Pagini

13 iun. 2011

" PRIVIŢI ADEVĂRUL ÎN OCHI "

O chemare ce nu putea ramane fara rezultate.
In special la cei responsabili si curajosi care nu numai ca incep sa vada adevarul, dar au si curajul de a-l recunoaste.

Posted Today 12.06.2011, 09:02 PM

 Eu va propun ceva,care vi se va parea poate,iesit din comun,dubios ,ciudat,sau mai stiu eu cum....
Am obosit dind vina pe altii  (pe evrei si americani) 
insa
NE-AM UITAT PE NOI (ARABII,PALESTINIENII MAI ALES) ???
Eu va propun sa luam in considerare multe din vorbele userului Corneliu, Edgar, sau altii care stiu exact cum este situatia in Israel insa CUNOSC PERFECT DE BINE si personalitatea arabului palestinian (atit din Gaza cit si din Cisiordania).
Multe dintre noi avem soti palestinieni si auzim doar parerea din partea uneia dintre tabere;


NU VA INCHIDETI INSA OCHII SI LA PLINGERILE CELORLALTI,ca nu e indicat deloc.....

nu stiu daca pe acest forum a fost cineva care a vorbit mai rau de evrei decit mine,
insa realizez faptul ca fara evrei linga noi,eram undeva pe linga Yemen-Afganistan-samd.

Incultura crasa, AL JAHEL (IPOCRIZIA),intoleranta,lipsa de ambitie,ordine si disciplina, amestecul interfamiliar si supravietuirea in grupuri,triburi,samd,nasterea copiilor cu zecile pe familie si apoi aruncarea lor in strada sa se educe singuri, alteori prind ce pot de la scolile UN (caci mamele nu au timp de educatie , fiind adevarati roboti la bucatarie sau vizite und barfesc pe rind pina le doare limba iar tatii lor stau cu sutele pe scaune in fata caselor la birfe politice si nu numai,la narghile,la piata in magazine,sa...) CITITUL,STUDIUL,LOGICA,ANALIZA sunt niste cuvinte NECUNOSCUTE in viata de zi cu zi a palestinianului de rind dar si a arabilor din afara Palestinei........................Am enumerat doar citiva factori care au dus la Criza Umana ingrozitoare care ne inconjoara pe toti in Gaza (si nu numai...)
Allah ne spune clar in sura Bakara "Nu schimba Allah situatia unor popoare pina ce ei nu se schimba in interiorul lor" si noi nu dorim sa intelegem ca nu nr. copiilor nascuti pe metru. patrat,nici nr. de ajutoare si interventii din Occiden,t ne vor aduce "el kheer" (BINELE) ,ci "schimbarea mentalitatii,strategiei organizatorice,educatia care are lacune ingrozitoare in aceste locuri......

Allah sa ne ajute sa invatam de la Evrei,cum sa fim uniti cind e vorba de Dusman,sa invatam de la ei cum sa muncim ordonat,cum sa nu atacam linistea si proporietatea fratelui pentru a ne manifesta un bine personal,cum sa avem grija de mediu inconjurator (Poluare fonica si chimica ca si in Gaza nu cred ca mai exista undeva pe Glob),cum sa vorbim respectuos fara a tipa unul lal altul,cum sa ne respectam reciproc......


Cind vom invata sa scapam de lacunele care ne tin incorsetati,inchistati intr-o lume care nu are sanse decit auto-distrugerea,cind vom invata ca binele fratelui si a vecinului meu sunt prioritare interesului partidului sau organizatiei,cind vom invata ca AJUTOARELE EUROPENE VIN PT CETATENII PALESTINIENI IN INTREGIME,nu doar pt. Hamas sau sa fie vindute in supermarkete,de-abia atunci vom stii ca Allah e cu noi si dreptatea e a noastra.
Deocamdata asta meritam,asta avem!(din pacate,din durere si din nefericire)
(iakata-ma c-am facut si pe "failasufa" fiind la subiect..).

