Pagini

3 iul. 2011

Cum isi face MUNIR ...reclama...!!

Domnul Munir este declarat ca fiind profesor.
De regula scrie pentru un public care crede in "supunere  totala" ,articole despre religia altuia,crestina sau iudaica dar mai ales crestina,careia i-a apartinut.
Din diverse motive,cinstite presupun,si-a schimbat religia...Cercul admiratoarelor a scazut,mai ales dupa banarea mea de pe forumul rasarit, din 5 surori au ramas doar 4 -asa ca domnul Munir incearca si el cum poate sa-si faca ceva reclama:


MUNIR    Posted Today, 11:56 AM As salam alaykum
Imi pare rau dar trebui sa va spun ca sunteti intr-o grava eroare .Prorocul Isa(Isus)pacea lui Allah fie asupra lui- este atestat istoric .Daca doriti sa obtineti mai multe date intrati pe forumul,, Rasarit" la sectiunea crestinism -threandul despre -Istoricitatea lui Isus si ve-ti gasii toate informatiile desopre acest fapt.In afara cartilor scrise de Flavius Iosefus (~10 -100 en) veti gasii date despre Isus si in scrierile altor preoti dar si istorici ai sec.I en.
Cit priveste apropierea dintre iudaism si islam eu spun ca ar fi utopic ca acesta asemanare sa nu existe intre doua religii cu radacini comune.

Asadar de ce il doare asa de tare pe Munir de ce evreii nu l-au recunoscut pe Isus,iar crestinii cred ca murit pe cruce si a inviat?
Simplu......pentru baba nu spune ca i-a cazut parul ci sa pietenele nu are dintii buni....

Ei,hai sa-l luminez eu pe domnul profesor:

-evreii nu il recunosc pe Isus ca Mesia,pentru ca nu a dovedit mai nimic -afara de idei comuniste-din ceea ce trebuie sa faca Mesia...
Asa ca au zis "pas" si au trecut mai departe...trei cruci,trei infractori,trei pedepsiti care ar fi ramas anonimi pana astazi daca se mediatiza moartea unuia din ei...Un alt evreu care cred ca e Mesia ...Doar ca adeptii lui oameni simpli,asa s-au mirat de cunostiintele lui si de cateva vindecari reusite ca au inceput chiar sa creada a iata asta e Mesia,venit sa faca legamant nou cu Dumneze...el insusi intreaba "Cine credeti voi ca sunt!!"Nici urma de dumnezeire si de sfintenie.
Dar pentru Arabia idolatra formata dein triburi fiecare cu idolii ei e politic sa ai relatii si cu evreii si cu crestinii,asa ca HOP,a luat toata narfa si a bagat-o intr-o singura galeata,avand grija doar sa semene semne de intrebare asupra celorlate religii

Munir:

.Evreii nu contesta si nu au contestat nici o data existenta fizica a proorocului Isus -

ba da, stimate profesor,evreii contesta exiatenta fizica a "proorocului"(!) Isus.
Nici macar numele nu e pomenit si nimeni de cateva generatii bune,la intrebarea asta, nu stie la ce te referi...
Iulius Africanus, Flavius Iosefus , Tacitus vorbesc despre fenomenul Isus,nu sunt dovezi materiale palpabile de nici un fel nu despre maretia lui nu despre viata lui.Nici micuta corabie carbomizata de vreme de la un Kibutz israelian  de langa lacul Tiberias nu era a lui cum s-a crezut, "ci din timpul lui"...etc...etc...

si inca ceva draga profesore...lasa oile altuia sa si le pasca singur....vezi de oile din gradina ta,explica cum de marele profet al vostru a calcat coranul in tot ce a facut,a omorat,a mintit,a inselat,a preacurvit......desigur altfel decat in vorbele ce i se atribuie mult mai tarziu cand arabii au invatat sa scrie si sa citeasca,vorbesc de faptele lui istorice asa cum iri place sa spui....

