Pagini

6 dec. 2011

O decizie etica,necesara si la timp

Assalam aleykomDatorita ultimelor incidente pe forum,echipa Islamic Host a decis suspendarea surorii Lavinia pana lunea viitoare,si retragerea acesteia din functia de admin al acestui forum.

Reamintesc ca forumul Islamic Host,si-a propus inca de la inceput libera exprimare si socializarea indiferent de religie,cultura,natonalitate sau culoare politica.
Datorita acestui fapt,aduc la cunostinta utilizatorilor ca orice postare care vine sa atace o alta religie iar nu sa discute despre aceasta va fi stearsa.Aceeasi soarta vor avea si mesajele rasiste.

Echipa Islamic Host,isi cere de altfel public scuze pentru orice ofensa existenta pana la acest moment pe acest forum


Va multumim ca ne sunteti alaturi
Echipa Islamic Host

.....................................................................

 Acesta corecta si binevenita decizie arata ca libertatea de expresie a individului si democtratia inceteaza atunci ele cand ataca valorile fundamentale ale societatii si ameninta stabilitatea ei.

.............................................

Pentru mine aceasta  decizie vine prea tarziu.
Intarzierea administratiei in a lua imediat aceasta masura corecta, m-a determinat sa
ma retrag de pe forum si sa-mi sterg postarile.
Desigur,m-am grabit.

Ambele hotarari luate de mine,raman in continuare valabile,mai ales ca Lavinia nu a fost singura,in jocul ei s-a prins si alta membra,la fel de vinovata.

27 de comentarii:

Anonim spunea...

Ce ma enervezi. O astfel de masura poate nu se putea lua asa ad-hoc.Ai obtinut ce-ai vrut dar tot te caini:-)

Blandu

viorica abbu spunea...

Blandule,felicit administratorul acelui forum care este cu adevarat un om deosebit.
Ce sa fac? sunt mai iute din fire,poate am sange de El-Zorab...
Asa ca am picat in propria plasa.
Acum ,desi s-a facut dreptate,nu mai am drum de intoarcere.

Nu ma vait,am spus doar ca Lavinia nu a fost singura.

viorica abbu spunea...

Iar daca te enervez este minunat...la foame,la nervi si la betie, s-au scris cele mai mari capodopere....!!!

Anonim spunea...

Si atunci de ce dai indarat ca racul,au nu vrei sa cred ca nu faci fatza forumistilor de pe acolo si preferi sa stai aici unde tu servesti tu dai cu capu' ?:-)

Blandu

viorica abbu spunea...

Este o onoare sa ai colegi si adversari mai buni ca tine.
Dar odata ce am spus ceva, asa ramane,chiar daca eu sufar din cauza asta.
Asa sunt eu

Anonim spunea...

Naspa! Imi placeau regalurile pe care le faceati acolo. Mi-ai stricat si dimineata si seara si ziua de maine. Te urasc pentru asta :-( dar vorba lui Gloria Gaynor,i will survive.

Blandu

Anonim spunea...

Abbu, eu nu inteleg ceva.
Daca este cenzura nu este bine.
Daca nu este cenzura tot nu este bine.
Cum necum, am facut schimburi de idei pe forum.
Am combatut ce nu ne-a convenit, am prezentat punctul nostru de vedere, am interactionat unul cu celalalt si am reusit sa ne ridicam dincolo de zidul blestemat pe care altii se chinuie aiurea sa ni-l impuna de secole.
Cu alte cuvinte am reusit sa convietuim intr-o realitate cei drept doar virtuala.
Toti laolalta, chit ca avem pareri diametral opuse, impartasim alte valori,avem religii diferite si chiar si tacaneli diferite.
Insa fiindca exista si un insa in toata treaba asta,trebuie sa-ti spun ca incapatanatii nu au schimbat niciodata lumea. Ci doar cei perseverenti.
Deci hotareste-te. Vrei sa faci parte din lume-aka forum sau vrei sa fii in afara ei?
Dar de ce sa fii in afara cand tie iti place de fapt sa fii in miezul lucrurilor?
Solstice.

viorica abbu spunea...

Solstice,multumesc pentru vizita.
Prima parte nu am inteles-o .Nu a fost vorba in nici-un fel de cenzura.
A opri la timp manifestari xenofobe nu este nici cenzura nici lipsa de cenzura.
Este o obligatie.

Am crezut ca s-a uitat aceasta obligatie.
Nu s-a uitat,chiar daca s-a aplicat partial.
D-na Maya,mai subtil adevarat, ca e mai inteligenta, actioneaza cam la fel.

Dar,recunoasc a avut loc un gest de reparatie foarte rar intalnit pe forumurile islamice.Un gest corect si necesar.
Eu insa nu am avut rabdare sa il astept.
M-am declarat afara si mi-am sters postarile.
Ca atare, nu am cale de intoarcere.
Asa vad eu.

Anonim spunea...

N-ar fi trebuit sa-ti stergi postarile, chiar daca ai decis sa te retragi. E ca si cum nu ti-ai mai asuma ce ai scris.

maya spunea...

