Pagini

20 sept. 2011

Aceeasi Marie cu alta palarie?
Nicidecum......
Aceeasi Marie .... si fara palarie!!

Adica:
Din Forumul IslamulAzi s-a desprins un copilas,mic si dragalas.Se cheama Forumul Islamic Islamic Host.....(cu H de la Halim)
Cordonul ombilical inca nu s-a taiat,poate pe la 14 ani cand o sa faca cerere de buletin de identitate sau de persoana juridica.
Certificatul de nastere ni-l dezvaluie celebra Lavinia, administratoare sub numele Lavy JHD :
Acest forum apare ...."Din cauza acestor dialoguri paduroase (!?)au avut de suferit multi unii la propriu altii la figurat."

Ce avem nou?
Nimic si destul......

Nimic,
pentru ca este al 39.5-lea forum islamic care ne va asasina cu acele copy-paste din invataturile islamice,cu poezii de desteptare a crestinilor si cu prelegerile despre cruce, icoanele crestinesti,si greseala fatala a lui Isus ca a ales Crucea drept drum de martiriu, ale onoratului Munir...
In treacat fie zis acest individ ce batjocoreste religia crestina la ea acasa,in casa ei,cum nu-l vede Allah in pacatosenia lui sa-i dea cu nuiaua peste degete ?

Nimic,
pentru ca este sub tutela,indrumarea si coordonarea, sub administrarea celei ce nu intelege nimic din ceea ce este in jurul ei:Onorata Lavinia Maria Kandilici...

Nimic,
pentru ca vorbesc despre islam si in numele islamului novici in islam,dar nu atat de novici sa nu intelega ca TU esti o parte a ISLAMULUI, nu lasa ca ISLAMUL sa fie atacat prin partea TA!!!

Nimic,
pentru ca Forumul mama a scapat de frecusuri,de certuri, de acuze de rasism si acuze instigare la ura si le va transfera pe noul forum,care finnd un forum particular-se zice- nu mai poate fi atacat de Viorica.Cateva membre mai vechi au si cazut in plasa, crezand ca - da - iata un forum fara banari,fara sefi,unde putem spune ce vrem si cum vrem...............
OOOOO doamne,de cate ori sa va spun ca fraierii nu mor niciodata,doar se schimba....??!!!!(cu scuzele de rigoare)

Atunci ,la ce bun....?
Ce va deveni vechiul forum ?
Tot Lavinia Maria Kandilici ne scoate din incurcatura si asta inca din 2008:

"وبهذه الطريقة نعطي فرصة للمواطنة العربية المسلمين الى التعبير عن الافكار معنا هنا.الله أكبر "

Mai pe intelesul mitocanului roman si scris prescurtat; "Vocea arabilor in Romania"

OK, sa fie sanatosi arabii si sa aiba voce....sa cante si in cor daca vor, dar sa nu se substituie comunitatii musulmanilor romani, nascuti in Romania,sa nu-i arate cu degetul ce "slabi musulmani in credinta"  sunt, cand ei vin exact din partea aceea are incalca CEA DE-A SASEA MARE  PORUNCA A PROFETULUI MOISE (Musa cu voia dv):

SA NU UCIZI !
xxx

Revin....De ce toata stratagema asta ?
Sa ne amintim:
 Incepand cu luna august 2011 postul islamic de radio online RADIO ISLAM se afla in proprietatea fratelui MOUNIR LAALA ( comersant din Maroc !!). Astfel coordonarea respectivului proiect va fi in grija si in responsabilitatea acestuia."

Acum iata si Site-ul IslamulAzi cu forumul lui trece la turatii mai puternice.
De ce ?

Dar este simplu dragii babei ::

Musulmanii din Romania prin Fundatia sponsorizata generos din afara,nu au pus pe masa marfa care se astepta de la ei....

Protestele in strada cand cu caricaturile lui Mohammed au fost slabe, mitingurile si protestele pro-palestina de asemenea, invatarea si recitarea coranului in araba, a fost mai mult la postul tv BAH al tiganilor,la fel de slabe reactiile impotriva lui Mubarak si in sustinerea Fratiei musulmane,au indraznit sa-l critice pe Assad,iar potretul lui Erdogan-pasa nu a iesit destul de colorat,televiziunea islamica promisa s-a pierdut pe drum cu bani cu tot,ba mai rau au cascat gura la seriale turcesti la televizor, in loc sa pazeasca actele si asa le-a luat Diicot...etc....etc.

