Pagini

21 sept. 2012

Pantofii MBT ai lui Sorinica

Domnul Israelianu ajuns prin gratia Domnului admin pe un forum,
si ma tot alearga prin ograda sa vada daca sunt baiat sau fata,
recurge la mijloace moderne de fugarit.
Pantofii MBT...!
Acum sa nu credeti ca nu se stie in alta parte despre ei ,asa cum crede amicul :
" Acest nume  ,MBT este un concept care inca nu a ajuns la multi oameni."
Posibil ca nu a ajuns in satul Modiin unde salasuieste detectivul nostru amator.
Daca deschizi paginile de reclame ale ziarelor din Romania...sunt pline de asa ceva
la capitolul Shoes.......
In jur de 200 - 250 EU perechea.
Ba chiar de 2-3 ani buni, cand domnul abea invata ce e aia o taloneta.

Dar ca sa fiu sincera tare ma indoiesc ca scopul este de a ne lumina
si imbunatati cultura noastra generala.
Scopul dragii mei, va spun eu:
Este sa se laude ca are 200 EU disponibili,ceea ce desigur,numai un Israelian o poate face in lume.
Acum,daca ne-a anuntat ca are masina,ca are radio (nu ne-a spus daca in masina sau in masina si in casa),daca are bani de concediu, daca are si tot are,de ce sa nu ne anunte ca "Eu merg cu acesti pantofi si am multa placere de ei."

Sa-i fie intr-un ceas bun si sa nu-i miroasa picioarele, precum caracterul.

Luati de vedeti...
http://www.pantofimbt.com/

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si nu oice masina,ci una ecologica (cu abur si panouri solare) de cazu Solstice pe spate. Sa speram ca nu s-a lovit prea rau la cap.

Blandu

Constantin spunea...

cumparati pantofi de aici http://panto-piele.ro

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...