Pagini

16 dec. 2011

KAMIKAZE TEAM


6 comentarii:

Anonim spunea...

Dedicatia unei kamikaze muslim girl pt evreul Isak: "Stai linistit... nu incerc sa va scot de acolo(eu personal) ba chiar vreau sa ma alatur voua si sa ma mut acolo definitiv. Vei ramane statornic pe pamant sub pamant Allahu alem."

si eu care credeam ca moartea adevarata o traiesti in cer ...

Anonim spunea...

Matrioscele kamikaze :-)

Blandu

viorica abbu spunea...

Anonim,daca nu mentionezi si contextul nu se va intelege...este vorba de ummah,este vorba de Hamas si de palestinienii incinsi la creer de Fratii musulmani care vor evreii sub pamant.
Aceasta schimbare de final,este adusa se pare de turci, caci arabii in general ii vor pe evrei in mare..

cherie spunea...

O sursa de inspiratie :))

http://www.hotnews.ro/stiri-international-10967057-video-afghanistan-eliberata-dupa-doi-ani-inchisoare-gulnaz-pare-resemnata-marite-violatorul-sau.htm

Isak spunea...

Stai cuminte, Viorica, nu ma sperii eu de atat.
Stiu deja cu cine am de a face. O prind eu la inghesuiala.

Anonim spunea...

Isak vrea sa inghesuie fata prin vre-un cotlon :-)

Blandu

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...