Pagini

20 mai 2011

"Inainte sa postez, imi aduc aminte ca sunt musulman."

Deviza administratoarei forumului Islamul Azi Gabi Umm 'Aishah , portvocea ":Fratilor Musulmani" din Egipt,cu instructiuni din Iordania  si Turcia si  finantat cu bani sauditi sa "educe" musulmanii romani ce traiesc pe acest pamant de 600 de ani bine mersi, fara educatie arabeasca.....

bun...acum vreti continuarea??
vreti sa stiti de ce o pomenesc pe doamna administratoare??

continuarea nu v-o spun

de ce?

pentru ca nu imi plac minciunile,
asa cum ii plac d-nei administratoare,
cu toata aducerea ei aminte ca minciuna nu e musulmana...!!
Asa ca, eu TAC

"Dar daca eu tac, sa nu crezi ca tu ai dreptul sa jignesti in continuare"



40 de comentarii:

Anonim spunea...

"inainte sa postez, imi aduc aminte ca sunt musulman" = ipocrize, ganduri ascunse, una scriem alta gandim :))) Asta se deduce la prima lectura.

Au afisat noua echipa moderatoare, juma' din forum sunt moderator, bineinteles, portavocea extremismului islamist , Lavinia-Maria, e la loc de cinste.

viorica abbu spunea...

nu asta a fost la baza postarii ci regulamentul.

" să nu jigneasca religia si sa foloseasca un limbaj civilizat, nefiind permise glumele cu substrat religios, etnic sau rasial "

in spiritul acestui singur si firav punct care pune putina ordine in debandata de pana acum,cei ce au jignit religia,insemnele altor state,fie cu poze cu steaguri arse,steaguri calcate in picioare de activistii IHH,fie ai jignit alte popoare in text sau imagini sau taieturi din ziare cu intentia clara de a jigni,au atacat persoana si nu ideile lui au ramas pe forum unii moderatori,si au fost banati cei ce la prima critica documentata,politicoasa si adevarata
au fost atentionati ca ataca islamul...!!!!!

privind seria nesfarsita de articole ale lui Sevinci care copiaza tot ce poate fi mai cu substrat religios, etnic sau rasial,imi dau seama ca regulamentul este praf in ochi si a aparut doar la indicatia autoritatilor romanesti pentru a cuprinde punctul sa nu incurajeze actiuni/fapte care pot afecta siguranta statului


apropo...Subforumul Palestina, cea mult iubita de cine trebuie si are interes,nu are moderatori...sa fie o scapare? sau aici franele sunt tinute direct de fratii cei mari ???

viorica abbu spunea...

"Nu sunt de acord cu ce spui tu, dar ma abtin de la comentarii numai de dragul lui Allah si de frica greutatii cuvintelor mele in Ziua de Apoi."

PACA-PACA....GULU-GULU.....CACA-MACA

Anonim spunea...

viorica draga,
d-na sevinci posteaza articole cu tema religioasa.nu face glume cu substrat religios.
fii mai atenta si citeste din nou regulamentul!
ceea ce ma socheaza este ca lavinia-maria este din nou la loc de cinste.
in fine am sa ma adresez in scris cuiva...vad eu cui .pt ca am incercat cu hooda dar mi-a raspuns asa de ambiguu ca mi-a lasat mai mult un gust amar.
dar oricum nimeni nu e perfect si nici un forum nu e asa cum ne-am dori noi.
hatun

viorica abbu spunea...

Daca esti cu adevarat Hatun,iti doresc o zi buna si multumesc pentru vizita.
d-na sevinci,posteaza articole politice,pareri adunate impotriva unui stat si nici-o parere contrara -pentru echilibru.

Tin sa precizez odata si inca odata ca eu ma ridic impotriva extremelor,un om ca tine si ca multi altii de pe forum nu pot aduce decat o favorabila lumina islamului,dar cine indreapta religia ca o lance politica sa loveasca in altul,va fi gasit aici in pioneze

inca odata, o zi buna

Anonim spunea...

