Pagini

23 ian. 2011

E galagie in biserica....? atunci - trecem la islam...!!



 Am renuntat la crestinism din cauza faptului ca nu mi se "potrivea" acea religie, nici nu mai stiu de cand nu m-am mai rugat sau am intrat in biserica crestina. Acolo ti se cer bani, chiar daca nu ai, fac galagie in biserica. De mult timp vroiam sa trec la Islam, dar era ceva care ma oprea, aveam piedici mereu. Acum sunt mai linistita, am inceput sa ma informez despre religie din surse credibile,

Asi vrea sa rad,dar imposibil !!
e mult  prea grotesc ce citesc    aici

17 comentarii:

Anonim spunea...

Viorica, vad ca ti-ai si asigurat un loc in raiul lui Allah, pentruca datorita tie fiintza aceea s-a islamizat.
Tot raul e spre bine!
Sau, unde dai si unde crapa!
Poate o sa incerc si eu. (:-)))) (n-am emoticons...)

Corneliu.

mihaela spunea...

să nu crezi că ești singura ironizată... eu tocmai am descoperit ca niste atei disecau o postare de-a mea pe un forum de-al lor la rubrica "crestinii spun lucruri traznite"

in rest ce sa zic.. tipa a avut argumente "serioase" să treaca la islam.

Anonim spunea...

ai ce ai cu cei care se convertesc, tu nu e vezi pe tine cat de penibila esti si jalnica? nu ai nici un Dumnezeu, ironizezi oamenii fara rost, esti o mare "lichea".

viorica abbu spunea...

Mihaela,ca sa treci la islam trebuie sa rostesti o fraza...atat...cu 2 martori si chiar fara.
nu exista pregatire anterioara,nu exista nici-o explicatie de ce te asteapta,ce poti sa faci si ce nu poti sa faci....si mai ales nu ti se spune ca odata intrat nu mai exista iesire decat cu picioarele inainte...
aceasta condamnabila usurinta a celor ce primesc-cu bucurie- si a celor ce trec -cu naivitate si nestiinta-,asta ma deranjeaza.

dar de la oameni care declara "nu-mi place religia mea,adevarat ca nu ca o cunosc cine stie ce,dar nu ma satisface" scuza-ma ....dar am mari mari indoieli....mari de tot asupra seriozitatii ambelor parti....

Anonim spunea...

Alo, anonimule 23.01.2011, 18:27 cu licheaua in gura!
Invata sa te porti, ca totusi raspunzi unei femei.
Ea desigur nu se va cobori personal la nivelul tau ca sa-ti replice cum meriti.
Sau poate ca gresesc eu pretinzandu-ti ceva, pentruca musulman fiind, femeia are un alt statut la tine. De, civilizatia islamica. Trebuie sa ne obisnuim cu "inaltul" ei nivel.
Sper ca n-ai sa planuiesti ceva sangeros pentru spalarea onoarei tale de musulman primitiv.
Iar daca esti cumva femeie musulmana si inca convertita, vai de steaua ta!

Anonim spunea...

A, am omis semnatura: Corneliu

viorica abbu spunea...

zilele astea fac ordine in sertarul cu insulte....

vreau sa vad care sunt mai "colorate"....
ale convertitilor la islam sau ale legionarilor romani...
am sa va tin la curent..

mihaela spunea...

e "interesant" că in general insultele sunt scrise de anonimi... doar au si ei demnitatea lor... cum sa-si pună semnatura pe asa ceva :)

In rest eu zic ca-i bine că te citesc si cei convertiti la islam... cine stie poate se intamplă vreo minune...

viorica abbu spunea...

a punctul acesta asi vrea sa fac o precizare.
Generalizarea este nu numai incorecta dar este si neadevarata.
Sunt crestini-multi - care cred cu adevarat in acest sprijin moral pentru ei= Dumnezeu.
Si desigur sunt musulmani -multi -care de asemeni, cred sincer in credinta lor.
ce ma revolta -ca sa fie clar- este punerea la taraba a credintei de catre slujitorii ei (anumiti) si transformarea intr-o masa amorfa fara personalitate si vointa a credinciosilor (unora dintre ei)

Anonim spunea...

bravo Mihaela, ai curajul de a raspunde unei neavenite care face numai rau in jurul ei. nu are decat religia raului in ea. iti dau un sfat Mihaela, nu mai vizita acest site murdar, iti iei pacatele ei. Iti doresc Mihaela sa ai calea luminata si sa nu ii mai raspunzi acestui demon. nu merita efortul, te necajesti mai rau, si iti face rau. eu deja o ignor, chiar ma amuza incercarea ei de a fi mare "ziarista", dar de scandal, improasca oamenii de bine cu noroi!

