Pagini

6 mai 2011

Ce mai cerceteaza inginerii romani....????

Asadar ce mai cerceteaza inginerii romani?
teme de interes general din perspectivă islamică, cum ar fi izvoarele islamului, jihadul, femeia musulmană. Simpozionul va avea loc mâine, sâmbătă, 7.05.2011, la Asociația Generală a Inginerilor din Romania, Calea Victoriei nr. 118, între orele 16-20. Vă așteptăm cu drag.

felicitari dragii mei,urmeaza:  "structura macro-mecanica a hijabului negru"

si desigur "influenta  uscarii gazelor prin adsorbtie pe materiale  cu matrice poroasa, asupra intoarcerii la credinta adevarata ..."

ca si:- "transmiterea cuantica si diferentiala de la distanta a gandurilor intre prima, a doua si a treia sotie".

.............
abea astept aceasta minunata conferinta a celor mai inalte si ascutite si explozive  varfuri ale stiintei romanesti

17 comentarii:

Anonim spunea...

Esti amuzanta, doamna!
Dar consider ca au scris incomplet, era vorba de inginerie genetica:
jihadul la musulmanii cu deletie partiala a bratului scurt al cromozomului 5;
femeia musulmana dupa ce se adauga cromozomul islamului
etc.

cherie spunea...

Ce le mai interpretezi! Am vazut si eu pe un blog aceasta invitatie.
http://romaniinegipt.forumgratuit.ro/t1715-invitatie-la-conferinta-sambata-7052011
O asociatie culturala islamica a gasit o sala unde poate sa tina o conferinta pe teme de ale lor, general, si tu fara sa stii ce vor discuta te "strambi de ras" spunand ca inginerii au inceput sa discute despre islam... Nu e corect de loc. Si mai vrei sa spui ca te intereseaza adevarul?
De fapt zici ca nu te sperie... atunci dece nu incerci sa-l afli? Mie imi place adevarul!

viorica abbu spunea...

draga herie...eu daca eram mihai mihaita care conduce aceasta Asociatie a inginerilor nu inchiriam sala nici la baptisti,nici la martorii lui Iehova,nici calugarilor iezuiti si nici ligii islamice...
imi respectam pozitia si statutul

Anonim spunea...

viorico hai zi secretul tau!!care e treaba cu alyie? ti-a furat sotul? :))

Anonim spunea...

Cerceteaza, cerceteaza...
Corneliu

viorica abbu spunea...

iti reproduc ceea ce i-am scris pe forumul "Rasarit" citeste,vezi si linkul,apoi de unde a fost banata si de ce si hotaraste singura....

............

Da,Aliye sau cum te-o fi chemand...sigur ca am curajul sa intru si am te prind in pioneze unde vei fi fara mila.

Asa cum ti s-a facut pe toate forumurile cand au descoperit cine esti,mincinoasa fara pereche,cersetoare si profitoare.
Daca -zic daca -ai trecut la islam, ai facut-o sa impresionezi surioarele si sa te ajute...
la ce aliye??
la ce fel de cabinet???
La cel de masaj reflexoterapic?
la pensiunea turistica Agro?
intr-o localitate uitata,cu max 5000 suflete voiai salon de infrumusetare??
ba aveai spatiu de la primarie dat in proprietate,ba nu aveai bani de chirie....
ba ai angajat un consultant sa-ti faca devizul,ba l-ai facut singura,ba ai furat bani and lucrai la posta si te-au prins,ba a fost o greseala de calculator.
cum intrai pe forum islamic,cum dupa 2 luni anuntai fericita ca ati trecut la islam,neuitand sa spui cat de greu va este si ca daca....cumva....cineva....10.000 EU ...etc....etc
cum e cu conexiunea la internet Aliye in satucul unde stai plin de adventisti???
nu ai conesxiune asa ca saraca de tine te conectezi prin telefonul mobil si stai ore pe calculator....!!!!
poate ne spui factura aliye...cam cat e plata lunara pentru doi oameni amarati
someri,sotul aproape nevazator si un copil din prima casatorie....

am auzit ca te-ai lipit de cursurile d-nei 'insotitoare' Gabriela...
Stai linistita...la dat bani, toti oamenii sunt la fel, nu ai s-o prostesti..
in schimb arunci cu furca materiale copiate la kilogram de peste totarticole despre islam impreuna cu articole din ziare,hadituri si un lung sir de ineprtii asa zis musulmane de care nu numia ca nu ai habar dar esti mereu pusa la punct...

