Pagini

18 iul. 2011

Intrebare: "De ce nu si miting de protest in semn de solidaritate cu poporul sirian ?"

 

iulia  intreaba:
 
      
        
      
Buna seara dragii mei!
As dori sa ma lamuriti si pe mine daca se poate,sa ma corectati daca gresesc,sa ma certati daca deranjez.
In luna ianuarie a anului 2009 au fost organizate numeroase actiuni de protest privind situatia din Ghaza.Am fost prezenta la toate aceste actiuni,mai mult decat atat mi-am invoit copilul de la scoala sa fie prezent si el.Am fost acolo chiar daca am fost apostrofata de catre concetatenii mei romani,chiar daca nu mi-au placut anumite sloganuri(eu protestam impotriva masacrului si nu imi afirmam sustinerea pentru Hania),ma rog sunt fapte si intamplari demult consumate.
Dar acum fratii mei???
Acum,ca si atunci,chiar daca circumstantele nu sunt aceleasi,in Siria mor oameni nevinovati,mor copii nevinovati si culmea sunt asasinati tocmai de cei care trebuiau sa se ocupe de securitatea lor!Sunt mii,poate zeci de mii de refugiati sirieni in Turcia,Liban si poate si in alte state a caror drama se desfasoara chiar sub ochii nostri. Si noi ce facem? Cum ne afirmam sprijinul fata de ei? Daca in 2009 am putut sa ne afirmam public sprijinul pentru poporul palestinian prin actiuni de protest si de informare,atunci agresorul fiind Israelul,oare acum nu putem face acelasi lucru pentru poporul sirian?
Numai agresorul este diferit,drama umana este aceasi!!!



Radio Erevan raspunde:

Perfect adevarat.
Numai ca Palestinienii sunt poporul ales,dupa care D-zeu s-a odihnit si asa continua si azi...

ISLAMULAZI raspunde:

        Lara

Buna seara, dna Iulia.

Au fost organizate si in Romania (de catre romani si famiile arabilor sirieni din Romania-n.a.)actiuni pentru sustinerea oamenilor din Siria. Va rog sa rasfoiti
topicul legat de situatia de acolo, ca si topicul Opriti uciderea copiilor din Siria! pentru a vedea video si mai multe detalii.

Allah sa va rasplateasca si calauzeasca mereu.!


Ce caricatura de raspuns....

iata la ce se refera ...poeta...

""Alhamdulillah am trecut ieri 11 iunie pe la piata Unirii, vis-a-vis de statia de autobuz I.C.Bratianu, aproape de statia de metrou de la Unirii si am vazut un cort pe care scria" OPRITI UCIDEREA COPIILOR DIN SIRIA" si steagul sirian. M-am oprit sa vad despre ce e vorba.""
Da, o reactie foarte virulenta....

ABBU rade:

 
Da ce credeati domniile voaste ca " Surorile Musulamane","Asociatia musulmanilor din Romania"(a arabilor),"Centru cultural musulman","Micul musulman","Ultimul musulman""Cel mai iubit dintre muslmani"
toata cohorta de convertite,de conferentiare si "sfatuitoare" de cum sa Boycotam,  le pasa de altceva -daca nu e implicat ISRAELUL ?????
.....

 
Radeti cu Abbu de la Radio Erevan Today...

11 comentarii:

Anonim spunea...

Are dreptate Iulia, mare dreptate! mai indreptatit ar fi un miting de solidarietate cu poporul sirian, decat toate alea zeci si mii de actiuni pro Gaza. Acum se arata adevarata fata a organizatiei, care e una activista palestiniana, nu una care sa sustina niste amarati de sirieni, doar Gaza conteaza.

Anonim spunea...

De ce nu mai vin cu papusile alea in carucioare pline de sange? Acum ca cei care ucid sunt musulmani de-ai lor, nimeni nu mai face nimic, Asociatia femeilor musulmane tace, nu le mai deranjeaza copiii ucisi si mutilati. Unde-s papusile alea grotesti de acum 2 ani?

Anonim spunea...

