Pagini

5 dec. 2011

Nu uitati sa puneti la geam pantofii...vine Mos Niculae !



10 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,tie ce ti-a adus moshul :-)

Blandu

viorica abbu spunea...

o alta autosuspendare-de data asta definitiva.!!

Anonim spunea...

Eu ma refeream la ce ti-a adus moshul...tau :-)
Ai tu ce ai cu suspendarile. Unde nu te suspenda altii te suspenzi singura. Nu stai locului o clipa,uite-asa mi se invart ochii-n cap tot incercand sa te urmaresc. Hai nu te necaji,au inceput sarbatorile de iarna.:-)

Blandu

Anonim spunea...

Ce le-a adus Mosul copiilor, Viorica? o nuielusa, ceva? :) S-au pervertit si botele. Am vrut sa cumpar ieri una si numai din alea impopotonate si kitschoase erau, nu ca cele din copilaria mea.

Blandule, cum se joaca barbut? Tot auzeam ca Piturca si alti fotbalisti sunt fun barbut, dar ce presupune?

Alexandra

viorica abbu spunea...

Nu am pus la geam nimic.
Mosu a fost o plimbare in 4 la "Capsa" pe care doream de mult sa o mai vizitez.
La nota de plata era sa ramanem fara incaltari...

Anonim spunea...

Ti-am rapuns Alexandra dar un administrator de blog a sters comentariul (fara notificare prealabila) ;-)

Blandu

Anonim spunea...

Ne mutam pe forumul Vioricai, ca tot a fost in silenzio stampa destul, si-o punem de un barbut? :)

Alexandra

Anonim spunea...

Good ideea Alexandra. Suntem si singuri nu ne deranjeaza nimeni,nu tu politie,taxe sau impozite.Hai :-)

Blandu

Benedict spunea...

Mos Nicolae e adevaratul Mos Craciun... Mos Craciun e de fapt Mos Nicolae.

karma police spunea...

ce frumoasa poza ai pus viorica..simpla, ca in copilaria mea

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...