Am propus ,frate Munir,
sa-i mai lasam in pace pe evrei ,si sa trecem in a ne enumera PROPRIILE GRESELI(CA PALESTINIENI,(eu traind cu ei de peste un deceniu),sa incercam sa observam "negreala de sub unghii"inainte de-a arata cu degetul in gradina vecina....

Cei care stau in Palestina ,Egipt,Iordania,stiu la ce ma refer;ar trebui sa mai scriem si de DEFECTELE CETATENIlor PALESTINIENI,si sa descoperim solutii cu Gehadul An Nefs ,sa incercam sa intelegem cauza reala,secunda(dupa Ocupatia Israeliana)care a dus la dezastru umanitar din palestina de peste 60 de ani.



*********

 Pe forumul Islamul Azi,au postat si posteaza evrei,arabi,palestinieni,romani,musulmani si crestini
Evreii au adus de multe ori critici politicii statului lor si au exprimat dezacordul cu multe actiuni si situatii pe care valtoarea razboiului le aduce.

Dupa o pauza de postari si activitate,timp in care probabil multe din nemultumitrile ce si le exprimase deja, au capatat substanta,    Moonasdm vine azi si se aliniaza celor ce stiu si spun adevarul.
A celor ce au descoperit ca in spatele propagandei si provocarilor sunt interese necurate,bine dirijate si bine orchestrate

 Moonasdm,este o persoana cu scoala superioara,educata si crescuta in Romania in spiritul valorilor universale, activista pe taramul ajutorului umanitar,o persoana care locuieste in Gaza, iar cele spuse sunt adevarurile dureroase de zi cu zi, ce le traieste.
Departe de idilica si propaganda selectiva a  restului de surioare de pe acealasi forum.

Moona,jos palaria !!

http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=7247&pid=67923&st=20&#entry67923

18 comentarii:

viorica abbu spunea...

Semnificative cele 3 postari ce au urmat exceptionalei analize facuta de moonasdm....
1-Munir,se face ca nu pricepe si cere un nou rezumat in speranta ca Moonasdm va rvizui ce a scris
2-Isak impresionat de postare
3-Ilesa care nu a inteles,sau si mai rau: a inteles dar prefera "nici usturoi nu am mancat nici gura nu-mi miroase" devenind in fine,din neutra- penibila....

A mai e si Ahmed...care gaseste ca singura lipsa a conducatorilor arabi e ca nu au impetuozitate in declaratii...!!!!

Bietul Munir...facuse o plasa asa de deasa si frumoasa si plina de bune intentii sa-l prinda pe Edgar....!I-a gaurit-o moonasdm

Anonim spunea...

Mda, frumos, dar ca fata nascuta si crescuta in Gaza am unele obiectii..
Va invit in Gaza, chiar si la mine acasa!
O sa vedeti realitatiile pe fereastra de la bucatarie!!!

Lucretia Borgia!!!

anonim ca sa vreau spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Domnului "Stima"
N-ar strica de loc daca ar reveni cu totii la ganduri mai bune.
Gandurile bune sunt baza adevaratei credinte.
Corneliu.

Anonim spunea...

Moonasdm a inceput critica cand cu subiectul femeii duios rugate de sotul egiptean sa treaca la religia lui...nerabdator acel Romeo. Cand a realizat ca nu-i usor sa traiesti intr-o societate ipocrita ce nu permite femeii sa mearga la inot, decat daca se ascunde.
Altfel era in Romania, altfel erau drepturile tale aici, nu-i asa, Moonasdm?
Bravo pentru parerile expuse, pentru sinceritate, pentru oboseala de a minti ca e totul minunat. Cu o floare nu se face primavara, dar este un bun inceput.
Cu stima,
Alexandru

viorica abbu spunea...

toate comentariile ramase "anonime" le sterg.
Cititi anuntul de la inceputul comentariilor.
Pentru cei ce nu au inteles inca, democratia functioneaza in ambele sensuri.

viorica abbu spunea...

