Pagini

11 iul. 2011

"Acesta este un forum, are o politica si niste reguli."

DA, Islamul Azi are un forum.
DA, acesta are o politica...clara si foarte ...transparenta...
DA, are niste reguli dar nu pentru toata lumea.... 
DA,topicele incomode se ascund repede sau se sterg....la fel ca acesta....

Regula comun acceptata este:
"- să nu jigneasca religia -("afara de cea crestina si iudaica" )si sa foloseasca un limbaj civilizat, nefiind permise glumele cu substrat religios, etnic sau rasial
(preferandu-se in locul glumelor -atacurile directe sub centura.)

- să nu jignească un popor, stat, etnie, religie, folosind generalizari sau cuvinte licentioase (desigur este vorba numai de poporul palestinian,restul popoarelor -dar cu precadere cel  Israelian si statul Israel se pot lovi cu oua clocite, jigni si minti asupra lor")

Ca urmare s-au petrecut doua evenimentedoua evenimente:

 1 - Userul Edgar a avut taria de caracter sa se retraga demn din aceasta viermuiala dusmanoasa,careia NICI UN USER NEMUSULMAN NU I-A REZISTAT MAI MULT DE 2 LUNI ,nefiind de fapt singurul care si-a cerut banarea.Socoteala mea imi arata ca in mai putin de 5 luni 4 useri au cerut auto-banarea.



2 - Postarile remarcabile ale Doamnei Hatun si a Doamnei Ilesa,dar mai ales a cele ce nu voi inceta a-i cere scuze pentru impresia mea initial-gresita-Moonasdm => care  merita elogii si care dau substanta cuvantului "speranta" din titlul postarii D-lui Edgar.

http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=7565&pid=70811&st=0
(Topic ascuns repede repede de madam Gabi Um Aisha)

ADEVARUL,ADEVARATA POLITICA SI SCOPURILE REALE ALE ACESTUI FORUM AL FUNDATIEI TAIBA AU IESIT CLAR LA SUPRAFATA.....

(apropo....! -ati auzit de explozia din Cipru...? se zice de ceva morti,distrugeri, explozibil iranian,palestina,etc....???)

8 comentarii:

viorica abbu spunea...

Festivalul scuzelor si justificarilor continua.
Aceasta penibila moderatoare ,incearca sa demonstreze ceea ce nimeni nu mai crede,inclusiv userii musulmani de pe forum.
in aceste conditii,cainele de paza -Ascary- are sarcina ca zilnic sa verse cate 6 noi postari pentru a le ascunde repede pe cele "incomode"

Adevarat ca "avem o politica".....!
.................
Ascary:

-Hadisul zilei
-Versetul zilei
-Istoria la zi
-Azi in istorie
-Multimedia "Islamu...
-Proverbul zilei

viorica abbu spunea...

ura?????
venin?????

dragul meu citatele nu sunt din capodoperele mele....
sunt ale reprezentantilor cu diplome in stiinta isalamului in limba araba originala...
in ele,da,este venin si ura...

Anonim spunea...

nici moderatorii nu-i mai suporta si pleaca, n-ati vazut. andreea

viorica abbu spunea...

AishaA,Isac Alina doctoranda,fata destupata,inteligenta,documentata si cunoscatoare a islamului s-a retras din propria initiativa.

Anonim spunea...

scuza-ma, am vrut sa spun, cata ura si venin le curge prin vene.

p.s cred ca AishaA e in concediu, la fel ca si Lara. Nu le-am vazut de ceva vreme si oricum ele nu se amesteca cu gloata activista si indoctrinata ( Gabi, Dan, Hatice + altii)

viorica abbu spunea...

Asi prefera sa nu imi mai dea prilej de a reactiona.Asi prefera sa ma ocup de educatie,de sociale,de viata de langa mine cu adevarat.
Rautate si minciuna insa mi-au repugnat de copila.
nu pot...nu pot sa tac cand le vad lafaindu-se exact in locul care ar trebui sa fie o punte de legatura si intelegere.

Anonim spunea...

Buna, Viorica, as aprecia daca nu mi-ai folosi numele real pe blog atit timp cit eu nu l-am facut public pe forum sau in alta parte. E o informatie privata.

AishaA

viorica abbu spunea...

AishaA numele tau real este de mult public si foarte public.Asta de la conferinta femeia musulmana de la afisele altor manifestari si de pe situl surorile musulmane.
Fii convinsa ca am mare grija sa nu incalc regulile.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...