Pagini

2 mai 2011

unu....doi...unu...doi...si evreii e cu noi...!!!


Asadar cine sunt prietenii devotati ai noului Sah,ai noului Pasa?
care sunt legaturile de suflet care ii faca sa vibreze la unison ?/

Afara de faptul ca si ei luceza cu piatra,...adica dau cu piatra ca in evul mediu, in ori si cine se abate de la legea rabinica un fel de shaaria evreeasca ii leaga multe ale lucruri ale evului mediu....
Prieteni buni....
Dar problema cea mai acuta:
Cainii de sionisti...nenorocitii ,criminali,au refacut statul Israel dupa 2000 de ani fara aprobarea lui D-zeu...dupa unii si a arabilor -dupa altii.


Acum......ca nu recunosc statul e una,dar ca se duc la arabi sa se pozeze cu cafia,ard steagul tarii,se duc in Turcia sa panseze ranitii de pe vasul ala de batausi,se aduna 20-25 la fiecare ocazie prin capitalele lumii si manifesta ca sa blameze Israelul...e cam alta mancare de peste.
Ce poze....ce pupaturi....ce bucurie,ce imbratisari...  "unu-doi,unu-doi...si evreii e cu noi..."
Multi vad...putini cunosc..

Acum,dati-va cu presupusul -cam cati sunt din secta asta -un fel de martorii lui Iehova- prin Brooklin  inchiriati sa se pozeze impotriva Israelului...?
un milion....?500 de mii...? 200 de mii...??
AShii!!....chiar daca il punem pe Pristanda sa numere...avem cateva mii......
Neturei Charta,asa se cheama rapanosii astia ...aceasta secta din evul mediu,care si-au gasit de minune tovarasii ..

sa va traiasca dragi islamici....sacul si petecul....
manca-v-ar fata de frumosi....ia uite ...ca porumbeii...!!



Trebuie recunoscut insa ca baietii au si humor.....!!

 nu e sigur cine este invitatul patruped...sa fie excelenta sa Ahmadinajad? sa fie Erdogan? sa fie Halled Mashal, Hania ?
(atentie...imaginea de mai jos nu e cusher nici halal !!) 



29 de comentarii:

b.d. spunea...

Posibil ca ideia pt postarea asta ti-a venit
de la un comentariu la cea cu...tunsorile ? :-)))

Vai, ce dragalasi sunt !!!
Poza cu Arafat si rabinul Hirsch, ma duce cu
gandul la o tanara pereche indragostita, ce
tocmai iese de la ofiterul starii civile ;)

I-a fost si ministru. Hirsch, lui Arafat.
''Ministrul al afacerilor evreiesti'' :-)))

viorica abbu spunea...

da,adevarat.
doar ca lumea din pacate nu stie doua lucruri
-aceasta secta desi traieste si in Israel fara a recunoaste statul si institutiile lui NU PRIMESTE NIMIC DE LA STAT,se autointretine din donatii.
-reprezinta o minoritate,agresiva este adevarat,dar prin insusi existenta ei demonstreaza democratia statului Israelian,care permite arabilor sa aiba 4 deputati in parlament si in acelasi timp consilieri ai Autoritatii palestiniene....!!!!
(sama corectezi unde gresesc)

Vezi Maria, ca daca vrei sa te documentezi gasesti cele mai diverse materiale....!!
si de bine si de rau...!!

b.d. spunea...

In parlamentul israelian, sunt 10 deputati arabi impartiti in 3 partide arabe, si inca un deputat arab in partidul Muncii, plus un deputat druz in partidul Likud...

Consilier la Autoritatea Palestiniana stiu ca a fost deputatul Ahmed Tibi, consilierul lui Arafat.

viorica abbu spunea...

mersi b.d ,mersi mult.

strang material pentru asta,dar in romana e mai greu si Haaretz nu-mi place cum prezinta lucrurile,Jerusalim post e ok dar calat pe altceva.

