Pagini

30 dec. 2011

Pasi catre noul an...

La sugestia D-nei Maya,am deschis acest topic unde sa ne spunem in cateva cuvinte dorintele,sperantele,indoielile,
pe scurt gandurile inainte noului an..
Sa ne facem un mic examen de constriinta,sa ne corectam si sa iertam si noi gresitilor nostrii asa cum sper ca si ei ne vor ierta pe noi.

(Toate comentariile le voi trece pe prima pagina.)

MAYA:
Nu mi-am dat seama unde anume sa postez asta,poate mi-as fi dorit un titlu "pasi catre un nou an"in care sa intram impacati,asa ca voi posta aici,sperand ca d-na Viorica nu se va supara pentru asta.Iar daca comentariul este offtopic il puteti muta .
Pe scurt,pentru ca intram curand intr-un an nou si e frumos sa intram impacati unii cu altii,personal imi cer scuze de la proprietara acestui blog daca am jignit-o intr-un fel sau altul (sincer noi doua am intrat mai demult in conflict si nu-mi amintesc ce anume i-am raspuns).
Aceleasi scuze va rog sa le primiti din partea intregii echipe islamic host.Un an nou fericit si multa sanatate!

CHERIE:
Frumos gand... Pentru mine, mai simplu ! Craciunul este sarbatoarea copilariei pe care o retraiesc in fiecare an, cu bucuria de a ma afla in familie, alaturi de cei dragi... Nu e un sentiment maret... dar este un sentiment atat de unama.....

BLANDU :
"Pasi catre un nou an"?! Musulmanii n-au intrat mai demult intr-un nou an ?

7 comentarii:

Anonim spunea...

"Pasi catre un nou an"?! Musulmanii n-au intrat mai demult intr-un nou an ? :-)

Blandu

Anonim spunea...

Lavinia isi doreste ca anul 2012 sa fie "o reintoarcere in trecut".Probabil reintoarcere la crestinism ? :-)

Blandu

Anonim spunea...

Am senzatia ca Maya are serioase framantari privind alegerea facuta, dupa ce a vazut comportamentul din mediul in care a intrat.

karma police spunea...

indiferent de religie pina acum trebuia sa realizam cu totii ca numai uniti putem invinge dusmanul ce ne-a inrobit..dusmanul nu este celalalt-islamic, crestin, budist, ateu, satana, dusmanul este mintea noastra ce creeaza matricea acestei realitati gresite.

La multi ani tuturor, in curind intram in anul dragonului si va urez la toti putere de discernamint si dorinta de eliberare

pentru Blandu spunea...

Chiar si musulmanii folosesc calendarul gregorian, doar calendarul lor selenar e gresit din punct de vedere astronomic :-) Ce ma surprinde e afirmatia ca Islamul e de la Adam, insa ei au un calendar in care-si numeroteaza anii de la intemeietorul religiei lor.

Anonim spunea...

O rog pe Dna viorica sa se impace cu mine daca am jignit-o vreodata si imi cer scz,dk am nedreptatit-o vreodata.

Anonim spunea...

Abbu-le,ce-i asta?Nimic nou??!!M-am plictisit!!!Mai zi ceva!!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...