Imi permit sa fac un comentariu la ceea ce ati postat aici.Si sa va intorc in timp,in zilele acelea cand mai aveti undeva un comentariu de la mine,cand incepea sa existe Islamic Host.Si v-am spus atunci acelasi lucru care este scris in declaratia pe care ati postat-o.Forumul asta trebuie sa existe pe acest principiu,pentru ca de la el a plecat.Cine il respecta ramane cine nu pleaca,acolo suntem cu totii egali.Acum e randul meu sa va fac o critica,nu pentru ca m-as supra-aprecia,dar totusi cred ca ,inca de cand m-ati intalnit pe islamulazi si pe urma,m-ati judecat in functie de oamenii care se invart in jurul meu,ceea ce nu-i tocmai corect.ok..stiu proberbul cu asemanatul si adunatul...dar nu-i cazul meu.Pentru gestul de ieri ,nu va condamn.Am fost putin suparata ca atrebuit sa refac o multime de lucruri,dar ma asteptam sa faceti tot ca dupa tsunami intr-o zi.Deja cred ca m-ati lasat sa astept.Nu am condamnat asta dintr-un singur motiv,acela ca a fost drept sa va suparati,(mai putin si sa stergeti tot).Pe forum nu sunteti banata si nici macar warn nu aveti,dar decizia va apartine.

viorica abbu spunea...

D-na Maya,va multumesc pentru postare,va multumesc pentru sinceritate.
Va dau dreptate in mare parte a celor scrise de Dv,iar necunoscandu-ne personal, desigur raman totdeauna necunoscute,pozitive sau negative.
Am apreciat mult forumul Islamic Host si marea majoritate a membrilor,este destinat cu adevarat sa fie ceva deosebit,pozitiv si de exemplu.

Recunoasc ca m-am grabit.

Sa lasam sa treaca timp,timpul vindeca si cicatrizeaza.

Inca odata multumiri pentru intelegere,

Scuze sincere pentru momentele in care v-am suparat pe Dv sau pe altcineva.

Anonim spunea...

Daca shiita nu le atragea atentia ca sunt cam ipocriti Lavinia mai statea acolo mult si bine . Incearca si ei sa para ceva ce nu sunt si nu le iese, se schimba dupa opinia publica. Ieri au zis ca isi cer scuze pentru limbaj apoi au inceput iar sa se crizeze daca adminii sunt primii care incalca regulamentul degeaba exista . Lavinia a deschis acest forum nu stiu cum pot ei sa o dea afara , eu cred ca e ceva de ochii lumii ca au gafat prea mult si acum se spala pe maini aruncand jegul la Lavinia. O sa adune ei jeg din nou ca cu ''iubirea ''lor de evrei nu ajung departe

viorica abbu spunea...

Putina rabdare.Eu asta m-am hotarat sa fac.Sa astept si sa judec. Iubirea este un sentiment prea complex ca sa crezi ca este destinat doar unora.La fel si inversul.

viorica abbu spunea...

Un anonim a facut referire nu tocmai placuta la o persoana.
Cum persoana nu se poate apara direct, nu am publicat comentariul.

Anonim spunea...

De ce au suspendat-o pe Lavinia, ce a facut concret?

Anonim spunea...

A fluierat (intonat) imnul national al Israelului intr-o biserica!
Sau sinagoga,nu mai stiu exact :-)

Blandu

Anonim spunea...

Toata echipa de moderare de pe Islamic Host a avut iesiri urate, nu trebuiau sa o suspende pe Lavinia, de parca ea-i tapul ispasitor. Mai bine si-ar fi dat cu totii un reset.

Anonim spunea...

Care echipa de moderare ? :-)
Unu-i dirijorul cu bagheta,restul cu vioara executa uvertura.
Dirijorul este cel cu abilitatile,restul sunt executanti si canta duios dupa cum se misca bagheta dirijorului.

Blandu

Anonim spunea...

Toata echipa de pe Islamic Host nu a cenzurat pe nimeni.
Nu-ti place punctul de vedere, il combati cu contraargumente.
De criticat si de dat cu parerea este mai simplu.
Cat priveste onorabilitatea unora, ca de exemplu d-na Nargis eu nu m-as baza prea mult pe motivatiile ei. Politic vorbind.
Solstice.

Anonim spunea...

adica anonima B de la 18;2o astia toti acolo au strigat shikul bin laden?si au dat foc steagului israelului?ca am inteles ca fata asta-i mai luptatoare asa.

mirabai

Anonim spunea...

Solstice s-a uitat prea mult la james bond, de vede atatia agenti politici 007 in mediul virtual :-)

Anonim spunea...

Eu n-am inteles,Solstice este shiita sau sunnita ?

Blandu

Anonim spunea...

pentru astia crestinii sunt necredinciosi, evreii la fel iar acuma si siitii.Cum au mintit atunci despre Talmud si la icoane asa acum au facut si cu siitii dar nu le-a mers. http://www.poartacunoasterii.com/vb/showthread.php?1247-Minciunile-de-pe-islamic.host.org-dovezi

Anonim spunea...

Eu n-am inteles daca Solstice este un el sau o ea

xxx

viorica abbu spunea...

Eu nu inteleg de ca este important unde a invatat atat de bine Solstice romana,daca este shiita sau daca este el sau ea.
Atata timp cat este un partener redutabil de discutie,documentat si corect.

viorica abbu spunea...

anonimule de la 18.00
Daca ai legatura cu Poarta cunoasterii tin sa-ti spun ca exprimarea "pentru astia....etc... etc..." este necuviincioasa.

Anonim spunea...

Solstice este o ea.
Crestina.
Libaneza.
Anti - tembelism.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...