Alexandru,
Articolul de deshidere a acestui blog a fost raspuns la mizeriile rasiste ale lui Moonasdm de dianainte si din timpul "voiajului" Navi Marmara...
Atunci am criticat-o puternic.
atunci am auzit prima data de israhel,de dusmanul tzionist si de necesitatea ca acesta sa dispara.

Nu mi-e rusine acum sa ii recunosc ce e bun, postarea ei este un exemplu clasic de ridicare a valului de pe ochi.
Spre deosebire de multe altele,sau multi altii a avut curajul si demnitatea de a scrie acest adevar.

Anonim spunea...

Quelle que soit Viorica. Je ne suis pas juste à lire :))

Stima!

shakuka spunea...

si eu am fost impresionata de schimbare si mai ales de sinceritatea acestui user...sper sa isi dea seama cat mai multi din gaza ca viitorul nu sta decat in mainile lor si ca ei sunt marii responsabili ai destinului pe care il traiesc...

viorica abbu spunea...

Shakuka,daca mi-a placut la tine ceva, dintotdeauna de cand te cunosc, a fost ca ai considerat ca adevarul este la mijloc.
Extremele nu si-au locul.

Iar cine vea sa vada filme interesante..(si altele) il invit la tine pe blog.

alexandra spunea...

mi-a fost sters un comentariu in care am spus ca Isak = Corneliu. Va este frica sa priviti adevarul in ochi?

App, Viorico, stimabilul Munir ti-a raspuns pe Islamul Azi, o dizertatie patetica despre ... numai el stie ce. Eu chiar am crezut ca omul acesta e serios, m-am inselat. Si-a pierdut orice farama de credibilitate.

Alexandra
p.s am mai scris pe acest blog sub pseudonimul anonim 1

Anonim spunea...

Am gasit si citit "dizertatia" lui Munir. Atat faptele si modul cum le-a comentat sunt la nivel de elev de scoala primara.
Corneliu.
P.S. Din cate inteleg, de azi se sterg toate comentariile noi nesemnate de autori, fara exceptie, conform instructiunii scrise deasupra campului de completare.
Corneliu.

Anonim spunea...

viorica esti vai de capu tau..
Eu am spus ca le lipseste un lucru foarte import..Atitudinea si tu spui aici ca am spus ca singuru lucru care le lipseste este....
Ori esti proasta si dobitoaca ori dobitoaca si proasta..
Ahmed ..

viorica abbu spunea...

anonim 1,ai vazut ca sterg tot ce e anonim, caci nu nici politicos sa nu ne dam un nume si nici practic sa tot raspundem anonimul de 12.23....18.56...etc....
daca parerea ta este ca Isak este Corneliu...nici-o problema...tara libera...

Ahmed..shaidul meu perfect.....vezi tine-te de fusta Laviniei sa nu pierzi plecarea.
aptopo...ai idee ce au mancat si au baut palestinienii de la ultima nava cu ajutoare cea din mai 2010...saracii li s-au lungit gaturile dupa mavi marmara 2....

pentru imputuozitate gasesti explicatia in DEX....ti-am facut un serviciu scriind literar...

Anonim spunea...

Viorica ai tras ceva pe nas?
Ahmed

viorica abbu spunea...

nu, ca ti-am dat tie tot "praful"
oricum ai 48 ore suspendare pe Islamul Azi, sa treci in lumea viselor, caci realitatea nu-ti prieste...!!

tamer soltan spunea...

i tryed to read all what u post in your blog but really i dont know romanian so good but i think u need to go to dorctore , or hospital , or to study again everything , i see that u no respect anyone at all , and all your information wrong at all and you mix between everything , i think u have problem in you life and u like to revenge and on anyone you dont care u just want to revenge so be polite and try to respect people to can have respect from people ,,

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...