Pagini

17 dec. 2011

”un om normal are o singură patrie, restul sunt țări”

Citatul ii apartine lui Octavian Paler.Este cel ce a spus de asemeni:

"Romania este alcătuită din 22 milioane de suflete, nu din 22 de milioane de cetățeni"

Octavian Paler a spus multe lucruri importante.
Totusi nu sunt o fana a lui.
Il suspectez de a fabrica din cand in cand anumite declaratii prin care sa sparga timpanele si obtuzitatile contemporanilor.

O asemenea declaratie insa mi-a placut.

Nu mai cred în nimic sau aproape în nimic. Mai cred într-o Românie personală care nu știu dacă a existat vreodată și nu știu dacă va exista vreodată în viitor.

Asadar o Romanie personala..
Cum este si cum se vede o Romanie personala ?
Octavian Paler s-a stins dezamagit de patre si de locuitorii ei,de imaginea dezastruasa a unei tari in declin.
Ne-a lasat ultimele cuvinte:


”Am trăit în comunism și nu mi-a plăcut, trăiesc în capitalism și nu-mi place. Din păcate viața mea se va sfârși pe această nulă.”


Asadar cum arata Romania personala a celor 22 milioane de suflete ??
Arata ca o Românie personală cu păcătoși care au devenit sfinți, cu bătrâni care au luptat lupta cea bună a credinței, cu polițiști născuți din nou, cu avocați care au devenit pastori, cu sportivi campioni dedicați lui Dumnezeu, cu profesori mai buni decât Gamaliel, cu predicatori și preoți care strâng mulțimi de oameni în jurul crucii Domnului Hristos, cu cântări din harfă și cu melodii născute în inima noii generații, cu doctori care au balsam vindecător, cu oameni pe care îi iubesc și care mă iubesc, oameni care mă urăsc și pe care eu continui să-i iubesc. Cu oameni care îmi zâmbesc și cu oameni care mă privesc încruntați, cu oameni care mă înțeleg și cu oameni care mă consideră ciudat, cu oameni care mă încurajează și cu alții care mă descurajează.

sursa

Un comentariu:

Beduinca spunea...

Frumos...

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...