Pagini

8 sept. 2010

culmea stupiditatii: "picaturile de urechi sunt permise in timpul postului?"

nu,nu e Academia Catavencu" , nu este Bula si nu Radio Erevan....
este o intrebare fireasca pe forumul Islamul Azi....
dar sa vedem intreaga intrebare:

Salam aleikum! Sotului meu i-au fost prescrise pentru otita picaturi la fiecare 3 ore. Cu toate astea, el, pana la iftar, nu vrea sa puna deloc. Eu una nu vad legatura urechii cu stomacul.... Intrebare: sunt permise picaturile de urechi in timpul postului ?

oare ce ar fi raspuns radio erevan....?
-Sunt permise numai  daca vi se lungesc urechile de foame .

in felul asta nu exista riscul ca o picatura din cele  5  prescrise de medic sa ajunga -Allah sa ne fereasca de asemenea incercari - in stomac...
mult mai islamic este ca infectia sa se intinda si sa ramai surd...

aceeas "iluminata" intreaba:
Salam aleikum! Ieri am cumparat un cires si cum curtea noastra este destul de mica am decis sa tai un mar din cei 3 pe care ii avem ca sa plantez ciresul. Asta pana cand mi-a zis sotul ca in Ziua Judecatii pomul acela va depune marturie pentru ce i-am facut. Marul era destul de mare si nu putea fi replantat asa ca m-am straduit si am gasit un locsor si pentru cires. Intrebare : Este haram sa tai un pom ?

Radio Erevan raspunde:
-nu,nu este haram cu conditia ca pomul sa creada in Muhamad iar la taiere sa nu cada peste casa...

Pe acelas forum,o alta duduie care a trecut vesel de la ouale rosii la coran,intreaba:
Salam alekum,
am o problema foarte urgenta. Azi am fost cu fiica mea la doctor si i-a fost prescris'' Tantum verde'' spray, in compozitia caruia vad ca este si etanol. Intrebarea mea este daca este haram sa il utilizez ? Astept urgent raspunsul dumneavoastra, ca sa vad daca pot incepe sau nu tratamentul.


Radio Erevan ......nu raspunde
nu raspunde  dar intreaba :" -ce fel de mama e asta ????"
sfinte Sisoae...!!! asteapta de la forum sa-i dea aprobarea la ce a zis doctorul....
dar aceasta mama denaturata (nu cu spirt -evident-) si inapoiata lipseste in final copilul de medicament...se joaca cu vederea copilului....
va multumesc pentru raspunsurile dumneavoastra. Am preferat sa nu utilizez produsul respectiv si , alhamdulilah, fetita este bine. Daca nu va este cu suparare, ma interesa mai mult cine cunoaste ,daca este o fatwa pe acest subiect.



Nu pot trece mai departe fara a arata marea contributie a "fugaritului" Orlando Sorin...marele detectiv;
Asa si cand cureti capetele de citire de la o imprimanta cu jet de cerneala inhalezi vapori de alcool izopropilic.

Apoi doamna cu participare la actiunile IHH stimata Lavinia :
Un domn isi adusese sotia la spital deoarece facuse infarct si dupa ce au salvat-o la urgenta doctorita de la urgenta a spus ca trebuie operata imediat ca de nu in 30-40 de minute poate sa moara. Sotul fiind credincios a intrebat cine ii va face operatia si d-na doctor i-a explicat ca ea nu e de specializare si ca d-l doctorX o va face. Sotul a refuzat si a spus ca daca i-a fost sa moara si asa a hotarat Allah asa sa fie.Ca el din cauza mahremului nu lasa sa o atinga mana de barbat pe sotia sa. Tin sa va spun ca pacienta sotia avea in jur la 60 de ani sau mai mult.
Tin sa precizez ca nici sotul meu nu imi da voie la doctor barbat... orice ar fi!

Cu regret anuntam ca Radio Erevan a intrat in concediu fara plata.... si tampenia are o limita....!!
.............nu,nu are...Saga continua....
-asta inseamna ca daca vreau sa ma duc la doctor sa-mi fac analize si imi ia sange ar trebui sa o rog pe asistenta sa nu foloseasca spirt?
-Daca 'a folosi' spirt inseamna ca tu sau asistenta il veti bea, atunci clar trebuie sa-i spui sa nu foloseasca
-in mod evident nu... dar stiu eu... oricum simti mirosul cand folosesti spirt...deci e lesne de presupus ca o mica cantitate din alcool o inspiri...Apa oxigenata este mai buna decat spirtul pentru dezinfectare. In orice caz in mod normal nu trebuie sa intre in sange (numai se dezinfecteaza locul unde se face injectia)-pune lucrurile la punct Orlando 
convertita o tine insa pe ai nu cumva sa nu intre in rai din cauza a 0,001 alcool....!!
evident...stiu astea...dar totusi daca te duci sa-ti ia sangele...tot cu spirt te da...

citatele sunt din:
http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=5611&st=0


(vor urma si altele....)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai grije a mai incercat unu cu caricaturi acum e mort.

Rodica Botan spunea...

Anonim...nu ti-ai dat numele ca ti-a fost rusine de ce spui? Sau de curajos ce esti?

Mai bine mort decit sa-mi fie frica si de marul din curte...

viorica abbu spunea...

la acest articol voi adauga exemple si de la celelalte 2 religii monoteiste,nu au islamicii monopolul indoctrinarii si tampeniei...

wannabe me spunea...

doamne, am ras aproape cu lacrimi.

chiar am observat ca "islamistilor" care-ti comenteaza blogul le e rusine/frica sa semneze cu altceva in afara de anonim. ciudat, frica cred ca e un pacat.

oricum, tu sa ai grijE! :))

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...