Pagini

12 ian. 2012

Primul si cel mai mare masacru al omenirii...

 Gandul asta nu mi-a venit din condei mi-a venit din cap.

Tocmai eram in plen in jurul mesei,canapelelor si chiar pe balcon,bucatarie si debara, asa cum am fost de sarbatori,intre sarbatori si dupa sarbatori.
Familia lui,familia mea,prietenii lui,prietenii mei.
Toti discutam politica,numaram capetele care au cazut,unii incearca sa le lipeasca la loc,numaram pe cele ce vor cadea,unii le apara, altii le acuza.

Slava domnului ca in casa,afara de curent nu a mai cazut nimic.

Eu ca orice gazda buna, am grija de echilibrul discutiei,de echilibrul tavilor cu suc,cafea si cozonac.
Aici este momentul sa-i soptesc lui Ascary ca imi pare tare rau,dar cozonacul s-a terminat.In alti ani ce ramanea si se usca il transformam in trufe....
Cand echilibrul merge bine, ma trag deoparte si nu ma felicit pentru ideea de a fi demontat PC-ul si am facut din birou loc de debarasare.
Plec sa aduc niste mere.
Este o sansa sa se faca putin mai liniste.
Pana le curata,pana le morfolesc...

Ma uit la mere si ma gandesc la Adam,la Eva,ma intreb de ce am iesit noi oamenii asa cucu ?? poate Adam a fost frate cu Eva ?
"-Eu asi interzice practicarea religiei" striga un invitat - (desigur amic cu mine).
Amicii lui sunt mult mai rezervati si mai politicosi.
Gandurile mele insa zboara mai departe ca mingile de ping-pong.
"Religie...crime...durere...speranta...mantuire...minciuna...rautate..."
poc...poc....poc....poc....

Pana m-a pocnit.

M-am facut si mai mica de emotie...
Desigur...Fantastic...Cum nu m-am gandit pana acum?

Primul si cel mai mare masacru din istoria lumii l-a facut Dumnezeu.....
Sfintia Sa ,Majestatea Sa,Inaltimea Sa,Luminatia Sa....

Fuga la surse

"Si iata Eu voi aduce asupra pamantului potop de apa, ca sa pierd tot trupul de sub cer, in care este suflu de viata, si tot ce este pe pamant va pieri... Caci peste sapte zile Eu voi varsa ploaie pe pamant, patruzeci de zile si patruzeci de nopti si am sa pierd de pe fata pamantului toate fapturile cate am facut... Si a plouat pe pamant patruzeci de zile si patruzeci de nopti... Si a sporit apa pe pamant atat de mult, incat a acoperit toti muntii cei inalti, care erau sub cer... Si a acoperit apa toti muntii cei inalti, ridicandu-se cu cincisprezece coti mai sus de ei... Si a murit tot trupul ce se misca pe pamant: pasarile, animalele, fiarele, toate vietatile ce misunau pe pamant si toti oamenii... Toate cele de pe uscat, cate aveau suflare de viata in narile lor, au murit...Si asa s-a stins toata fiinta care se afla pe fata a tot pamantul, de la om pana la dobitoc si pana la taratoare si pana la pasarile cerului, toate s-au stins de pe pamant, si a ramas numai Noe si ce era cu el in corabie... Iar apa a crescut mereu pe pamant, o suta cincizeci de zile."

Doamne Viorico....!!
Iti dai seama ce ai descoperit ??
Restul numai saltimbanci,palizi imitatori ai lui Dumnezeu,copii nereusite...

3 milioane....7 milioane...cate milioane or mai fi de ucis,fleacuri....nimic nu va egala fantastica reusita a masacrului facut omenirii de Dumnezeu....

7 comentarii:

cherie spunea...

Stii ceva? Exagerezi! :))
Pe vremea lui Noe existau oameni mult mai putini decat spui tu !

Anonim spunea...

Dumnezeu n-a facut niciun masascru,Dumnezeu a anticipat extinctia totala si definitiva a lumii, de aceea a dat impulsul necesar regenerarii ei, din vlastare curate, necorupte.

viorica abbu spunea...

Dar in Asia,Australia,America de sud erau oameni?
Sau aia nu se considera ?
intreb.
Si char de erau 100 10 sau 1 ca in povestea cu Loth,nu trebuiaaau omorati de cineva ce se considera a toate stiitor si atot puternic.

Concluzia ca a fost neindemanatic si a dat rebuturi...nu cred ca iti place mai mult.
Hala regenerare,mai rea decat generarea initiala.

Anonim spunea...

De ce spui ca i-a omorat? De ce nu spui mai bine ca i-a salvat? Prestiinta lui Dumnezeu a facut sa stie despre fenomenele meteorologice ce aveau sa se intample, deci el a oferit salvarea oamenilor, tuturor, insa doar cei care au crezut in cuvantul sau au urcat in arca, restul au luat in deradere cuvintele lui Noe.

Anonim spunea...

Scribii vechiului testament de acum cateva mii de ani au descris in cuvinte asa cum au inteles ei mica glaciatiune, doar tot ce nu puteau concepe au atribuit divinitatii.Aia era mentalitatea oamenilor: de era seceta, sigur Dumnezeu i-a pedepsit, de era ploaie, multumeau divinitatii ca le-a dat recolte bogate. Textul spune destul de clar ca Dumnezeu i-a avertizat prin Noe de ce se va intampla, insa nu au luat in serios avertismentul.

viorica abbu spunea...

Anonim,nu cunosti materia..
Dumnezeu nu l-a avertizat si apoi pedepsit pe Noe.
Din contr l-a considerat singurul demn sa se salveze,el si casa lui si nu "cei ce credeau in cuvantul lui"

copii sa fi ateu e greu,trebuie sa ai argumente sa arati cat de departe de scripturi sunt credinciosii........

Iar cu tine voi face legământul Meu; şi vei intra în corabie tu şi împreună cu tine vor intra fiii tăi, femeia ta şi femeile fiilor tăi.

După aceea a zis Domnul Dumnezeu lui Noe: "Intră în corabie, tu şi toată casa ta, căci în neamul acesta numai pe tine te-am văzut drept înaintea Mea.

Rodica Botan spunea...

dar Noe le-a spus abbu...Dumnezeu stia ca n-o sa raspunda la chemarea lui. Asa cum si astazi Dumnezeu are oamenii lui care avertizeaza lumea despre ce o sa se intimple. Nu-i costa nimic pe oameni sa accepte oferta jertfei lui Christos. Si totusi nu cred si nu accepta. Ar fi tot atit de usor ca si intrarea in corabie- intrearea la timp- nu dupa ce s-a inchis usa.
Exista si astazi o usa de salvare- este acceptarea jertfei Fiului Lui Dumnezeu...dar oamenii rid si isi continua drumurile crezind ca ei stiu mai bine...pina in ziua cind usa asta se va inchide...

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...