Pagini

21 ian. 2012

" Mazarica -mazarea...du-te ma in pingeaua mea !!"

Pe vremea impuscatului am avut parte de tovarasul Pana,tovarasa Gainuse,Tovarasul Cioara.
Acum cu varsta si cu colesterolul ridicat am trecut la legume.
Mazare este una din ele.
Radu Mazare => fan si primar al orasului Constanta -se prezinta dumnealui.
Ne-a facut onoarea de a veni la Bucuresti sa se demonstreze.
Ne-a demonstarat cu prisosinta:
-ca e tembel,infatuat, dar totusi baiat de gasca
De gasca de fete ce l-a insotit.
Fete de corp ale lui Mazare,cu berete rosii a la fetele lui Gaddafi.
Probabil  berete ramase din comanda ce a facut-o mentorul lui la o fabrica din Constanta


Mazarica are ganduri mari.
Vrea sa faca din centrul orasului Constanta la fel ca in Bucuresti
-Adica sa il distruga.
DNA l-a trimis in judecata pe Radu Mazare in octombrie 2008,
intr-un dosar privind retrocedarea ilegala a unor terenuri.
Radu Mazare insa este pasionat de masini de epoca, kite-surfing si calatorii.
Si de parada modei...


6 comentarii:

cherie spunea...

Mie imi este simpatic Mazare!
Si imi place si basca lui rosie....
:)) :)) :))

viorica abbu spunea...

nici-o problema....
primul loc liber aranjez sa fie al tau..!!

alexandra spunea...

E o figura Mazare, de la ofiter nazist a trecut la extrema cealalta, la Che Guevara :)
Pacat ca nu si-a pus bereta neagra cu stea aurie:)

viorica abbu spunea...

Dupa Bucuresti,judetul Constanta este cel mai activ in retrocedari de bunuri.Deja Mazare este in vizorul DIICOT.

Anonim spunea...

Papagalul nici macar primarul Constantei nu este,e impins doar in fatza.
Cand am timp mai fac un surfing cu el. Ma rad de ma stric.Bocanc e si pe sticla bocanc e si-n realitate doar ca are mai multi bani dar si eu am o familie spre deosebire de el :-)

Blandu

viorica abbu spunea...

Interesant ca nici unul din voi nu da doi bani pe ce are celalalt

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...