Pagini

26 aug. 2010

URAAA...!!!... Am devenit "persoana INDESIRABILA..." !!!!

Dragii mei visul meu se contureza,incet dar sigur...
Iata ca in ierahia blogtroterilor am capatat gradul de "Persoana indesirabila"
Cum vine asta ?
sa vedem putina istorie

forumul Islam Cluj :

un forum simpatic si exclusivist.
cine este cu "alah inainte" e bine venit,
cine pune intrebari mai ales despre islam ,intrebari incomode bineinteles, este imediat banat.....

domnul Suleiman, profesor cu gheare in manusi de catifea, este starul forumului...
are ajutor un doctor care a gasit ca in loc de "33" si ascultarea plamanilor e mai rentabil
sa te afiliezi anumitor filiere...

desi forumul nu are CONDITII SI REGULE DE POSTARE, asa ca arbitrariul conduce,mi-am incercat norocul.Nu prea am avut -dupa o saptamana eram pe tusa....
Moonasdm,prietena mea vesnica,pana la rai, unde nu cred ca o sa intram impreuna:

Propun adminului sa stearga ID-ul acestei persoane "satanice"care pe forumul sus mentionat nu a precupetit nici un efort decit a arunca cu noroi in tot ce se cheama :
islam;
musulmani;
palestinieni;
arabi;
romance convertite la islam;
profeti (Isus,Mohamed,Moise).
Pentru a va convinge va rog urmariti site-ul de mai sus,unde atit eu (moonasdm)cit si fratele Palestina ,NE-AM LUPTAT prin a aduce dovezi,marturii despre valoarea Coranului si islamului.Caricaturile din Danemarca sunt identice cu "caricaturile sintactice literare"la adresa religiei si principiilor noastre aduse de acest specimen pe diverse forumuri religioase (ce sustine ca are sot egiptean si 2 copii+unul pe drum).Dupa ce-a observat ca nu i se mai raspunde si este ignorata de majoritatea forumistilor,a venit sa atace din nou" la noi acasa".

cred ca v-ati prins ca persoana satanica sunt eu....
ce este hilar insa este faptul ca pe forumul islamul-Cluj le-au inghetat piciorele cand am scris ca, copii trebuiesc lasati sa fie independenti,ca ar trebui sa-si aleaga singuri religia...etc...
se pare ca recordul l-am obtinut cu aceasta postare pentru care am fost banata....!!!!

Sfat: nu va proiectati in copilul vostru visele voastre, incercand prin el o rezolvare a unor lucruri pe care le-ati dorit, dar au venit cu intarziere sau de loc.
Lasati-l sa se dezvolte liber si bucurati-va, in fiecare zi, de "cuceririle lui".
El nu va fi altfel decat asa cum ne vede pe noi,va vorbi in stilul in care vorbim noi in casa,va avea -in mare, preocuparile noastre.
Fortarea copilului de a merge pe un drum ce noi l-am hotarat,fara a tine seama de capacitatile,talentele,sau dorintele lui pot fi sortite esecului.
As vrea de asemeni sa ridic o problema pentru a fi discutata.


Cum va confruntati cu un copil hiperactiv,care deranjeaza clasa,care este repezit,prea dinamic de regula.
In unele cazuri,la scoala se prescriu pastile de calmare.
Interesant care este parerea dv.

Am inteles apoi de ce am fost banata:
-in coran nu scrie nicaieri "hiperactiv",nu exista hadisuri cu "hiperactiv".....or fi crezut ca e un atac la Mohamed....???

fata cuminte,mi-am luat fustele si catrafustele si am luat bon de inscriere pe "Rasarit",ce sa fac am eu magnet la "surori'..

da stimata doamna abbu esti una si aceeasi cu aceasta persoana inveninata de atata ura.

sa vedem mai in detaliu cine esti de fapt: http://adevaratafataaislamului.blogspot.com/
http://femeiainislam.blogspot.com/
http://islamul-azi.blogspot.com/
http://crestini-islam.blogspot.com/
http://adevaratafataaislamului.blogspot.com/
Stie sotul tau si familia lui daca chiar esti maritata cine esti cu adevarat?
Cata ura poate sa incapa intr-un suflet oare? Cred ca nu mai e loc de nici un graunte de bunatate. Ceea ce e sigur Allah nu va nedreptati pe nimeni in ziua judecatii.

imi pare rau dar verificati numai ce fel de blogguri are aceasta persoana si cat de inversunata e ura ei pentru Islam si veti intelege. Parerea mea e ca nu are ce cauta aici si ca e un caz de care se va ocupa justitia in curand. InshaAllah.