Concluzia?
cum am spus:
Aceeasi Marie ....si fara palarie.....!!!

--------------------

Posted 13 May 2008 - 02:07 PM

10 comentarii:

Anonim spunea...

Uite,nu zic ca nu ai talent.
Ba chiar imi place cum scrii,dar de ce nu-l folosesti ca lumea?

Anonim spunea...

Offf Viorica nu poti deloc sa te abti sa critici , mai bine te-ai uita in gradina ta dupa aceea in a altora

Anonim spunea...

Monica
Abbu eu tot citesc ce scrii tu dar m-am abtinut sa scriu dar uita ca m-am hotarat asi vrea sa stiu ce vrei de fapt tu ?,
sau mai bine zis ce ai vrea sa se schimbe de la aceasta comunitate musulmana ? , ce te deranjeza la ei ? , da un raspuns concret poate asa te vor intelege mai multi pentru propaganda pe care o faci si nu baga chestia ca musulamni critica crestini sau viceversa

viorica abbu spunea...

Pe rand...:
Anonim...Gradina mea e foarte mica...in balcon...nu am pretentii sa sap flori pe gazonul stadionului...ma multumesc c ce am.

Monica,
Ce vreau eu este atat de simplu,incat ma mir ca nu s-a patentat pana acum.
Vreau ca ceea ce e bun pentru mine sa fie bun si pentru tine si invers.
Vreau ca tu sa te bucuri de picturile, muzica,teatrul,opera si simfoniile mele,iar eu sa ma bucur de intelepciunea de curajul si vigoarea ta.
Vreau ca tu sa nu cauti sa maresti granitele tale si nici eu ale mele.
Traim pe un GLOB,asa cum traiesc animalele in natura si care animale spre cinstea lor,nu ataca decat daca este necesar sa supravietuiasca.
Avem o singura viata,o singura lume un singur glob si de la nastere nu stim cum sa le scurtam viata.
..................

De ce totusi mai mult musulmanii in vizor?
pentru ceilalti au evoluat intre timp si au curajul sa se vada in oglinda si sa se corecteze.Musulmanii declara oglinda haram....
.............

viorica abbu spunea...

Monica,daca mai treci pe aici vreau sa te intreb si eu ceva....
La care comunitate musulmana te-ai referit ?
Sunt multe,chiar si in romania sunt cateva.
Caci eu vorbesc de comunitatea musulmana care il are si azi portdrapel si poarta doliu dupa Ben Laden si vor sa creasca influenta "ideologiei" lui.
comunitatea musulmana intunecat si fundamentalista nascuta din refulari analfabetism si obiceiuri tribale
Comunitatea musulmana care o viseaza Lavinia maria Kandilici,pe care eu o consider terorista,instigatoare la ura si omor in numele credintei si sper sa se faca mandat de arestare pe numele ei,
"Eu vorbesc de oamenii ce practica islamul si inainte il practicau ascuns acum avem sansa sa ne etalam islamul si credinta oriunde si la TV ceea ce nu era posibil acum 10 ani.
Chiar eu am fost acum 2 saptamani trecuta invitata la un prgram de pe Kanal 7 si la sf porogramului mi s-a cerut sa spun un mesaj tuturora si am trimis SELAM tuturor Mujahiditilor ce lupta pentru cauza Islamului din Afganistan, Cenecnia, Palestina, Somalia, etc. Asta acum 10 ani daca o spuneai pe post inchideau si postul si tu erai asteptat de mascati la poarta televiziunii....

Anonim spunea...