Anonim spunea...

Pentru total anonimul sau anonima 24.01.2011, 09:13 :
Cred ca n-ai prea inteles ce scrie Mihaela.
Cat despre acest site, e exceptional mai ales prin faptul ca spune lucrurilor pe nume.
Corneliu.

Anonim spunea...

pentru Corneliu, servitorul vioricai, sau valetul ei:
ascultati cumare aminte, valetul imi aduce pe o tava aurita un plic cu un ravas pe ea. In ravas este raspunsul unei false creaturi din neamul demonilor, numita abbu, cu spume la gura. Nici nu ma sinchisesc sa deschid ravasul, il returnez cu un gest de ignorare. Aceasta persoana nu exista pentru noi. Acest zombi nu exista decat pentru tovarasii ei de zombi.

Anonim spunea...

Anonimului/ei nedefint/e 25.01.2011, 09:42 :
Cand nu ai argumente, scrii asa cum scrii, intr-o aiureala totala.
Nu ai nume, nici macar pseudonim, specific pentru fiinte primitive si lase de soiul tau.
Daca nu-ti convine ce e scris aici, n-ai decat sa cauti altul, preferabil cu الله أكبر‎.
Eu nu sunt servitorul nimanui bineinteles, dar in incultura ta nu poti pricepe ca cineva poate sa sprijine parerea cuiva fara sa-i fie supus. Dar in (in)cultura ta musulmana e altfel.
Pacat de vremea pe care mi-o pierd cu tine.
Corneliu.

Anonim spunea...

dar de ce presupui ca sunt musulman(a) fara sa stii cine sunt? valetule, nu te lasa dus de nas de ineptiile vioricai. si chiar daca as avea nume sau pseudonim, ce conteaza? conteaza faptul ca iti place sa ironizezi oamenii care nu sunt de acord cu voi, sau care au o alta cultura diferita fata de voi, care din putul gandirii voastre nu o intelegeti si va dati mari eruditi. nu ati citit niciodata "Istoria religiilor" de Mircea Eliade, poate asa nu ajungeati sa va bateti joc de semenii vostri. mi-ar place sa fim vecini de apartament si sa va pun muzica islamica de rugaciune la maxim noaptea. sa vedem, va place? lol, ce m-as distra pe seama voastra, asa cum faceti voi cu noi.. somn usor..

Anonim spunea...

De unde presupun? Din comportarea ta!
Si aici pun punct disputei cu tine. M-ai lamurit complet cine esti.
Corneliu.

Anonim spunea...

dupa punct urmeaza o alta propozitie. dreptul la replica. nu trebuie sa fii musulman ca sa terorizezi vecinii noaptea cu sure recitate din Coran, poti fi orice. nu ai argumente solide si de aceea ai pus punct. oricum, aici nu intru decat sa am de ce rade, de ineptiile voastre de asa zisi eruditi. va laudati unul pe altul. nu sunteti decat doi, pe cand noi suntem o multime.

Anonim spunea...

CITEZ :"Mihaela,ca sa treci la islam trebuie sa rostesti o fraza...atat...cu 2 martori si chiar fara.
nu exista pregatire anterioara,nu exista nici-o explicatie de ce te asteapta,ce poti sa faci si ce nu poti sa faci....si mai ales nu ti se spune ca odata intrat nu mai exista iesire decat cu picioarele inainte...
aceasta condamnabila usurinta a celor ce primesc-cu bucurie- si a celor ce trec -cu naivitate si nestiinta-,asta ma deranjeaza.

dar de la oameni care declara "nu-mi place religia mea,adevarat ca nu ca o cunosc cine stie ce,dar nu ma satisface" scuza-ma ....dar am mari mari indoieli....mari de tot asupra seriozitatii ambelor parti....

23.01.2011, 20:06"
in primul rand fraza se numeste shaheda:) este o marturisire in care spui: Marturuisesc ca nu exista alt dumnezeu inafara Lui Allah, iar Mohamed este Porfetul si robul sau!
in al doilea rand ce fel de musulmana te consideri tu daca atunci cand vorbesti despre unul din cei 5 stalpi ai islamul il numesti "fraza"... nu zice nimeni sa ridici in slavi religia...dar unii oamneni sar simti jictniti, cum sunt eu :)
iar in ceea ce priveste ultima parte, da, sunt deacord :) sora mea nici nu vrea sa ma asculte cand vb de islam insa tac si gata :) Allah stie mai bine:)

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...