Pagini

25 sept. 2011

La multi ani moonasdm !

Datorita tie a aparut acest blog.Datorita postarilor tale pline de rautate, de ura,
de acceptarea neconditionata ca raul este actiunea altuia dar niciodata in  partea cu care te identidici
-in cazul tau palestiniana.
Au trecut doi ani,ceva apa pe Dunare si Olt si au venit si schimbarile.
Le-am salutat cu bucurie,caci nimic bazat pe ura nu este trainic.
Asa am inteles cca esti o fata inteligenta,deschisa si ca realitatea bate filmul chiar si pentru tine.
Ai inteles ca raul dinauntru este mai daunator decat cel din afara si ai scris:

"EU AM HOTARIT ,sa -mi schimb postarile din a arunca "mitza neagra"mereu in gradina vecinului in a incerca sa "MA PRIVESC IN OGLINDA CA CETATEAN PALESTINIAN AL ANULUI 2011.
Ajunge cu plingerile si smircaielile de zeci de ani care nu au facut decit sa ne scada calitatea ca musulmani si oameni in primul rind.
Basmele si povestile unora care sunt azi la putere sunt expuse cu anumit scop :PENTRU A ATRAGE CIT MAI MULTI BANI DIN EXTERIOR.YA RABBI:INSHALLAH SA AJUNGA ACESTI BANI LA CEI CARE MERITA CU ADEVARAT,INDIFERENT DE PARTID SAU POLITICA FAMILIEI SALE.


Gestionare buna inseamna CURATENIE,ORDINE,IN PRIMUL RIND.
E adevarat ca s-au pus citeva umbrelute ,mese de palstic si scaune in plus in ultimii ani ,s-au angajat niste baieti tineri (poate in nr. de zeci(insa cit inseamna asta la 1 milion jumatate?
Nu are sens sa umbrim realitatea din Gaza;Palestinienii de aici sunt raspunzatori in mare parte,dupa evrei(CAUZA PRINCIPALA-ocupatia) de LIPSA DE ADMINISTRATIE ,mizerie,lipsa de ordine si incalcare tuturor regulilor(circulatie,administratie locala,si multe altele).
Eu vorbesc de la fata locului,nu din basme sau povesti auzite.

iar in final:

-ZGOMOTELE MOTOARELER DIN CAUZA TAIERII ELECTRICITATII ZILNICE DE CATRE ACTUALA PUTERE DIN GAZA (HAMAS) SI NU DE CATRE EVREI;
-PLAJA MARII INFECTA DAR SI APA PLINA DE RESTURILE CARE VIN DIN MOHRAQA,zona poluata aflata in centrul fasiei Gaza
-inghesuiala incredibila ,claxoanele masinilor vechi de peste 30 ani dar si noi(mai nou intra in Gaza masini cu anul
deconstructie 2011,urletele la microfoane din carutele care incearca sa vinda tot felul de legume si alte materiale pentru supravietuire......
-50%din populatia Gazei se afla in imposibilitatea de a lucra(somaj),venitul unui palestinian fiind de sub 1 dolar pe zi;
-peste 75%din tineretul din Gaza consuma TRAMAL ,un medicament drog foarte puternic care -i face dependenti pe viata inca de la 15-16 ani(aici se spune ca celelalte tipuri de droguri sunt"mic copil"pe linga puterea Tramalului....


iata,asta e "tabloidul fasiei Gaza"al anului 2011.


...........................................................


LA MULTI ANI  Moonasdm, 
la multi ani Mona,o viata linistita si plina de bucurii.....
sincere urari de bine
viorica

6 comentarii:

xxx spunea...

La multi ani si din partea mea doamnei Moona, sanatate, impliniri familiale si fie ca visul de a avea un stat palestinian sa i se implineasca, iar copiii dansei sa traiasca intr-un mediu pasnic, intr-o buna intelegere cu vecinii, asa cum parintii n-au avut ocazia, datorita incompetentei si intereselor celor alesi de catre ei sa-i reprezinte.

viorica abbu spunea...

Amen

Corneliu spunea...

Doamna Moona, la multi ani!
Eu sunt Corneliu, exact acelasi Corneliu cu care ai avut dispute pe "Islamul".
La vremea aceea am remarcat ca treptat incepusesi sa recunosti adevarul celor pe care le afirmam privitor la mijloacele ticaloase pe care le folosesc "luptatorii pentru libertate" impotriva populatiei israeliene, adevarul cu privire la falsa infometare a Gazei, ceeace desigur ca i-a contrariat pe fratii si surorile cu creierul spalat.
Constiinta si moralitatea ta, mostenite de la neamul in care te-ai nascut, nu te-au lasat sa mergi cu minciuna pana la sfarsit.
Iti doresc ca noul an din viata ta sa fie mai bun decat cei care au trecut.
Iti doresc ca insfarsit sa ai parte de o tara traind in pace cu vecinul pe care azi inca, conducatorii tai din Gaza doresc s-o distruga.
Iti doresc ca copiii tai sa fie educati normal, nu asa cum sunt educati azi, in spiritul urii nesfarsite fata de tara mea si poporul meu, in spiritul disponibilitatii de a se sinucide in acte teroriste, in spiritul chemarii asasine "Itbakh el yehud".
Iti doresc numai bine.
Corneliu.

viorica abbu spunea...

Corneliu ma bucur ca ai folosit aceasta ocazie sa subliniezi esentialul....
De mult voiam sa-i scriu aceste cuvinte lui Moona,am tot amanat sper ca va citi si chiar de nu va citi personal,poate altii vor intelege ca tot ce este cladit pe ura,pe distrugere nu rezista,este straveziu si arata un singur lucru....motorul care genereaza aceste sentimente este prost construit

marinescu spunea...

Interesant.Desi nu cunosc istoria mi se pare semnificativ ca pareile mai ales cele politice se pot ajusta.Corneliu,am citit ce mi-ai scris si subscriu partial.

Corneliu spunea...

Marinescule, ajustarea opiniilor nu este un scop in sine, ci aliniarea lor cu realitatile.
In acel forum, ce functioneaza dupa disciplina nazista, exprimarea unor pareri dizidente poate gratifica pe forumist cu izolarea, pana la excludere. Si deoarece forumistii de acolo tin foarte mult sa apartina unui mediu care sa-i (mai degraba sa le) conduca, datorita dependentei religios-organizatorice, le este greu s-o faca. Eu personal insa nu am avut asemenea complexe, asa ca am exprimat ce am crezut de cuviinta. Astfel insa am avut prilegul sa cunosc evolutia acestei curajoase doamne.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...