Abbu eu vorbesc de comunitatea musulamna din Romania nu am treaba cu cei din tarile arabe sau din alte tari , ok am inteles ce vrei tu dar dupa cum sti avem cu toti dreptul la opinia ,indiferent de religie , de etnie , acum la moda este netul , fiecare intra pe o retea de socializare si comunica despre diverse articole , acel sait IslamulAzi , sau Arci etc etc , au pretendenti lor, si-au facut un sait unde sa poata discuta liber ceea ce gandesc sau ceea ce simt in legatura cu religia lor sau ceea ce-i deranjeaza la alte religii ,corect ???
mai departe oamenii aceea au lasat acces liber pentru toti fanii netului , unii se inscriu altii citesc din umbra , uni ataca iar altii sunt linistiti si daca nu le comvin ceva nu raspund , am dreptate ??

am tot urmarit subiectele tale ti-am mai spus si mai sus si undeva am gasit o chestie ,nu-mi amintesc prea bine dar ideea era ca tu cunosti islamul , sper sa nu gresesc , asa-i ???

spune-mi daca da ce-ti place la acesta religie si ce nu-ti place ?
am m-ai citit ca sotul tau este egiptean dar intrebarea mea este musulman ?

Viorica oriunde ai cauta in lumea asta gasesti amestecaturi ai sa gasesti oameni buni si oameni rai indiferent de religie ,
da Ben Laden este pana acum un model ptr uni dar nu pentru toti Viorica
nu o cunosc pe aceea doamna si nu stiu ce-i in mintea ei oricum eu stiu un lucru si acela este uramtorul ISLAMUL CONDAMNA TERORISMUL ,

Sa ai o zi buna

Monica

viorica abbu spunea...

Monica nu m-am facut suficient de bine inteleasa.
Eu tot de comunitatea musulmana din romania vorbesc.De cea de dupa 89,formata azi din 25.000 musulmani cu sedere legala in romania si 5000 ilegali,de cei veniti la studii sau la bisnita,la afaceri sau contrabanda,DAR MAI ALES vorbesc de nucleul greu scolit in Iordania la universitatea absolvita de Ben laden...
acel nucleu care vrea sa se termine cu cumintenia celor 60.000 musulmani nascuti in romania,care trebuie sa aplice sharia si nu legea statului....
de acel forum si acele persoane si anturajul lor vorbesc.

nu de pagini personale,bloguri...m-am atins vreodata ci de Asociatia Musulmanilor Romani care ii reprezinta pe arabi, turci, libanezi, iranieni.
De ce arabii muauslmani nu se duc frumos la muftiat sa colaboreze,sa se inscrie acolo sa mareasca electoralul ca in loc de 2 deputati sa fie 4 ???
De ce? daca nici usturoi nu au mancat nici gura nu miroase????
pentru ca sunt sponsorizati din belsug pentru un scop anuma.


sa ai si tu o viata linistita,sa ai bucurii si pace.

-sotul meu este musulman,dar este mai roman ca multi romanii,mai european ca multi europeni,cu el vad concertele piesele de teatru.
Citeste carti in araba si citeste carti in romana
Asa ca stiu ca se poate daca iesi din conul intunecat al religiei

succes!

viorica abbu spunea...

scuza-ma ca revin...cum condamna islamul terorismul??
ai vazut vre-o demonstratie,vre-o manifestatie "Stop uciderii in nnumele religiei ?" sau "musulmani nu uscideti oameni nevinovati-islamul condamna asta"

cand am sa vad primii 1000 de oameni in asemenea mars am sa te cred ca ISLAMUL CONDAMNA TERORISMUL -cum spui tu.
pana atunci cred si eu ca altii.
ISLAMUL CONDAMNA TERORISMUL DACA ESTE INDREPTAT INSPRE EL.SPRE ALTE CREDINTE ESTE PERMIS.

(nu-mi cere citate,stii ca asta e adevarul)

b.d. spunea...

Noul forum inchide portile in fata vizitatorilor, obligandu-i sa se inscrie ca membri ?

Asa se pare...

viorica abbu spunea...

Ne-vizitarea noului forum -adica Islamic.host -nu va aduce nici-un prejudiciu nimanui.
Vizitatorii vad un al 100 forum islamic calat doar pe islam, iar administratorii vor sa se auda numai pe ei.
Este deslantuirea furibunda a Laviniei Maria Kandilici impotriva crestinilor si evreilor si slavirea viitorului imperiu otoman si seria clasica si cunoscuta de copy-paste ale articolelor din presa postate de Maya,care Maya - Loreley79- inca nu e in stare sa scrie propriile ei articole in care sa comenteze realitatea inconjuratoare.
De altfel si cei ce au cazut in plasa la inceput, si-au dat repede seama despre ce e vorba.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...