Pagini

6 iul. 2011

Totul e bine cand se termina cu bine.


Stimata doamna Lavinia,

Finalul cu totul previzibil al bietei si inutilei flotile #2 a venit insfarsit si cortina a cazut.
Imi exprim parerea de rau pentru nereusita personala pe care are ai resimtit-o. Desigur ca nu pentru esecul actiunii in sine, ci pentru senzatia de infrangere pe care o ai, intr-o actiune de la inceput lipsita de sens. Nu e nimic, va trece si poate vei stii alta data sa-ti investesti energiile in scopuri mai logice.

Tin minte cu cat entuziasm anuntasesi pe "Islamul Azi" inceperea inscrierilor pe formularul de pe site-ul pro-teroristilor din IHH. Tin minte disputele aprige pe care le-am avut cu d-ta, incercand sa te conving cat de nejustificata este lunatica actiune, daca facem abstractie de intentia adevarata si nedeclarata de a face inca o provocatie. Pe mine disputa m-a condus la banare, iar d-tale ti s-a dat un coltz separat si practic mort in care sa ai iluzia unei activitati importante.
Dar ratiunea a invins, pas cu pas.

Guvernul turc s-a scuturat din turmentarea sa de scurta durata si a interzis plecarea navelor din porturile turcesti. IHH, actorul principal, care n-are cum sa ciripeasca impotriva guvernului care-l gazduieste, s-a retras din afacere.

Grecii si-au dat si ei seama de mascarada si dupa ce au interzis iesirea vaselor, le-a vanat pe cele care au incercat sa iasa.
Militarii garzii de coasta grecesti nu le-au iesit in intampinare cu pistoale de paint-ball ca naivii militari evrei care au incercat anul trecut sa fie umani cu banda de huligani de pe Mavi Marmara.
Ei le-au intampinat cu pustile automate in pozitie de tragere si cu piedica scoasa. Ei nu au tratat cu delincventii maritimi, nu i-au rugat nimic, ci pur si simplu i-au arestat. Urmeaza cercetarea si procesul capitanilor de vas implicati.

Iar presa mondiala a lasat tema flotilei aproape complet in umbra. Nu intereseaza pe nimeni. Pentru ca lumea stie deja adevarul si ca problemele reale sunt altele.

Tii minte, doamna, care era moto-ul meu care insotea fiecare din postarile mele?
PRIVITI ADEVARUL IN OCHI.
Daca-l priveai in ochi la timp, nu aveai acum deziluzii.
Cu intelegere,
Corneliu.

16 comentarii:

viorica abbu spunea...

Flota si-a dezumflat baloanele de sapun,dar "spiritul" ei ramane,fie ca se numeste "Boicot Israel", "Boycot produse evreesti" fie ca este "Cum s-a format statul evreu","Cum s-a obtinut teritoriul Israelului la infiintare"," Culmea blocadei - copiii Gazei nici animale nu au voie sa vada ","Propunere manifestare a dezacordului fata de atacul armatei israeliene asupra convoiului umanitar ","Protest impotriva blocadei asupra Gazza ","Orfanii Palestinei ","Israelul angajat in purificare etnica ","Soldatilor israelieni li s-a ordonat sa traga in civili palestinieni "

sau, cum spunea d-l Halim ? : "aici este un forum religios islamic sa nu il confundam cu protv... ."

Anonim spunea...

Chiar nu mai pleaca flotila acea? aoleu ... pregatiti calmantele, unii vor intra in depresie.

magazinul de vise

Anonim spunea...

Reclama e sufletul comertului, lauda de sine nu miroase a bine. Vio stiu cine esti, iti voi face publica indentitatea. Sa te vad atunci pe unde scoti camasa. Naar

Anonim spunea...

Bravo, stii limba araba se pare.
http://muslimbook.co.za/beta/profile.php?user=abbu&lang_id=2

الاسم الاول:
Abbulafia
الاسم الاخير:
Viorica
يوم الميلاد:
January 17 1975
(36 سنة)
النوع:
انثى
Hometown:
Darwin
Relationship Status:
Single
Current City:
Ontario

نوع الحساب : عضو عادى
الشبكة : الافتراضى
مشاهدات الملف الشخصى : 145 مشاهدات الملف الشخصى
الاصدقاء : 1 اصدقاء
اخر تحديث: 11 شهور مضت
تاريخ الاشتراك : 8/3/2010
Groups (1)
Musulman in Romania
My Active Points
My Star Rating is: 1144
My Rank is: Lieutenant
I earned a total of: 566 points.

Flor

Anonim spunea...

,,Viorico'' pregateste-te sufleteste ca e timpul sa stie toata lumea ce buruiana esti si ce vipera se ascunde in spatele blogului. Minciuna are picioare scurte ,,Viorica''. Naar

Anonim spunea...

dar pe cine intereseaza cine se ascunde sub numele de VIORICA? noi comentam ceea ce scrie, nu despre persoana dansei, ce e irelevant.

xxx

p.s Naar este cumva Munir? parca-i recunosc stilul.

viorica abbu spunea...

xxx....
cum pe cine intereseazaa ?
pe Viorica o intereseaza...
chiar azi vorbeam cu ea si nu mai stia cine e cu adevarat....

HELP.....!!!!!!
Who am I??

viorica abbu spunea...

flor....steaua Rasaritului in curs de apus

mai cauta mama,mai cauta...poate ma gasesti maior sau colonel....

"locotenent" ai tu pentru mine....?????!!!!

Anonim spunea...

Cred ca pe multa lume intereseaza cine e Vio, merita deconspirata ptr ca a denigrat niste oameni valorosi pe blogul ei. Naar

Anonim spunea...

Viorica, de ce protejezi unele persoane de pe forum si le ataci pe altele? Faci publicitate negativa? Te si platesc pentru asta sau o faci de drag? Pana la urma ce vrei sa demonstrezi, spune concluzia ca devine plictisitor.
Maria

viorica abbu spunea...

Maria,nu eu protejez pe nimeni...forumul lor ii protejeaza...!

Acum serios.
Spune clar si precis pe X.Y.Z ii pui la index si pe A,B,C ii lasi in pace.ca sa inteleg si eu ideea....
daca era forumul meu poti spune ca ii protejez,dar asa ....eu ii incondeiez,nu-i protejez..

Mai sus de tine cineva scria..." a denigrat niste oameni valorosi pe blogul ei. Naar "

valoarea e relativa dragul meu...fiecare o percepe individual.ea ramane in istorie daca e valoare reala dupa cateva zeci de ani. deci rabdare...sa asteptam...!!

maria spunea...

buna viorica..se pare ca suntem 2 Marii acum.eu am sa-mi pun zambetul caracteristic dupa nume de-acum ca sa nu ne incurci.
maria:)

viorica abbu spunea...

Sarumana...!Chiar ma miram de fluctuatia cu care gandeai...si-mi parea rau sa sti...sincer,caci am respect pentru opinia ta,maria:)

cherie spunea...

Viorica, m-am intors din vacanta si revin pe unde ma plimbam inainte de plecare dar aici, tot asa de complicata ete viata.
Imi este greu sa urmaresc complicatele evenimente ale islamului atacat de tine,
Oricum, vad ca ai succes.

viorica abbu spunea...

draga cherie...multumesc pentru vizita,da,viata este complicata...iar eu nu am de gand sa cumpar la reduceri....!!

viorica abbu spunea...

Breeeee FLOR...
te-ai repezit ca muta in s-la !!!
ce ai "descoperit" tu este inscrierea mea pe Muslimbook ,varianta islamica la facebook,unde dupa prima postare m-au zburat....!!!!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...