Pagini

1 mai 2011

Caricaturi pentru D-na Meyra

D-na Meyra publica cu largul concurs al unui prea-islamic forum niste caricaturi....
"Caricatura este starea de spirit a natiunii"  (abbulafia), asa ca le adaug si pe ale mele sa fie tabloul complet.
Lucrarile mele insa nu sunt originale,sunt interpretari  actuale ale originalelor a caror sursa o gasiti mai jos....

TV vs. REALITY !


respecting international law


Strategy of pure destruction


US & ISRAEL VS. THE WORLD


Sursa caricaturilor
-original1
-original2
-original3
-original4



10 comentarii:

maria spunea...

ufff.....chiar trebuie sa fii atat de politica...
ca de-acum esti un cam previzibila viorico....si nu ma mai surprinzi deloc pozitiv.
oricum e prea tarziu pt mine...ma duc la culcare..am doi copii de trimis la camin maine dimineate,vase de spalat,curatenie de facut...viata normala de femeie.
de femeie care isi vede de treaba ei viorico!!!
maria:)

Anonim spunea...

Si eu ii zic lui Viorica ;
hai mai femeie sa ne vedem de treburile noastre,facem o clatita,mergem la un film,spargem un bancomat,dar ea nu si nu: Gaza,Gaza,Gaza. Nu numai ca isi face viata ei un calvar dar si pe-a mea o face. Nu stiu ce sa ma mai fac :(

Gogaie (suparat)

Anonim spunea...

io ma intreb de ce oare nu-i trimte personal mesajul meyrei?pe noi oricum nu ne intereseaza....

Anonim spunea...

aha ,acum ma vazut,ai luat poze de pe forumul ala si le-ai modificat....ce kk mare ai facut....ba da proasta mai esti....fii macar mai inventiva daca mintea nu te duce......

viorica abbu spunea...

mai anonim.....de ce pierzi tu timpul pe aici si nu esti la o berica cu baietii ???

Anonim spunea...

as veni la o berica cu tine sa-mi faci si un masaj dar mi-e frica de gogaie

viorica abbu spunea...

mai gogaie...pana te duci la culcare activeaza-ti contul pe ARCI...oricum e prea tarziu ca eu nu mai scriu acolo.... sunt doar moderatoare.

Anonim spunea...

Vio a vorbit cu mineee :))))))
Vio a vorbit cu mineee :))))))
Yupiiiiiiiiii
Vio a vorbit cu mineee :))))))
Vio a vorbit cu mineee :))))))
Yupiiiiiiiiii eeeeeeeeeeee :)))))

Margaritare ies din guritza ei...le adun de pe jos
si-i fac o salba.
Happppyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)))))

Gogaie (Happy)

maria spunea...

aahhhhhh............looooooove
maria:)

Anonim spunea...

L'amore e grande !L'Amore una grande incognita :))

Gogaie

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...