Anonim spunea...

Plus fostul deputat arab Azmi Bishara care a fost depistat ca spion al Hizbala si a intins-o elegant la fratiorii lui.
Corneliu.

b.d. spunea...

Pe el nu-l mai pusesem la socoteala...:)

b.d. spunea...

Viorica,
Incearca si ziarul acesta

maria spunea...

buna seara...imi vine sa rad un pic
eu locuiesc intr-o zona in care acesti evrei sunt mai peste tot.
in afara faptului ca nu se uita la tine cand treci pe langa ei nu am ce sa le reprosez.
pe strada unde locuiesc eu este o moschee mare si o sinagoga de-a lor.
sa nu fie deochi nu au existat niciodat nici un fel de probleme.sunt oameni linistiti si la locul lor.
nu stiu d c viorica trebuie tu sa insulti pe oricine nu-ti place.
eu traiesc printre ei si suntem doar un ex despre cum musulmanii pot trai la un loc ,dar separat cu evrei:))
o seara placuta
maria:)

viorica abbu spunea...

Maria,nu-i insult,dar ce parere ai de ungurii care pun steagl Ungariei pe primaria din Salaj sau Odorhei?
Unguri nascuti in Romania,unii au jurat credinta in armata,sau au functii renumerate de statul roman.cred ca ai auzit de cel ce l-a spanzurat pe Avram Iancu
Ti se pare normal?
sau care fac dmersuri internationale sa ia Transilvania..?

si ei se poarta civilizat pe strada ,nu scuipa,nu manaca seminte,nu injura si nu fluiera dupa musulmance...!!!!si ei au biserica catolica langa cea ortodoxa si nu se injunghie.

ce vezi tu nu sunt israelieni,nu sunt evrei normativi...sunt cele mai intunecate minti de la evul mediu pana azi...ia treci pe lenga el cu maneca scurta si vorbim atunci....

maria spunea...

d c zici evul mediu viorico ...uite ce zice wikipedia:
Neturei Karta (Jewish Babylonian Aramaic: נטורי קרתא, literally "Guardians of the City") is a Haredi Jewish group formally created in Jerusalem, British Mandate of Palestine, in 1938.
?????????????
daca treci pe lange evrei cu manica scurta...asta vrei sa zici?!
daca asta ai vrut sa zici...atunci pot sa-ti zic ca nici la mine care port abaya si nici la englezoaicele in fushte scurte si decolteuri nu se uita.
le-o fi rusine...
ei sunt f exclusivisti...dar ne-am obisnuit cu ei
macar femeile lor nu umbla dezbracate pe strada ca altele...sunt mereu f decente si cu bun simt imbracate...copii lor sunt educati..nu urla ca alte natii de pe aici prin autobuze...
tare mi-as dori sa intru in vorba cu o evreica din asta macar o data in viata mea...
maria:)

maria spunea...

si inca ceva...au brutarii kosher aici si vreau sa zic ca fac niste poale-n brau ca la mama acasa...i-am auzit o data pe proprietari vorbind romaneste si s-o uitat la mine crucis cand le-am zis multumesc.
dar au fost amabili...
crucis se mai uita la mine si romanii cand deschid gura...mai ales daca au comentat ceva si ma intorc sa le bat obrazul...
le pica fatza....i luuuuuuuuuuuuuuuuv it
anyway...ma duc la somnel...noapte buna la toata lumea
du-te viorico la culcare mama:)
maria:)

Anonim spunea...

Noooaaapteee bunaaa dooaaamnaaaaa

Gogaie

viorica abbu spunea...