[B]Ei....Aliye...Aliye ce bine sti sa jugnesti pe altul si ce putin vezi barna din ochiul tau...[/B]
dar te inteleg
esti o fiara incoltita data afara de peste tot,banata pe toate forumurile,descoperita de mincinoasa, intriganta si barfitoare

iti aduci aminte de povestea ta si de banarea spectaculoasa de pe site-ul romancelor din egipt...
ia adu-ti aminte....
http://romaniinegipt.forumgratuit.ro/t1522p170-povestea-mea-aliye

sunt acolo 18 pagini de minciuni si de aratat cu degetul de la cele ce te cunosteau deja...

viorica abbu spunea...

http://romaniinegipt.forumgratuit.ro/t1522p170-povestea-mea-aliye

Anonim spunea...

Auch Viorica ai fost cam aspra. Cat despre doamna,da,cam aceeasi impresie mi-a facut si mie.
Vreau si eu daca se poate link-ul de pe rasarit.

Gogaie.
(nu-mi raspunde,m-am obisnuit sa ma ignori)

cherie spunea...

Probabil ca ai destule motive sa nu crezi in bunele intentii a celor care vor sa restabileasca "onorabilitatea" islamului. Motivele tale poate sunt reale dar argumentele nu prea sunt ...
Acum, la drept vorbind, felul cum scrii atrage comentarii asa ca de fapt realizezi ceea ce vrei.
:)) Deci nu gresesti!

Anonim spunea...

mai viorico dar rea mai esti!! lasa mai femeia sa faca ce vrea. ce tu nu faci la fel?
auzi cate adrese ai pe rasarit de tot te baneaza astia?

viorica abbu spunea...

anonim(a)
daca de prima data cand am sris corect si civilizat, ma lasau in pace fara sa-mi sara la gat pentru altele deacat cele scrise...ramaneam cu una adresa si nebanata.
am avut 8 adrese si mai urmeaza...
Desi D-ul Munir....mare filozof si islamist de profesie m-a amenintat ca trimite el pe cineva care sa ma gaseasaca,sa ma faca sa tac si sa ma bage in portbagajul masinii pentru totdeauna....
cum ar veni, o lectie de islam aplicata pe ...viu..!

inca il astept.dorm sub perna cu un tarnacop...!!
insa,pentru ca nu-l subestimez,nici pe el nici ideologia ce o reprezinta,pastrati linkul foii asteia daca intr-o zi nu ma intorc acasa....!!!

Anonim spunea...

Draga doamna, nu cred ca ai un sot musulman. Daca ai avea, ar fi ca si gaina cu oua de aur, adica o rara avis. Dar, presupunand ca spui adevarul, iti doresc sa fii fericita si sa ai mare grija cu nebunii astia. Altii au ajuns sa se ascunda de cate amenintari au primit. Eu vreau sa te citesc in continuare.
O zi minunata!
Alexandru

Anonim spunea...

"viorica abbu spunea...
Desi D-ul Munir....mare filozof si islamist de profesie m-a amenintat ca trimite el pe cineva care sa ma gaseasaca,sa ma faca sa tac si sa ma bage in portbagajul masinii pentru totdeauna...."

Ar fi o mare pierdere. Eu nu sunt de acord cu asta .

Gogaie

viorica abbu spunea...

Alexandru....
multumesc pentru vizita si pentru comentariu.

atata timp cat eu nu crutc islamul ca religie ci aplicarea ei stramba si interpretata spre folosul expansiunii lui,religia crestina de asemeni,nu mai putin religia iudaica,caci
toate sufera de acelasi fenomen....
cei care le conduc,isi fac raiul pe pamant si cresc o turma de supusi docili care sa faca donatii sa se sacrifice sau sa-i subjuge prin violenta pe "goi", "kufar" sau "necredinciosi"
Toate o apa si-un pamant.

Ce interesant !
cat seamana cu comunismul....si acolo cartile spun lucruri asa de frumoase,ne aduc pur si simplu raiul in casa si iata ce a iesit cand omul le-a aplicat.....

apoi de amenintari,nu ma tem chiar de loc.am un sot liberal,deschis si cu dragoste de muszica,literatura,arta,de cunoastere si de frumos.
El este pasarea rara nu eu,,,asa ca chiar de o fi sa aterizez intr-un portbagaj datorita amicilor lui Halim,Kerim,surorile musulmane,re-musulmane, sau "Munir cu pistol la chimir",macar stiu ca am fost fericita si am spus ce am vrut spre disperarea celor care ma tot compatimesc si cred ca sunt o frustata....!!

Anonim spunea...

Dar nu esti,nu?

Gogaie

Anonim spunea...

nu chiar,mai degraba e labila psihic

Anonim spunea...

Asa ziceam si eu. Daca ai un sot musulman care se comporta cum spui este o rara avis.
Toate cele bune!
Alexandru

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...