Buna ziua, Hatun.
Dintre toti forumistii de pe Islamul Azi esti practic singura care mi-a facut impresia de om cinstit, drept si cu credinta adevarata in Dumnezeu.
Despre ceilalti nu vreau sa vorbesc nominal, doar in mod general: ipocriti in grade diferite, demagogi, aderand la minciuna si instigarea care le aduce aprecierea celorlalti colegi. Personal am trait o experienta de cateva luni in acest cuib de serpi extremisti, ale caror exprimari la nivelul exponentilor terorismului mondial ii alatura acestora. Politici pana in maduva oaselor, ei folosesc Islamul ca un paravan pentru instigare antiisraeliana, pentru indemnul de a distruge o tara si poporul din ea.
Faptul ca am vederi proisraeliene, m-a facut sa replic la turbarea lor impotriva Israelului si i-am lasat incapabili sa dea raspunsuri coerente, exceptand cele bazate pe minciunile clasice si pe starea lor extatica.
Am ajuns sa vad pana si afisarea de catre una din "surori" a invitatiei publicului de a se inscrie la "Flotila 2" pusa la cale de organizatia terorista IHH recunoscuta ca atare in lume.
Bineinteles ca interventiile mele nu au placut si pana la urma tartorii "surorilor si fratilor" mi-au inchis gura. De fapt deja spusesem ce aveam de spus si ei isi vor aminti, mai ales atunci cand confratii lor, adusi in stare de delir mesianic de catre iresponsabilii lor conducatori, vor da cu capul de pragul de sus si vor vedea stele verzi.
Doamna Hatun, iti doresc numai bine si sa te pastrezi in puritatea dumitale, care e singura prin care-ti poti gasi implinirea fata de oameni si Dumnezeu. Caci nu numele credintei conteaza, ci adevarata apropiere de Eternul.
Cu stima, Corneliu.

Anonim spunea...

regulamentul e ciudat: cum vine sa nu jignesti religia? pai ei imi arunca in fata ca Biblia a fost modificata, ma jigneste profund, imi jigneste religia si implicit pe toti crestinii. O alta jignire ar fi sa scrie 'D-zeu'.Am vazut ca multi musulmani fac greseala asta. Cum sa scrii numele Lui Dumnezeu prescurtat? pai eu imi permit sa scriu Ally? A'h ,Mohammy sau mai stiu eu cum?

Dar sa trecem peste si sa revenim la vesnica Lavinia, pe care de mila o mai tin pe acolo. Semnatura ei e grosolan de ofensatoare si jignitoare, o incitare la ura, razvratire, lupta.

Anonim spunea...

oricum, dupa ce l-au banat pe Corneliu, cred ca va fi liniste si pace, nu prea mai sunt politruci pe acolo, nici crestini sa faca religie comparata, iar daca sunt posteaza rar, nesemnificativ. Prevad ca-l vor regreta pe Corneliu, pe cine isi vor mai revarsa frustrarile adunate si ura? cui ii vor mai spune: sionistule!!! :)))

Anonim spunea...

Corneliu, daca vrei, imi fac cont, si-ti continui misiunea :))) Bye!
p.s postul acesta si anterioarele doua sunt ale mele.

Anonim spunea...

Dumneavoastra, doamna, duceti o lupta inegala cu islamulazi. Dezinformarea ce continua a se revarsa abundent prin gurile membrilor e dezgustatoare.
Nu regret deloc ca a fost banat Corneliu. Asta e dovada urii lor absurde si bolnave.
D-le Corneliu mai bine ca ati iesit din ceea ce numiti cuib de serpi. Si d-l Sharon la fel. Am avut impresia ca va tolerau acolo doar ca sa dea exemplul unui "sionist" nemilos, sa se poata zilnic lamenta indignati de felul cum atacati sarmanii palestinieni.
Cu stima, Alexandru

Anonim spunea...

