Pagini

6 sept. 2012

Surasul mimozei...impudice

Leonardo a prins intr-un sfarsit surasul Giocondei si milioane de oameni il pozeaza
dupa ce platesc destul de mult sa afle in apropierea ei.
Eu vreau sa-mi prind surasul precum catelul coada, desi nimeni nu plateste sa vada asta.
Ba mai mult,unii vor sa-mi taie coada, altii urechile,  majoritatea limba,
iar un domn sfatos si plin de decoratii ma imbie sa beau o bere.
-tot spera sa ma "abburesc" si sa ma vada cu limba afara.

Mimoza mi s-a spus, pentru ca imi schimb mimica,mistica,pisica si politica.
Adevarat.
Si globul schimba fusul orar.
Nu-i normal ?
Cand e soare este soare pentru toata lumea.
Dar nu la aceeasi ora.
Iar cand ploua ne ploua pe toti,dar la ore diferite.
Si ce-i cu asta?
Trebuie sa-mi piara surasul?
Sau sa se strambe ?
Nu,ca  sunt o incapatanata si o samanta de scandal.
Si o vantura lume.
Azi aici,  maine colo, poimaine dincolo.
In general urasc minciuna,prefacatoria,falsitatea,rautatea.
In general.
In particular m-am procopsit cu toate.
En gross
Asa ca de ce sa nu zambesc...?
Cat mai sagalnic,cine stie ? poate intr-un final imi imortalizez zambetul
Si il pun la intrarea in bloc cu o fraza de genul :

Stergeti picioarele si surasul debil,inchideti usa si nu tropaiti pe scari...

Ca de va aude mimoza....!!Vai de surasul vostru....!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...