8 comentarii:

hatun spunea...

salaam viorica
zi-mi si mie,pt ca tot vad prin postarile tale,d c tot spui de supunere totala?!
supunere totala fata de ce...fata de Dumnezeu..da..asta fac toti credinciosii indifirent de religie!

viorica abbu spunea...

Hatun,
aici m-ai prins.
Recunosc
Crede si nu cerceta mi-a adus prima mare impotrivire fata de religia crestina.in contextul de mai sus am sugerat ca e vorba de cea mai intransigenta dintre religii im privinta supunerii....
acum dupa ce am intors-o ca la Ploiesti !,spune-mi si mie ce parere ai de intrebarea:"De ce ne ocupam de religia altuia cand a noastra e atat de gaurita ?"

hatun spunea...

salaam viorica
eu cred ca tu ai o perceptie total gresita a islamului!
si prin intrebarea ta vrei de fapt sa-ti explic d c munir se ocupa de religia altora?!asta era topicul..despre asta era vorba in propozitiune:)
topic deschis de fapt de altcineva si nu de munir!
dar vreau sa-mi explici daca ai timp,mai pe larg,ce anume intelegi tu prin supunere in islam?si d c ti se pare islamul asa de intransigent?!
o zi frumoasa

viorica abbu spunea...

Hatun,multumesc pentru comentariu.Da,am sa-ti raspund mai pe larg te rog o mica pasuire.ai sa fi surprinsa cat de multe lucruri bune gasesc in Islam,in ORIGINEA lui,in Coran in mare parte si de asemeni in invataturile profetului Mohammed.
Am adunat materiale,citate,bibliografie cam 3 ani si acum pot sa-mi exprim o parere personala.
Ca atare am sa deschid 3 pagini "Islam" "Iudaism" "Crestinism" unde am sa-mi exprim propria parere.

Anonim spunea...

daca o iei asa, n-ai dovezi materiale palpabile despre nici despre multi profeti iudaici, inclusiv Moise. Eu stiam ca evreii recunosc ca a existat Isus, doar ca nu l-au perceput ca pe Mesia, atata tot.

maria spunea...

viorica...sa inteleg ca tu ai ce ai cu alaamanumiti musulmani.nu cu islamul ca religie?!
uff....pai asa ai sa te tot lupti degeaba..pt ca sunt multi si prosti!si cum zicea bunicul meu,Dumnezeu sa-l adihneasca...prostul nu-i prost destul daca nu e si fudul!!!!

hatun spunea...

salaam viorica
uite in documentarile tale asculta-i pe youtube si pe shaikul abdal hakim murad(profesor la universitatea cambridge),shaikul mohammad al-ninowy si hajj ahmad thompson(un mare avocat din londra).
sa ai o zi frumoasa,sau ma rog ce-a mai ramas din ziua de azi

Anonim spunea...

Buna ziua doamna, am ajuns din gresala pe blogul dumneavoastra, tastasem forumul islamul azi, pe google cand un titlu de articol mi-a atras atentia.
Cat priveste de ce evreii nu-l recunosc pe Isus ca Mesia, cred ca exprimarea dumneavoastra este cam improprie in urmatorul post "evreii nu il recunosc pe Isus ca Mesia,pentru ca nu a dovedit mai nimic -afara de idei comuniste-din ceea ce trebuie sa faca Mesia..."
Nu de alta dar inainte de a dovedi ceva, Isus trebuia sa indeplineasca niste preconditii. Care lipseau.
In ceea ce priveste "Dar pentru Arabia idolatra formata dein triburi fiecare cu idolii ei e politic sa ai relatii si cu evreii si cu crestinii,asa ca HOP,a luat toata narfa si a bagat-o intr-o singura galeata,avand grija doar sa semene semne de intrebare asupra celorlate religii", adaug doar atat. Crestinii din Orientul Mijlociu sunt tot arabi.
Asa ca nu am inteles nici partea cu Hopul si nici pe cea cu bagatul intr-o singura galeata.
Solstice

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...