Pagini

7 mai 2011

Ia pasaportul neamule ...e gratis...!!!!

Lavinia Maria, starul "Islamului Azi" ,ne aminteste ca in curand pleaca inca un convoi, in iunie, spre Free Gaza.cu aprox 400 activisti care sa se pozeze pe vesnicele daramaturi decorative ale  studiourilor Gazza-Bross....
De asemeni Lavinia Maria,ne anunta nu de mult .....Astazi a fost ultima zi de predare (23.07.2010 )a actelor pentru a obtine cetatenie si pasaport palestinian.
Ramallah a oferit acest trofeu (
are coarne ?) activistilor de pe navele umanitare ce transportau bunuri pentru GAZA.
Allah sa-i rasplateasca.





Din cauza putenicilor emotii ca norvegienii,britanicii,danezii,belgienii si chiar elvetienii vor da buzna la ghisee,sora noastra intru umanitate uita sa ne anunte numarul celor inscrisi si cati au primit ravnitul pasaport...
Romancele casatorite cu palestinieni nu au avut norocul asta,asa ca e totusi un pas inainte...

Acu...intreb si eu ca proasta in targ...cum ajunge in Paleshtina nataraul nostru de pe nava sa primeasca pasaportul....? nu trebuie sa ajunga pe uscat ?
-primul raspuns este: Da,-dar prin Ashdod
al doilea raspuns ; prin tunel, dar cum sunt mai grasi ca o oaie, o sa fie greu.
ar mai fi submarinele,doar sa semnalizeze corect altfel Ascary va deschide geamurile in imersie....

ANUNT:

M-am gandit sa fac si eu o mica afacere.
Cine vrea pasapoarte palestiniene de o singura folosinta,ma gaseste in fata Ligii islamice
str Fabrica de gheata .
O sa ma recunoasteti usor:  port maneca scurta...si mi se vede parul...
(de pe cap bre...unde naiba te gandesti...!!)

12 comentarii:

Geo spunea...

Sa se dea numai un pasaport de persoana sa ne ajunga dracu' la toti !

abbu spunea...

e greu....noi romanii suntem obisnuiti cu coazile,asa ca ne sculam dimineata,ne imbrancim,ne certam,apoi intrebam "ce se da "la coada
dar aici nu cred sa fie probleme.

Anonim spunea...

unde tre' sa completez o cerere pentru pasaport?
E nevoie si de acordul parintilor?

Gogaie

viorica abbu spunea...

cererea de inscriere o aveti aici :

http://www.ihh.org.tr/filo-katilim-formu/en

recomandabil sa aveti si testamentul facut.

Anonim spunea...

io m-am inscris,musai sa ajung acolo ca de acolo e mai usor sa ajung la tel aviv la viorica

maria spunea...

buna ziua
am intrat si eu sa-mi iau ramas bun de la voi.
m-am cam plictisit si oricum am lucruri mai bune de facut!
am tot asistat la discutii si in afara de gogaie(care mi-a mai descretit fruntea) in rest mi se pare ca vorbesc cu oameni care au un izvor nesecat de ura si prejudecati.
asa ca ramai cu bine viorico si mai lasa blogul ca nu mi se pare ca ai avea asa o audienta fantastica...asta bineinteles in afara de gogaie...care e cel mai dragalash de pe-aici.
un sfat de viitor..calmeaza-te ca oricum nu schimbi pe nimeni si nimic.
va pup,maria:)
PS:sorry de off topic

Anonim spunea...

asa este maria,ai dreptate.acest blog e o prostie....sa stai si sa cauti toate articolele care contin si cuvantul islam si sa le aduci aici si apoi sa le diseci asta este paranoia....ce treaba am eu sa stau sa laud pe viorica ca copie tot ce scrie despre islam sau sa o dezaprob?chiar mi se pae o prostie crasa acest blog,nu aduce nimic nou,stim cu totii ca nu toti sunt de acord cu musulmanii sau cu unii dintre ei?de ce mi-as pierde timpul aici?

Anonim spunea...

Doamna, nu puneti la suflet aprobarile intru slava vesnica a lui Allah, ele vor citi ca si pana acum cu sufletul la gura...la propriu, nu la figurat la ce viteza si l-au vandut, cine isi lasa credinta sa umble dupa cai verzi pe pereti, cu ei se vor alege.
Alexandru

viorica abbu spunea...

by Maria....!
banuiesc ca ii lasi pe kufarii de londonezi si te duci in Yemen....
calatorie placuta
sa zbori cu El Al ...ajungi sigur la destinatie...!!

Anonim spunea...

Gogaie, desteptule, intra direct in Gaza prin Egipt (e liber), intr-o excursie particulara si fa-ti acolo pe loc pasaport de Palestina, original lux antaia. Vei primi si cheltuielile de deplasare plus instructaj cum sa te sinucizi cu folos.
Lasa-i pe mamelucii de la IHH, aceia dau numai din gura, mananca banii si poate pana la urma pasaportul ar putea fi fals.
Corneliu

maria spunea...

vezi viorica ca n-ai bun simt.
parca spuneai ca sunt o fata educata ,cu bun simt si acum asa imi raspunzi?!
dar ce sa ma astept de la abbu viorica...ca de fapt tot netul stie cate parale faci doamna.
si nu ma duc in yemen...sa te duci tu cu barbatul tau in egipt si vezi poate o fi al tau vreun terorist undercover si ti-o pune bomba int-o zi in geanta si uite asa scapa el lumea de o japita ca tine.
degeaba ai facut scoala daca nu te-a invatat sa fii om.
si se scrie bye:)
gogaie te pup si ti-o las tie pe viorica in primire...:))
maria:)

viorica abbu spunea...

marie si marioara....
am eu procedeul meu...
care reuseste.
uite la tine cun te-ai uratit deodata...
in Egipt am fost 2 ani...acum mai vin si socrii pe la noi...
s-ar poutea chiar sa ramana aici definitiv.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...