Pagini

9 dec. 2011

Diana 2011 intreaba:

....doresc sa ma casatoresc cu un musulman, dar nu stiu exact cum sa procedez.El este din egypt si urmeaza sa.i fac o invitatie pentru a obtine visa si apoi sa ne casatorim.Ma poate juta cineva cu ceva informatii despre cum sa.i fac invitatie, unde trebuie sa merg?... in bucuresti la centrul de imigrari si de ce acte am nevoie, am inteles ca de la el am nevoie de o copie de pe pasaport si 2 fotografii iar eu trebuie sa dovedesc ca am o suma de bani cu care se poate intretine pe perioada sederii in Romania si un loc unde sa stea.Eu vreau sa ma convertesc la Islam insa nu stiu cum sa procedez, unde trebuie sa merg? am nevoie de bani?Nu stiu cum sa procedez ...intai sa.i fac chemare si apoi sa ne casatorim , insa unde trebuie sa merg pentru a ma interesa de casatorie cu un musulman, la oficiul starii civile sau trebuie sa merg la o moschee din bcuresti, ne poate casatori acolo? el nu are voie sa intre in biserica....daca ma poate ajuta cineva cu ceva raspunsuri....va multumesc din suflet! Diana.

Viorica raspunde:

Draga Diana,sunt fericita ca ai intrebat.
Ca si croitorul, care pentru a fi sigur, masoara de mai multe ori pana sa taie,asa trebuie sa faci si tu.
Sa masori mai multe, dar la taiat sa fi zgarcita.
Incearca si cu alte tari.Ce conteaza cateva fotografii in plus pentru fericirea si satisfacerea personala ??
Minunat ar fi sa va casatoriti intai, apoi sa-i faci chemare.
Va casatoriti separat, apoi va chemati unul la altul,ca doi porumbei.
Asa e mai atractiv si sigur.
Fi atenta insa la chemarile din minarete.
Alea nu sunt pentru tine,nu trebuie sa urci cand le auzi..
Casatoria cu un musulman draga Diana e simpla.
Asta face ca si despartirea sa fie la fel.
Tu vei ramane in spatiul mioritic, el se va stabili in spatiul Schengen.
De asemeni convertirea.Practic nu trebuie a faci nimic.Toate le vei face dupa aia.
Spalat,calcat,curatenie,mancare,lustruit pantofii,pachetelul cu mancare,
frecatul pe spate,aplecatul in fata,curatatul zapezii,cumparaturile toate,critica Craciunului si a icoanelor,inchinarii la idoli si mai ales...nevinovatul purcelus despre care trebuie sa le demonstrezi tutror ca nu are legaura cu Craciunul,etc.
Normal ca el nu vrea sa intre in biserica.Daca ii vad pe popii nostrii si eu ma sperii...
Au pierdut orice proportie.

Asa ca Dina tot ce mai vrei sa intrebi,intreaba.
Daca e mai cool  piercing in locul casatoriei, te dau pe mana unei specialite prima-ntaia.
Sau poate vrei mai bine in loc de convertire,sa mergi la o sala de fitness,ca -ti intaresti muschii abdominali inaintea viitoarelor nasteri,Botox,tot ce vrei, te ajut cu placere.
O fata atat de hotarata si dornica de cunostiinte ca tine merita din plin...

10 comentarii:

mihaela spunea...

nu pot decât să zâmbesc și să-i recomand Dianei un film "Not Without My Daughter"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IYEwId_5Cho

viorica abbu spunea...

Mi-e teama Mihaela ca nu va avea efect.Sau in cel mai rau caz efect invers.

Anonim spunea...

De ce esti rea,numai tu ai dezlegare la egipteni? :-)

Blandu

mihaela spunea...

Viorica, măcar pe urmă își va da cu pumnii în cap în cunoștință de cauză :)

E trist că oamenii preferă să învețe pe pielea lor chiar și atunci când e extrem de simplu de învățat din greșelile celorlalți.

Anonim spunea...

Eu nu prea pot nici sa zambesc...filmul l-am vazut..arata o alta fata a islamului, este posibil cel putin sa o faca sa caute si alte surse de informare. Insa sunt sigura ca tot ce va gasi nu va fi din "surse sigure" si fiecare argument va avea un contra argument din surse sigure...
Nu stiu daca Diana citeste blogul acesta dar tot o sa scriu urmatoarele sfaturi:
1. Mai bine fa-i o vizita egipteanului inainte, intalneste-i familia, prietenii..vezi in ce cerc de prieteni se invarte, ce job are...cum se comporta el in viata de zi cu zi etc.
2. Informeaza-te asupra Islamului 3,5,10 ani daca este necesar. Dar in acelasi timp informeaza-te si asupra propriei religii. Poate unora o sa li se para extremist faptul ca am spus ani dar avand in vedere faptul ca de intrat in islam este foarte simplu dar de iesit mai greu (de fapt NU se poate) consider ca am dreptate.
Multi din noi am luat decizii in graba atunci cand am fost indragostiti, fara sa ne gandim bine la consecinte. Nu degeaba se spune ca iubirea este oarba...Oricum ideea era ca un musulman se poate casatori cu o crestina deci nu este nicio graba sa te convertesti acum.
3. Informeaza-te asupra aspectului "contract de casatorie" ...este un drept al tau,desi de foarte multe ori este pierdut din vedere .

Cam atat am de spus....:)

Aenomis

Anonim spunea...

Filmul ala era despre povestea unei americance si pataniile ei in Iran.

viorica abbu spunea...

Aenomis-sfaturi corecte si de bun simt.
Macar de ar fi transmise si de "indrumatoarele" diverselor fundatii si centre culturale islamice aparute in Romania dupa revolutie

karma police spunea...

HELL NO! daca nu se poate si te maninca curiozitatea sau whatever it is, atunci macar fata draga RAMII IN ROMANIA CU ALESU'. Aici o sa ai infinit mai multe drepturi decit acolo.

Sa te muti cu familia sotului? The horror!
Been there, done that si ATENTIE! socrii mei m-au divinizat! Nu acelasi lucru s-a intimplat cu toate curvele din familie(sute).

In ceea ce priveste islamul daca face parte din vreo tariqa sufita, iti dau voie, daca nu, NU!
BTW stiai nu, ca in egipt majoritatea fetitelor sint circumcise cind le vine ciclul?

Nu-mi sariti in cap am zis majoritatea nu toate.

Si viorica, fata asta chiar ne citeste comentariile sau e de pe vreun forum?

shakuka spunea...

@karma
se pare ca e de pe un forum.
De ce ai zis "In ceea ce priveste islamul daca face parte din vreo tariqa sufita, iti dau voie"? sunt destui musulmani buni si fara sa faca parte din tariqa

karma police spunea...

shakuka evident unul dintre ei a fost sotul meu...dar am zis asa just to be on the safe side...anyway noi vb aici degeaba doar dak viorica nu vrea sa ne posteze raspunsurile pe forum oricum ea va face ce o taie capul, nu sta sa ne asculte pe noi

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...