Pagini

9 ian. 2011

citat pentru istoria Literaturii romane si pentru posteritate:

nu pot crede ca insusi WC Tudor a catadixit sa-mi scrie.....ce onoare....ce onoare.... ce oroare .... !!!!!


cuvintele tribunului vor ramane desigur in cartea de aur a marilor ...marilor....mar...
nu conteaza....  vor ramane oricum undeva.....pe vre-o hartie igienica....



"...Asculta vaca imputita, poate esti idioata si crezi "caco"mentariile tale ajung la urechile lui Vadim. Sa te foot in cur, arabeste. Vezi-ti de blogul tau de rahat, la noi esti Spam!Cat despre executoarea slinoasa, iti urez sa ai parte de asa ceva. Dar, maritata cu un arab care isi mananca dintre degetele de la picioare, probabil faci parte si din Mafia cu pricina.Fa-ti un bine si vezi-ti de treaba ta, pe blogul lui Vadim nu aia ce sa cauti, vita! Vadim a luat apararea unor arabi nedreptatiti de Mafia din Romania. Dar esti prea proasta sa pricepi, javra de cine trebuie sa te iei si de cine, nu!..."

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vadim Tudor este un om care stapaneste limba romana, de la excelent in sus.Eu nu cred ca el ti-a trimis acest mesaj, cu greseli gramaticale.
Cu siguranta altcineva ti-a scris.
Hai ca e prea mare importanta pe care ti-o dai...
Nu intelege prin acest mesaj, ca as fi de partea tribunului, dar faci o grava eroarepunand in gura lui, asemenea erori gramaticale.
Omul asta , cu toate defectele lui, este un poliglot si in acelasi timp scriitor, poet, gazetar.Las-o balta.

viorica abbu spunea...

dragul meu anonim...(de ce am parte mai mult de anonimi....)
stii cati poligloti sunt? cati scriitori poeti,gazetari ????
Si cati au ramas OAMENI ????
multi,foarte multi.....
la individul in cauza insa e ceva genetic probabil, ca e iesit stramb rau de tot...

mihaela spunea...

ma intreb si eu care sa fie greselile gramaticale? ca era prea nervos si a facut o greseala de tastare? (si tare-mi place ca s-a enervat :) )

Anonim spunea...

Extraordinar! Toti cei pe care spumeaza Vadim si acolitii, intra automat in preferintele mele. Dar, ce ai scris asa de insultator pentru ochii marelui latrin, pardon latin?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...