Multumesc pentru consolare. Spusesem de fapt tot e trabuiau sa afle.
Acolo mi-au trebuit nervi de otel si un stomac de strutz pentru a rezista presiunilor si gretzei ce am simtit-o
Anonimului 20.05.2011, 12:15 :
Daca vrei sa intri, citeste bine regulamentul si tine seama de ce am spus. Daca vei face treaba bine vei avea si satisfactii. Succes.
Corneliu.

Anonim spunea...

facem usor haz de "inainte sa postez imi aduc aminte ca-s musulman" ( un indemn bun, de altfel), pentru ca multi nu-l respecta, insa Viorica, ce ai efectiv cu Gabi? ce tot bagi la inaintare Fratia Musulmana si alte rahaturi? ai dovezi concrete sau iti place sa lansezi supozitii aiurea?

Anonim spunea...

Corneliu, am citit regulamentul, e ok, normal, ca orice regulament. Ce ai fi vrut sa posteze? arta criticii?

viorica abbu spunea...

Dragii mei chiar daca am tipat mai tare decat trebuie,chiar daca am exagerat,sper ca am realizat macar in mica mica masura sa arat ce poate face indoctrinarea,propaganda,din oameni normali care aveau o viziune normala asupra lumii si in cel mai bun caz,doza de patriotism si-o revarsau pentru propria tara.
Acum,cand au descoperit "adevarata religie" -de parca adevarat este similar cu a crede sincer- sistemul de valori s-a rasturnat,viata nu face 2 bani daca nu este dedicata si sacrificata divinitatii,iar telul suprem in loc de a fi contributia la patrimoniul mondial se rezuma doar la ideea islamizarii globale.

anonim,cunosti relatiile de rudenie la centrul cultural islamic de la Constanta?ale Ligii islamice? ai administratorilor forumului Islamul azi si a surorilor musulmane?
daca da ,atunci intelegi ce am cu doamna "Gabi" a nu se confunda cu Gabrielaguetat,care o are discipolea devotata pe sora Aliye...!!!

eu am pus pe cineva sa se intereseze....fa-o si tu !!merita..!

Anonim spunea...

nu cunosc relatiile de rudenie, forumul nu ofera informatii cu caracter personal. Spune clar,daca e ceva de incriminat, nu o da pe ocolisuri.

b.d. spunea...

Ciudat !
Am vrut sa intru sa citesc pe forumul Islamul Azi si mi s-a trantit poarta-n nas ! :)
Ce castiga prin faptul ca s-au inchis ermetic ?
Se citesc si se gratuleaza doar ei, intre ei ?:-)))
Asta-i firma care m-a intampinat la intrare :

Forbidden

You don't have permission to access /forum/index.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


De ce, sau de cine le este frica ? ;)
Sau, mai curand,...au vreun motiv sa la fie frica ?;)

Anonim spunea...

poate cine a postat pe blogul Vioricai devine automat personna non grata si nu mai are acces la forumul lor, pentru a nu mai putea "barfi" la eventuale comentarii postate de Viorica pe blogul personal.

Anonim spunea...

luate de pe acel forum.

b.d. spunea...

Sunt curioasa daca mai sunt persoane care au comentat pe blog, si li s-a interzis accesul la acel forum.

Oricum, daca doresc sa ''barfesc'' aici, nu-mi imaginez cum cineva de acolo m-ar putea opri...

viorica abbu spunea...

eu,dar ma descurc,intru prin alta poarta....

in curand cu camera ascunsa....ultimele modele de hijaburi..!!!

viorica abbu spunea...

ulimele postari azi la ora 18.00...



