Pagini

19 sept. 2010

Cenaclul literar Abbulafia & fii

In vartejul disputelor pe Softpedia asupra subiectului  "Daca Isus a avut frati "
am folosit ultimul argument...POEZIA..
Nici nu m-am gandit ca prin asta se deschide in fata mea o noua si apetisanta activitate,poate cariera.
Dar iata poezia:

"Isus a fost un comunist
un om iubit si altruist
Din Galileea a plecat
ca sa-l rastoarne pe-mparat.

Insa rabinii au hotarat
sa-l lase-n beci sa se usuce
si ca sa para imparat
l-au ridicat pe-o cruce....!!"

frumos,nu...??
primul inscris la cenaclul meu,poetul amator Impartial_politic,alias orlando sorin...dar il stiti ...ala care de teama mossadului,masoneriei,ocultei financiare, a elevilor talmudului s-a balbait pana a incurcat vioricile...imi da o prea frumoasa replica

"Abbulafia,abbulafia esti cam proasta
La fel ca p...a din fereastra
Esti cretina,psihopata
Si mananci rahat de-ndata
Te-ai nascut cu-n neuron
Si ala e plin de lichior
Musulmanii nu te lasa
Si te ard fix in crevasa
Evreii te-ndoapa bine
Cu p..a in c..r iti sta bine
Si crestinii nu te lasa
si iti dau blowjob frumos
In capul tau gaunos."

splendid...splendid....inteleg ca poetul are calde amintiri de la ferestrele din Amsterdam....eu cu neuronul,maria fecioara cu insamantarea artificiala...ce profund...ce joc de cuvinte ...ce stil....orlando,te astept cu noi creatii....
nici nu indraznesc sa-mi arat propria creatie in fata maretiei tale....

Mama lui Orlando de la Putina

dragul mamii soldatel,
mai orlando sorinel,
du-te iute inapoi
si fi parte la razboi
sa te lupti cu forte multe
si sa ne scapi de oculte
sa te lupti ca vijelia
sa omori masoneria
si capul mosadului
ca cel a balaurului.
du-te iute inapoi
nu mai sta pe ganduri
scapa-ne si de ciocoi
si de negre ganduri.
bate-te pentru credinta
si pentru Isus
iar apoi fa-te supus
mandru fiu de neam
caci destinul tau
e scris
sa treci la islam

Sa nu pierdem insa din vedere esentialul: "A avut Isus frati...?"

foaie verde de carnati
isus a avut doi frati
unul brunetel ca el
ce se chema ishmael
altul rosu ca un rac
ce mi s-a numit itzhak

parerea mea...literara...

acum din nou simpaticul nostru Orlando,care nu intelege ca daca te lupti cu o categorie superioara trebuie sa fi cel putin la nivelul ei....este vorba de rasism si antisemitism varianta orlando-boy

Orlando cel frumusel
a luat pusca cu el
si-a plecat la vanatoare
sa impuste pentru el
un jidanus mititel.
ca apoi sa mi-l despoaie
si sa vada mecanismul
care fratilor,e culmea
stapaneste toata lumea.
cand sa traga insa flinta
dupa ce tintise tinta
orlando vede cu jale
ca,cartuse nu mai are
dar jidanul cel istet
ii sopteste incet din guse
-"nu ai vrea draga matale
sa iti vand niste cartuse "?



CAPITANUL cu bulanul


face ordine golanul

Dupa el, uitati minune

cum se tine ceva lume

Derbedei de doi lei

plini de "sfintele" idei.

Dumnnezeu,diagonala

bataia,capatuiala.

izul timpului nazist

pus in capul de rasist.

"patria si capitanul"

e maidanul si GOLANUL.

................................................
Sunt o piatra
sunt un zid
sunt calul lui Baiazid.

Sunt nisip
Sunt o clepsidra
Sunt un fir de caramida.

Sunt o piatra
Sunt un spic
Sunt un fir de borangic

Sunt pietrisul raului
Din dealul Bahluiului
si valea Iordanului.

Sunt un bolovan
Mandra de oltean
Mama lui Traian

Sunt o frunza
de ridichi
Sunt o piatra
La rinichi

12 comentarii:

wannabe me spunea...

DOAMNE FERESTE!
oricum, am observat pe islmaul azi un comentariu de-al lui aproape || cu subiectul si mi-am dat seama ca nu e sanatos. dar de ce e nevoie sa se exprime in halul asta?
am hotarat sa nu mai intru pe forumul ala (nu-i zic blestemat ca e prea mult).

viorica abbu spunea...

nu gresi prin generalizare.
eu nu sunt inscrisa pe acel forum,dar cautand materiale fel de fel, intru si acolo si sunt multi oameni corecti,politicosi,bine intentionati.
o parte
alta parte sunt fixisti,rai, indoctrinati.
de altfel postarea respectivului a fost stearsa imediat..
sa nu ti se para curios...eu ma amuz...ma amuz copios de prostia,rautatea oamenilor,asa ca las creatiile si comentariile lor brute,necenzurate....dece nu....???
sa se amuze si altii.....
mersi pentru vizite.

wannabe me spunea...

abbu (sau cum sa-ti zic?), ai cum sa ma ajuti cu traducerea a vreo doua propozitii scurte? le-am gasit undeva si le-am facut poza ca sunt foarte curioasa. mersi!

viorica abbu spunea...

zi-mi viorica,din ce limba vrei sa-ti traduc ?
daca stiu cu placere,

wannabe me spunea...

araba.

viorica abbu spunea...

araba nu stiu,afara de 10-20 cuvinte de piata si de supermatket...

wannabe me spunea...

pai si sotu' nu e acasa? :)

viorica abbu spunea...

faci pe "cercetasa"?
daca ai nelamuriri, iti raspund,dar nu umbla cu intrebari incuietoare....!!!!

wannabe me spunea...

uhm... nu cercetez nimic. "Sunt romanca,crestina, traiesc intr-o frumoasa regiune a tarii,casatorita acum 8 ani cu un Egiptean."
deci esti maritata cu un egiptean care banuiesc ca stie araba. ooof, nu umblu cu dedesubturi

Anonim spunea...

Viorica, nu vreau sa fiu postac de poezioare si nici critic literar. Ca abia am aparut de pe nicaierei si vreau sa stau in banca mea, oarecum.
Totusi, crezi ca e cazul sa publici cu mana ta magariile scrise de un idiot chiar daca replicile tale poetice sunt infinit de mai bun gust? Crezi ca animalul va fi capabil sa inteleaga?
Nu mai e nevoie sa demonstrezi si cu asa ceva spiritul tau liber si deschis, caci e evident din fiecare rand al tau.
As aminti doar proverbul acela cu cine se amesteca cu taratele, etc.
Zau, nu e pentru tine.
Cu stima, Corneliu.

viorica abbu spunea...

Draga Corneliu,
multumesc,ajutorul adevarat este sa mi se arate ce gresesc.
am tinut cont si am corectat
multumesc pentru vizite si sfaturi,imi fac bine amandoua

Anonim spunea...

acum am inteles esti o mincinoasa vai de steaua ta ai sa o tragi si tu exact ca lupul di scufita rosie iti mai aduci aminte cum se termina povestea?daca nu iti amintesti iti zic eu CADE IN FOC dece nu vrei sa il dai pe sotul tau la net??????atunci el nu stie cu cine are dea face adica cu mama si tatal diavolului intr-un cuvant asta esti tu........FARA CUVINTE RESTUL

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...