Si inca ceva.
De unde bani pentru toate cartile tiparite in tiparnita Taiba,de unde bani pentru actiuni ca "Scoala pentru copii", pliante, manifeste, harti ce se distribuie turistilor straini (!) la Muzeul Satului,in centrul capitalei,la intrarea in parcuri,fel de fel de asa zis conferinte facute ei intre ei ca nu vezi pe cineva din Dobrogea,asa cum si pe situl ala, scriu numai ai lor.
De unde bani pentru asa zisele ajutore,tricouri cu IHH.....
hops....!!
mi-a scapat porumbelul....IHH....te pomenesti...

viorica abbu spunea...

Din fericire,cele ce trag cu ochiul pe aici pe furis,
sau care au avut de-aface cu arogantele de la fundatia Taiba,au inceput sa inteleaga,sa cunoasca si sa vada adevarul.Este imposibil sa pui la infinit aceeasi placa si sa mai si pretinzi sa fi crezut si sustinut.

nu le numesc,ca le fac rau dar celor ce mi-au scris pe privat, le multumesc din inima pentru incurajari

Anonim spunea...

Viorica,pe cei sau cele care ti-au scris pe privat,ascunzandu-ze dupa fustele tale eu nu as pune prea multa baza.Sunt persoane slabe(ma refer la caracter).O persoana care nu se teme ca poate si-ar supara sotul,ca poate nu va mai fi bagata in seama de arogantele surori,sau ca poate nu va mai fi primita vinerea la fundatie pentru o bucatica de pizza su un pahar cu suc,acea persoana va avea curajul intotdeauna sa le spuna doamnelor ceea ce crede si cum gandeste si va mai avea curajul sa nu se lase manipulata.Indiferent de catre cine.
Spre exemplu,ce incredere ai putea avea intr-o persoana ca Mariam Fathooma? Lasand deoparte conexiunile ei cu fundatia,l-a pus pe Ahmadinejead la "icoana". O persoana care i se adreseaza acestuia cu titlul de "Excelenta",cat de integra poate fi? Sau poate o avea creierul spat?

Anonim spunea...

-vroiam sa spun spalat.
Iar tu,tu Viorica abbu(de unde abbu?poate de la abbu al ola?) parerea mea este ca si tu ai facut parte din clica surorilor arogante si devenite musulmane de dragul sotilor.Aversiunea ta pentru ele,mai ales pentru Gabi abu al ola este suspecta! Poate,undeva, cumva tu ai fost a treia?
Si in incheiere as vrea sa-ti atrag atentia asupra unui lucru desi sunt convinsa ca deja il stii.Verbul "A SCRIE" la plural este intotdeauna "SCRII",niciodata nu se scrie "SCRI" asa cum tu faci de obicei,ca daca era doar odata nu se punea,era greseala,graba....in rest...toate cele bune!

Anonim spunea...

Pentru ultimul anonim: daca ai fi citit tot blogul Vioricai, ti-ai fi dat seama de unde vine Abbu, o prescurtare a numelui ei de familie (Abbulafaia).Nu pretinde a fi o experta in gramatica limbii romane, deci putem sa nu fim si noi atat de carcotasi. Sa scrie cu cati de 'i'doreste, parca mai tare ma deranjeaza Dumnezeu prescurtat.(D-zeu)

viorica abbu spunea...

Am sa tin seama de :
-a fi mai atenta la ortografie
-de a scrie Dumnezeu neprescurtat

-nu incerca sa ma tragi de limba....cunosc bine -adevarat- "echipa" soc a Islamului azi,de multe ori ma uit la ei de aproape,habar nu au ei si de fiecare data ma felicit ca am ramas cum m-a adus pe lume Dumnezeu.

poate va dati si un nume? macar asa de politete

Anonim spunea...

PE CAT PUNEM PARIU CA TOPICUL DESCHIS DE IULIA VA FI STERS DE DOAMNA MODERATOR GABI? e doar o chestiune de timp.

tiitoarea spunea...

si sa vedeti ce macel pe acest topic intre gabi si iulia...hahaha..

viorica abbu spunea...

hotomane...vrei sa ma tragi in plasa ta....!!!!????

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...