Istoria la zi ascary
Proverbul zilei ascary
Multimedia "Islamu... ascary
Manual in limba romana... Isa010
Versetul zilei ascary
Hadisul zilei ascary
Unde este Allah? Gabi Umm ...
Noul Regulament al For... Gabi Umm ...
Daca moare un musulman... muhlisun
Cele 3 luni Sevinci
Star Trek VIII lara


dupa cum se vede de-ai casei + Gogaie....!!

Anonim spunea...

alea sunt postarile de azi dimineata? le-ai prin "in catch"? eu spun sa le dai pace, fiecare sa ne vedem de ce ne doare.

viorica abbu spunea...

pai durerea mea nu seamana cu a ta...
pe tine te dor dintii eu nu-i mai am de mult...asa ca ma dor coatele!!

b.d. spunea...

Viorica,
am pus lupa pe acea pagina din forum, si ce vad ?

''1 member have a birthday today'' ;)

De nu mai este alta Viorica pe-acolo, pot sa
indrept catre tine urarea de Happy Birthday !?

Cred ca da,...asa mi se pare mie ;)

Anonim spunea...

daca musulmanii nu sarbatoresc ziua de nastere,nu se fac urari, de ce tin sa aminteasca formistilor aniversarile membrilor?

viorica abbu spunea...

MULT ZGOMOT PENTRU NIMIC...

se pare ca a fost o defectiune tehnica ...

du-te b.d sa vezi cum azi il arbatoresc pe Constantin....
Elena nu conteaza ca nu a fost sfanta musulmana ca fecioara Maria....

b.d. spunea...

Viorica,

permite-mi sa cred ca nu a fost doar o defectiune tehnica...;)

viorica abbu spunea...

Gogaie...poate nu ai aflat dar te-au facut moderator....
in schimb palestina a ramas fara moderator:singura, singurica, blocata, sfasiata, cotropita si cu dusmanul sionist pe cap.

viorica abbu spunea...

eu nu am pomenit de ascary.

MARCRIS spunea...

WOW.CHIAR MA SPERIATI!O SA FIU M,AI ATENTA PE CINE ACCEPT LA FB.............VAD CA SUNT MULTI LUPI DEGHIZATI IN OI..RESPECTELE MELE.

viorica abbu spunea...

MARCRIS...tot ce e publicat aici le trec pe facebook,inclusiv comentariile...
daca citesti, stii...!

b.d. spunea...

Viorica, ce se-ntampla pe blogul tau ?
Dispar comentariile vazand cu ochii...

viorica abbu spunea...

da b.d
am sters tot ce tine de gogaie....
de acum gata cu joaca,cu pamfletele si cu satira...
trec la lucruri serioase.
e timpul sa ma maaturizez....!!!!

viorica abbu spunea...

" să nu jigneasca religia si sa foloseasca un limbaj civilizat, nefiind permise glumele cu substrat religios, etnic sau rasial "

hai sa vedem...care religie ?
nu scrie "nici-o religie" asa ca se va bana cine aduce critici islamului...

Anonim spunea...

Viorico de cand ai hotarat sa te lasi de satire?

Anonim spunea...

Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. PS abbu, lasa-l pe ascary sa postezwe in continuare la tine cu numele de Gogaie, ca asa zice nenea Ahmed, poate ii pui o vorba buna sa il bage pe forumul lui, cine stie, poate asa are rating mai mare, ar fi circ! Ca tot i-a dat si IP-ul!

Anonim spunea...

trecem la alt faza,superioara si multilateral dezvoltata.daca gogaie va scrie normal si la obiect nimeni nu-l impiedica...

Anonim spunea...

abbu scrie:

este o problema pe blogger eu am scris mai sus

Anonim spunea...

Viorica,

Sa inteleg ca nici tu nu te poti loga ?

Eu incerc deja de cateva ore, credeam ca
problema este doar la mine...

b.d.

viorica abbu spunea...

bd...cred ca
am gasit solutia
la logare nu pune x la patratelul "lasa-ma inscrisa" ca sa te recunoasca
posibil sa fie tot ceva de la blogger

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...