Maria,din pacate daca treci in cartierul lor cu maneca scurta sau fusta scurta esti in mare pericol.
lasa Enciclopedia ca ea nu poate bate sau arunca cu pietre.
am sa-ti spun ceva,la Ierusalim in cartierele ultrareligiosilor,care sunt mai moderati decat acesti neturei carta,daca ai gresit drumul sambata cu masina nu mai iesi viu de acolo.
etc....etc...am zeci de exemple ce ce poti pati...nu cunosti marfa....lasa aparentele ca treci pe langa ei si-si scot palaria sa-si acopere ochii sa nu vada pacatul...
adica maneca trei sferturi..!!!

si nici nu ma intereseaza asta -ci faptul ca sunt dispusi sa colaboreze cu dusmanii tarii doar pentru ca tara nu a fost facuta de Mesia,
asa cum scrie in cartea lor,ca sunt atat de fanatici incat mintea nu poate intelege cum de exista asemenea specimene azi in secolul 21.
fara carti laice,fara televizor,fara stiri,fara radio,fara contact cu lumea exterioara,sunt de neinteles.
daca indienii ramasi izolati prin jungla au ramas salbatici ca in epoca de piatra,macar au scuza ca au fost izolati,dar astia traiesc in civilizatie,profita de ez,dar se poarta ca in feudalism

viorica abbu spunea...

Si Mariaa...vezi ca faci confuzie intre Neturei carta,ultrareligiosii askenaz,sau sefarazi si cei traditionali....
sunt multe curente si categorii,multe "curti" asa ca cei ce vorbesc romaneste sunt dintre cei mai domestici putin

maria spunea...

aaaa nu viorica...ca numai pe astia i-am auzit vb romaneste in rest toti vorbesc n-am mai auzit pe nimeni.femeile lor sunt rase pe cap si isi pun peruci...vb despre aceasi evrei?
oricum arata la fel...
si sa nu uitam viorico ca toti avem dreptul sa fim cum vrem noi...faptul ca nu folosesc aparatura electronica nu ii face inapoiati in ochii mei.pt mine un om e om daca are bun simt.
faptul ca sunt dispusi sa colaboreze cu dusmanii tarii lor pt mine arata ca sunt oameni de caracter....practica ceea ce cred.
nu ca altii care-s crestini doar cand intra in biserica si cand ies de acolo sunt mai rai decat cainii.
a sustine o idee asta nu inseamna ca ai sa iei neaparat masuri pt a pune-o in aplicare.la urma urmei avem toti dreptul sa credem ce vrem!
stiu ca ai sa-mi rastalmacesti cuvintele...dar oricum tot am sa postez
va pup si o zi frumoasa
maria:)

b.d. spunea...

Viorica, off topic :

Cand fac o trimitere la un link, pe blogul tau,
aceasta nu apare in culoare diferita de cea in
care este textul, si este cam dificil de observat...

viorica abbu spunea...

@@tare mi-as dori sa intru in vorba cu o evreica din asta macar o data in viata mea...
maria:)

Maria,nimic mai simplu...stiti engleza amandoua.
in plus esti mai aproape de inima lor decat un evreu din Israel,unde nu se va duce decat Mesia va intemeia statul si va chema toti evreii din lume in el...
Spune-i buna ziua si intreaba daca vrea sa stea 5 minute de vorba.
nu mananca oameni desigur,sunt civilizati pana la linia care demarca teritoriul lor.

copii....da,
sunt crescuti frumos ca respect pentru parinti,ca ajutor intre ei dar lipsiti de minim de cunostiinte iar pe picioarele lor nu pot sta...numai lipiti toata ziua la o yeshiva,sponzorizati de altii si clatinandu-se de dimineata pana seara repetand ca papagalii aceleasi rugaciuni...

nu ti se pare ca seamana cu ceva ????

viorica abbu spunea...

b.d ...belea
nu stiu destul html sa gasesc in coduri unde se modifica culoarea linkului la comentarii si nici cum se poate pune o poza...

b.d. spunea...

