Pagini

23 iul. 2011

TRAGEDIA IN NORVEGIA

Premierul norvegian, Jens Stoltenberg, a calificat sâmbătă drept ''tragedie naţională'' dublul atac sângeros comis vineri la Oslo şi în împrejurimile sale soldat cu cel puţin 91 de morţi, potrivit unui nou bilanţ provizoriu al poliţiei norvegiane, relatează AFP, potrivit Agerpres.
''Niciodată de la cel de-al doilea război mondial ţara noastră n-a fost lovită de-o crimă de asemenea amploare'', a declarat Stoltenberg într-o conferinţă de presă.
''Este un coşmar'', a adăugat el, vorbind de ''frică, sânge şi moarte'', de care au avut parte tinerii reuniţi în cadrul Universităţii de vară a tineretului Partidului Muncii, când un bărbat deghizat în poliţist a deschis focul pe insula Utoeya, în apropiere de Oslo.
Cele două atacuri comise vineri la Oslo şi în împrejurimile sale s-au soldat cu cel puţin 91 de morţi, potrivit unui nou bilanţ provizoriu, difuzat sâmbătă de poliţia norvegiană.
Cel puţin 84 de persoane au murit în atacul survenit în cursul unei adunări a tinerilor în insula Utoeya, în apropiere de Oslo, şi alte şapte persoane au fost ucise în explozia unei bombe în plin centrul zonei cu ministere din capitala norvegiană, a declarat un responsabil al poliţiei din Oslo.
Poliţia a arestat un bărbat, norvegian de origine, în vârstă de 32 de ani şi care este suspectat de implicare în cele două atentate.
Media norvegiene l-au identificat pe suspect ca fiind Anders Behring Breivik, informaţie pe care poliţia refuză s-o confirme

Si un comentariu la acest articol din Cotidianul

Atentie romani 13:00:22, 23 Jul 2011
Dan : Atentie la CRESTINII fundamentalisti! Acestia vor fi in viitor pericolul omenirii! Atentie mare in Romania sunt cu miile~! Arabii sunt copii de mingi pe langa astia! Ii gasiti pe langa biserici, au barbi si sunt foarte sumbri, citesc filozofie interbelica legionara si sunt influentati de dezaxxati precum Baconschi sau Patapievici! Atentie romani!
ContraPro+1

.........................................

ps
Acest articol vine in  locul precedentului scris de mine si pe care l-am considerat neinspirat,necorect,greoi si nepotrivit tragicei situatii - ca atare anulandu-l.
Scuze celor care cu buna credinta au postat comentarii.Le voi transfera.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Norvegia vroia sa recunoasca Palestina, nu? prosti sunt teroristii astia, Helpers of Global Jihad, nu se gandesc deloc la fratii lor in credinta.Puteau naibii sa se abtina pana-n septembrie. Pe CNN vad acum imagini infioratoare!

(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

se pare ca au vrut sa-l omoare pe primul ministru norvegian, care ar fi trebuit sa fie prezent la intalnirea organizatiei de tineret. Bomba aia de la minister, iarasi a vizat o intalnire a guvernului, o fi vrut sa fie un semnal de alarma.

(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

A fost arestat un norvegian cu vederi de extrema-dreapta. El i-a omorat pe aia din tabara de vara a partidului de stanga, laburist. Inca nu s-a confirmat, insa tot el e suspect ca ar fi pus bomba in fata guvernului, tot laburist. Daca baiatu-i de extrema dreapta e clar ca n-are legatura cu islamistii. Mascaricii aia de la Ansar jihad alami au vrut sa faca pe grozaviicand l-au asumat , i-a incantat actul, de au fost de acord cu el.

(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

Eiii ai incercat subtil sa arunci vina in partea musulmanilor..dar uite surpriza ca ala era crestin.. Hai fa si tu niste stiri despre atentatele crestinilor..
Mircus

(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

tinand cont cate atentate au facut islamistii, cred ca si Kerim si altii au crezut in sinea lor ca au fost ei, asa cum a crezut toata lumea si a tinut sa se delimiteze de asemenea practici, el si organizatia pe care o conduce. Ce era sa spuna? Eu raman mirat cum a putut un singur om organiza un asemenea atac. Laburistii sunt de stanga, nu stiu care-i pozitia lor in privinta emigrantilor, insa daca sunt "pro" e clar de ce i-a killarit neo-nazistul.

xxx

Anonim spunea...

Marea majoritate a celor ucisi au fost copii, adolecenti aflati intr-o tabara de vara. Nebunu'i-a vanat ca la Counter Strike ... :( Chiar daca e alienat, astept sa ofere o motivatie a gestului, ceva la impusionat sa o faca.

(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

hatun spunea:


buna dimineata viorica... cum spunea xxx si eu am fost dintre cei ce mi-am pus mainile in cap si-am zis..oh no...not another one!!! si eu am crezut ca a mai fost vreo grupare islamica care,ce stiu..razbuna moartea lui bin laden sa zicem. insa ma bucur ca mi-a fost servita o lectie si am invatat sa nu mai trag concluzii inainte sa am toate datele! ma uitam aseara la stiri si efectiv am plans cu gandul la oamenii aia care si-au pierdut copiii ori partenerii de viata ori parintii! mi-am adus aminte de atentatul de la londra,unde si eu am fost una din cei multi care am fost blocata in tunele,una din cei care am mers pe jos pana acasa in ziua aia,una dintre cei care luni intregi dupa aia ma uitam stanga si dreapta cand ma urcam im metrou! imi amintesc ca in ziua aia mama mea a fost in metroul care a explodat si ma gandesc cu groaza la ce am simtit in acea zi! ma rog din tot sufletul ca cei afectati de acest atentat sa-si gaseasca linistea cat mai repede!

si fie ca
Dumnezeu sa odihneasca sufletele celor nevinovati care si-au piedut viata atat de stupid si fara rost!

ameen


(comentariu transferat de mine de la un articol desfiintat)

Anonim spunea...

Aham..ai schimbat si titlul ...ti-ai dat si tu seama de ce prostie ai facut...oare nu vezi ca esti penibila? ..Populatia Norvegiei era macelarita si suferea si tu bagai niste postari despre ei...in fine daca asta esti asta faci..
Mircus

Anonim spunea...

Iti bati joc de orice si de oricine Viorel... Esti un transsexual penibil, un pensionar, cum ai pe profilul Facebook.

viorica abbu spunea...

cineva trebuie sa o faca !!

Anonim spunea...

Atunci imi bat si eu joc de tine. Tampito/tampitule.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...