rog nu te baga unde habar nu ai.
Pe mine nu m-ai enervat. Din contra, m-ai amuzat, d-ta te-ai dat in petec. Esti cumva din Floreasca? Sau poate de la Slobozia?
Ma rog, las-o balta ca nu e de d-ta.
Corneliu

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
viorica abbu spunea...

buna cornel,am citit ce mi-ai indicat...
material am destul caci corul "nimfelor" este in crestere la fel si hidosenia lor

Anonim spunea...

Faaa, Gogaie, eu nu ma pot enerva pe persoane handicapate. Din contra, ma induioseaza. Asa, da-ti drumul cat poti, nu tine in tine, ca sa nu faci vreun atac.
Ce mai e nou prin Ferentari? Am auzit ca Sile Basma a cerut sa i se acorde autonomia.
Nu uita sa-ti iei pastilele.

Anonim spunea...

qutb si corneliu sunt banati de mai bine de o luna

Anonim spunea...

vai de capu vostru..voi vorbiti de alte forumuri dar pe acest blog voi va injurati intr-una ...hal de blog..nimic nu ai ce invata de aici..numai sa iti bat joc si atat..voi cand va culcati sunteti mandrii de voi?
Al mai mare :D

viorica abbu spunea...

draga Ahmed,
ca de obicei vezi stele verzi...
injuraturi nu sunt aici,dar esti invitatul meu...daca te racoreste, poti sa injuri...iti ofer la alegere:Romania,Israel sau America...
toate cumparate de evrei.

Satira,humorul,ironia,nu a omorat pe nimeni...
ba chiar a insanatosit din cand in cand
dar asta este o treaba pentru oameni mari....

Anonim spunea...

Nu sunt injuraturi aici?voi chiar aveti probleme..

viorica abbu spunea...

"voi" sunt numai eu.....
si chiar ca am probleme.in special cu spalatii la creer,oamenii rai,fixisti,inculti si gata sa sara la beregata celui ce gandeste altfel.

viorica abbu spunea...

si apropo de injuraturi - pe cale le stersesem- sunt ale amicului tau ASCARY,deconspirat pe mai multe forumuri ca fiind "gogaie" si "momaie"

Anonim spunea...

Prietenii mei sunt toti cu inima care doresc dreptate...evrei,arabi,romani,americani etc.

viorica abbu spunea...

"Dreptatea e buna,dar nu pentru catei..."
citat din poetul ne-musulman-alexandrescu,ala cu fabulele...nu cu versetele satanice...!!

hatun spunea...

salaam viorica
si care ar fi ala cu versetele satanice?
hatun

viorica abbu spunea...

lasa ca stii tu...ala de se ascunde si in ziua de azi pentru curajul de a fi avut o opinie omeneasca critica asupra unor lucruri de asemeni omenesti si supuse greselii.

Anonim spunea...

buna viorica....sa inteleg ca numai raspunsurile tale vor fi publicate...nu si intrebarile mele?!
interesant mod de a dialoga.
si oricum nu am inteles raspunsul tau!
hatun

viorica abbu spunea...

Ma surprinzi...nu cred ca nu ai auzit de Salman Rushdie care a primit premiul Whitbreadsi pentru cartea lui "Versetele Satanice"


ps-scuze,nu bifasem si postarea ta pentru ok

Anonim spunea...

Buna ziua doamna. Habar nu am cine sunteti si de ce faceti pronosticuri cu privire la sansele de supravietuire ale mele pe forum. Personal, nu am facut niciodata o asemenea evaluare. In plus orientarea mea este alta. Cred cu tarie in principiul "ce tie nu-ti place altuia nu face". Prin urmare v-as fi recunoscatoare daca nu ati mai posta caricaturi la adresa userului meu si nu ati mai emite pronosticuri privind banarea.
Fie ca ne place o religie, fie ca nu ne place, este o prostie sa o contestam. Dreptul omului de a-si practica propria religie a fost demult afirmat, alaturi de altele ca drept fundamental.
Excesele in asemenea priviinta sunt daunatoare tuturor.
Solstice

viorica abbu spunea...

Solstice....
pentru mine acel forum este ca bursa....
castiga ea si pierd jucatorii.
eu am considerat actiunile tale in scadere....sa vedem cand va bate gongul la inchidere daca urca sau coboara.

asa ca nu este nimic personal,nici privind religia,nici privind activitatea ta

doar ca daca te-ai bagat acolo,nu te pot scuti de a te lua cu totii la gramada...

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...