Aici caruta scartaie, dar totusi merge...
Interesant insa ca gradul mi l-am capatat pe un forum unde nu am scris....
Islamul Azi al fundatiei Taiba,al imamilor scoliti in Jordania,al banilor Sauditi....
Lavinia Maria,aia cu fundatia terorista IHH anunta triumfator:

Anunt Importanat! Aveti grija cu acesta persoana : Viorica ABBU,jigneste pe unde apuca persoanele musulmane si conduce aceste site-uri:

http://crestini-islam.blogspot.com/
http://islamul-azi.blogspot.com/
http://flotilaumanitara.blogspot.com/
http://adevaratafata...i.blogspot.com/
http://femeiainislam.blogspot.com/


Allah sa o calauzeasca pe drumul drept!
Allah a fost ocupa asa ca a uitat de mine....

Ascary...Da-o in judecata !!

alta sora:
am gasit un site despre care vreau sa va zic şi care cred ca este tot ceva a la viorica abbu :DEZASTRU
Allah sa ne fereasca de astfel de persone ... şi sa le deschida mintea şi sufletul ..
ALLAHU EKBER

alta:

Allahim ce caricaturi sunt puse cu Profetul SAV(estafurlllah) subhaneallah! e de nedescris!

...
100% nu incape nici macar UN dubiu ca pana si un egiptean ateist, nu musulman, ateist sa fie, nu i-ar ingadui ingratei asteia sa faca asa ceva.
...
 Dar ma deranjeaza opinia asta.. ''i-a dat voie sotul sa vorbeasca asa...'' Si femeia e o fiinta umana, nu trebuie sa ii dea voie sotul sa gindeasca diferit si nici nu e obligata sa gindeasca precum sotul.
...
Deacord insa merita sa o blocam si sa lucram pentru asta!
Putem sa o oprim prin ai accesa site-urile si prin a apasa pe : Report Abuse care il gasiti sus in stanga.
....

Buna idee .. Am raportat-o Spam .. deflamation .. .. dar .. nu cred ca o sa o opreasca.. !!

nu....
fi sigura....

si uite asa...se pare ca Alah tine la mine...ma pastreaza ca exemplu viu al puterii lui, sperand sa ma convertesc in cele din urma.
sincera sa fiu, nu am nici-o problema,singurul lucru insa care nu il suport este barba nerasa....
si plecatul cu noaptea in cap de langa mine din pat sa mearga la rugaciune...
daca vreau sa mai lungesc noaptea...?
sa-l caut pe sfantul Pafnutie ??

9 comentarii:

Anonim spunea...

Tanti abbu ,eu iti urmaresc blogul din alte motive,dar ma intreb,cui ii povestesti tu toate astea?
Ti-ai facut o manie sa te certi singura?

viorica abbu spunea...

sti.... este o vorba....draga orlando...
fiecare lucru are cumparatorul lui...trebuie sa astepti...
sau incetul cu incetul se acreste otetul...
mersi a urmaresti...
poti si comenta..aici nu este cenzura si fiecare este liber sa se manifeste

Anonim spunea...

Nu e Orlando,mamaie.
In Italia ,nu ma striga nimeni cu acest nume.
Imi cer scuze ,ca nu m-am prezentat.Am uitat.
Ovidiu :)

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai „eliminat” articolul despre mine.
http://islamul-azi-abbu.blogspot.com/2010/07/reusita-blogului-nostru.html .Sper sa nu mai vad aici,numele meu si postarile mele.
Nu e o amenintare.
O zi buna.

viorica abbu spunea...

oooooo acum vin de-acasa....
ala care tot cauta de lucru dar inca nu a gasit serviciul potrivit pentru el,dar pe banii mamei manaca .....mititelul...
ala de e toba de cunostiinte despre net ....da....da.....cred ca te-au infiltrat in comunitatea musulmana sa "ciriopestii' ce vorbesc pe la moschei...
altfel cum naiba traiesti ca un parazit fara sa faci nimic???
islamicii aia de pe forum nu se intreaba?

viorica abbu spunea...

ps.- articolul l-am eliminat ca neinteresant....asa ca nu te bucura....

ce faci ?
iei un prezervativ cu papa ca amintire.......?
cred ca e plina Italia de brelocuri,discuri,pandative,iconite....

Anonim spunea...

Treaca postul,si ma ocup si de blogul asta.
Pana atunci bucurate de articole.
Cius :)

viorica abbu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
viorica abbu spunea...

grabeste-te- ca sunt pensionara si cine stie.....imi taie beregata prietenii tai cu shalvari...

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...