Pagini

19 sept. 2011

Prostia nu doare.....rautatea nu ustura ....
Cel mai mare spital din Gaza ???!!!!

Radio islamultoday...al celebrei Lavinia Maria  Kandilici:

Cel mai mare spital din Gaza
Gaza aflanduse sub blocada Israelului
(hodoronc-tronc) asta nu impiedica firmele Turcesti sa investeasca in ea.Presedintele firma contractoare Aker domnul Mahmut Celepli afirma ca :
“ Proiectul are la baza terminarea spitalului in 24 de luni insa noi ne vom stradui ca in 22 de luni sa fie gata.( a naibii si blocada asta)


Prostia nu doare.....rautatea nu ustura ....
Au chiar si o parte buna...
Din cand in cand  mai iese pasarica din gura si daca iese - spune adevarul...
Asadar Hamas -  Universitatea Islamică din Gaza (IUG) a dat aprobarea pentru teren,Egiptul a promis ca va da liber materialelor sa treaca granita cu Gaza,iar o companie turceasca Turkish Cooperation and Development Agency (TİKA) va construi in Palestina un spital.intitulat Prietenia Palestiano Turca.....!


Blocada groaznica si decimarea sistematica a populatiei ,bombardamentele permanete,sicanele Israelului nu a perturbat nici aprovizionarea,nici fundatia,nici ceremonia de inaugurare si nici speranta ca Turcia va fi stapana zonei intregi
aici vedem cum sub ploaia de bombe,rachete si ghiulele din avionele de lupta,sub tirul necrutator al armatei israeliene are loc ceremonia de inaugurare a santierului


Spitalul ce-i drept este spital...
DAR
este un spital "universitar" si noi stim din Romania ce e e aia  spital destinat unui grup anume
spitalul are sali de conferinta,sali de instruire islamica,policlinici universitare,toate ale Universitatii islamice din Gaza.....
spitalul are si paturi....
150 de paturi
Daca era vorba de Tancabesti ,comuna cu o populatie de 27.563 suflete intelegeam ca un spital cu 150 paturi este o mare binefacere si un ajutor real....

Dar pentru o populatie de milioane,pe care Hamasul si Turcia o vaita ca nu are medicamente,nu are aparatura medicala,nu are paturi de spital,nu are de nici unele,sa dai posibilitate unor firme sa se imbogateasca fara sa aduca nici-un ajutor real populatiei -cu adevarat amarate- din Gaza....e de neinteles....
Lavinia ,tu care canti prohodul unei tari mici si harnice cum e tara lui Israel,roaga-te mai bine sa ii primesca in continuare pe bolnavii palestinieni,la operatii si tratamente grele,salvatoare de vieti....

.....................................................................


In articolul viitor despre o alta mare tragedie a locuitorilor din Gaza
GAZA WATHER PARK deschis nu de mult.....



11 comentarii:

Daniel spunea...

Ceea ce se întâmplă acolo este o mare rușine pentru lumea așa-zis creștină!

viorica abbu spunea...

Daniel am citit intreaga ta poveste de pe blog.
Mi-a placut; si stilul si continutul.Pacat ca nu ai lasat loc de comentarii...
spui acolo ca cele mai influente persoane ale istoriei sun Isus si Mohamed.
Eu asi spune "printre" cele mai influente -caci fara Avraham,ei nu ar fi existat,iar lumea se inchina si azi la zei si idoli.
Ce ar fi fost Mecca azi ?Daca nu aparea monoteismul?Un altar pentru idoli cum era inainte de Mohamed
..........
Referitor la comentariul tau.
Daniel ,nu te inteleg.
Lumea crestina (poate fi asa-zis credincioasa-dar crestina este oricum) trebuia sa faca mai mult?
sau s-a lasat pacalita...
in ce directie este rusinea?

Corneliu spunea...

Daniel, n-am prea inteles la ce te referi cu rusinea. La ceeace iei de bun din propaganda si minciunile arabe sau la faptul ca minciunile propagandei arabe sunt inghitite pe nerasuflate de naivii lumii?

Daniel spunea...

Corneliu și Viorica, rușine să-i fie lumii așa-zis creștine care îngăduie, după holocaustul lui Hitler - pun prieten cu unchiul lui Arafat - , să mai continue o nouă tentativă de extincție asupra Israelului din partea islamului fascist!
Iisus Hristos nu are nimic a face cu ucigașul Mohamed - culmea blasfemiei, ca unii lideri ai islamului să spună că Iisus Hristos a fost musulman! Iisus Hristos a fot evreu - adică exact ceea ce urăște astăzi lumea arabă! Citiți cartea scrisă de un fost mare învățat al islamului - Iisus si Mohamed!

Anonim spunea...

salaam viorica
am citit si eu pagina lui daniel si ceea ce am citit acolo m-a uimit.unul dintre motive fiind ca dumnealui spune ca a studiat la universitatea al azhar din cairo am inteles eu din cele scrise.mi se pare extrem de ciudat ce sustine daniel pt ca eu insami am in familia sotului pe cineva care a studiat acolo si ceea ce ma invata el este pe departe ceea ce sustine daniel ca a fost invatat.
eu una cred ca acest individ este un impostor pt altfel nu-mi explic cum de scrie in romaneste fluent cand el si-a petrecut toata viata in egipt..memorizand Coranul:))
anyway..despre ceea ce se intampla pe islamulazi ce sa mai zic...nu-mi ramane decat sa privesc uimita de pe tusa!isi ridica osanale unii altora..asta e...eu una am obosit si nu ma mai preocupa ei.imi vad de borsul meu.
cum spunea un sheikhul al ninowy,unul din preferatii mei,inainte sa ma apuc sa-i invat pe altii despre ce e bine si ce e haram,sa ma uit la mine mai intai.
alhamdulilah cu toate defectele aplicarii islamului gresit pe care le vedem zi de zi,in inima mea si cu toata convingerea cred ca Dumnezeu e unul singur,iar Mohammad e mesagerul lui!
iar restul si care o fi adevarul absolut ...Dumnezeu stie mai bine!

Anonim spunea...

uff nu m-am semnat..sunt hatun

viorica abbu spunea...

Hatun,multumesc pentru vizita.
Ce ce spui tu este adevarat,aplicabil la mii si sute de mii de oameni care nu vad in religie decat un sprijin,o speranta,un cadru de invataturi.
Ca tine sute de mii de oameni gandesc.Iar ceea ce incerc eu sa arat,sunt lucruri care cred ca nici tie nu iti plac.

Iti doresc sincer si din inima o viata linistita,placuta alaturi de familie si de cei dragi

cat priveste Daniel,l-am onorat cu o primire corecta,asteptam continuarea.

Daniel spunea...

Ptr Anonim: E vorba de cartea lui Mark A Gabriel!
Domnul Iisus să aibă milă de sufletul tău!

shakuka spunea...

interesant blogul lui Daniel, ar putea sa puna si el loc pt comentarii & buton pt urmarire? :D

viorica abbu spunea...

ai auzit Daniel ?
Shakuka este o fata strasnica.plus ca are niste filme pe blog de te duci la servici cu ochii carpiti....


dar cu Gaza cum ramane?
si a cui ramane?
si de ce ramane ?

shakuka spunea...

:D mersi pt reclama gratuita
si pt credibilitate,Daniel ar trebui sa posteze si ceva in araba.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...