Nici eu nu stiu, nu am blog...Poate intrebi pe cineva care are blog ?
Uite, mai sus, unde ti-am dat link la ziar,
acele doua cuvinte ''ziarul acesta'', trebuiau
sa apara in albastru.
Curios este ca, inainte de a da clic pe ''postati...'', am pus la ''previzualizati'',
si acolo apareau in albastru...

De pus poze, nu cred ca poate altcineva in afara de tine.

maria spunea...

auch viorico...m-ai lovit in suflet.ti se pare ca felul in care se roaga evrei e la fel cu felul in care ne rugam noi.pai intreaba-l matale pe domnul tau dentist de garda daca un musulman se roaga ca un papagal.si nici evrei nu se roaga ca papagali....toti oamenii credinciosi se roaga din suflet.dar probabil tie ti s-ar parea mai din inima daca te rogi o data de pasti si o data de craciun si gata.
rugaciunea aia e mai din inima nu?!
b.d. dumneavoastra sunteti evreica ..cum de nu va aparati cei intru credinta?!
ca aveti ici colea diferente..eh...toti avem...dar tot evrei sunt si ei?!sau si dumneavoastra va rugati...ca s-o citesc pe draga mea viorica...ca papagalul?!
uf uf uf viorica
nu e nimic mai greu sa te rogi in fiecare zi de cateva ori pe zi.e mai usor sa stai cu fundul pe scaun in fata calculatorului si sa-i critici pe cei ce-o fac,chiar daca poate nu au chef,ii doare si pe ei capul,spatele dar se lupta cu lenea si se roaga viorico.
e mult mai greu...si eu stiu ca am fost de ambele parti ale baricadei.
dar stiu ca toti ne gasim scuze pt felul in care suntem ,dar poate nu ar trebui sa-i acuzam pe altii pt a ne scuza pe noi insine.
te pup viorico...
cu drag,
maria:)

maria spunea...

nu e nimic mai greu decat sa te rogi ...asta am vrut sa zic.
mi-e cam foame si mananc cuvinte intregi.
ma duc ca am facut un curry de miel ,cu orez.
yummyyyyyyyyyy
poftiti la masa...e halal...si kosher:)
maria:)

Anonim spunea...

eu vin,daca nu are nimeni nimic impotriva.

gogaie

Anonim spunea...

Anonim,am stat de vorba cu inima mea si mi-a spus ca (in secret) ii place mai mult de d-na Maria.
Vorbeste frumos si gateste a-'ntai-a.

Gogaie (cu fundu-n doua luntzri)

maria spunea...

aaa.buna dimineata d-nule gogaie.
sorry da-s deja luata:)
da la masa tot puteti veni:)
maria:)
PS:unde-i viorica ca ma ingrijorez...?!

Anonim spunea...

Alo,Alooo (asa se striga din balconul comitetului central),pai eu n-am zis ca v-as lua doamna. Doar ca imi place de dmv. La urma urmelor poate ca nici fumeie nu sunteti,dar tot va plac...Ptiu,ptiu, sa nu credeti ca-s "indaratnic".

Viorica e pe maini bune ,ale lui Corneliu. Ca cu el vorbeste frumos dar pe mine fie ma ignora fie ma trimite dupa paine si cafea de parca as fi argat :(

Gogaie

karma police spunea...

@maria-era vorba DOAR de Neturei Karta
si btw am si eu o intrebare daca sint asa tari de ce au plecat de la erez?-majoritatea traind abroad? ei se OPUN traind unde e mai cald?
maria nu confunda haredi cu NK

Anonim spunea...

Gogaie, vorbeste si tu ca oamenii, nu te mai stramba atata si Viorica n-o sa te mai ignore...
Nu-s gelos.
Corneliu.

Anonim spunea...

e,nu...

Anonim spunea...

viorica ignora pe cei care nu o aplauda de aceea il ignora pe gogaie care-i vorbeste foarte frumos si se vede ca e indragostit,da-i spune adevarul in fata si pe ea o deranjeaza.corneliu e aplaudacul ei,o fi barbat-su....

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...