Pagini

1 aug. 2010

Trecerea la islam,motive serioase si mai putin

Procedura este simpla si nu constituie o piedica.
nu se cer cunostiinte despre noua religie,nu ce cera aprofundarea ei,
suficient sa spui o fraza,in fata unui musulman,imam sau nu si Gata...!!!
Adio oua rosii,adio pom de craciun,adio sfanta Maria si sfantul Gheorghe.
trecerea spuneam, nu e grea, se poate face la o moschee,in masina,la plaja la mare,de preferat in Dobrogea ca sunt mai multi musulmani,in salon, sau sub dus (desigur dusuri separate pentru inceput).
Odata spusa fraza...ai copt-o ai 5 rugaciuni obligatorii,o luna de post si trebuie sa te trambalezi ca o camila prin deserturile Saudiei sa ajungi la Meca.De ce ? ca sa te invartesti.
Cine nu s-a 'invartit" in Romania,acum are ocazia.
nu uitati sa va schimbati numele..
e o rusine si aduce rau sa te cheme mama: - Maria !....acum e Myriam...de Ghita nu mai vorbesc...ii zicem Ahmed,tot ce tine de ratacirea si botezul din greseala,trebuie sters...
pentru inceput numele,cu timpul se va sterge complet si botezul de pe fata pamantului.

BUN...acum ajungem la motive...

ce poate determina un sufletel in lumea sta dezlantuita sa faca asemenea pas la o varsta frageda? sa se arunce in piscina fara sa verifice daca este apa....
nu vreau sa jignesc pe nimeni,asa ca am sa citez din putul gandirii novicelor ce au imbratisat(!?)(sa nu-l sugrume...Doamne fereste !) islamul....

EVRIKA...o oarecare andra scrie "iluminatia " ei:

cand mama mea a murit in 2009,eu neavand nici tata,restul familiei mi a intors spatele....un caz frecvent la crestini trebuie sa spun desi nu mi convine....Discutam atunci cu sotul meu si ne gandeam ce bine era sa fi trait intr o familie,intr o comunitate,intr o lume in care sa existe o solutie ptr cei ca mine ramasi fara parinti,unde familia sa fie educata sa "preia" cumva acesti sarmani indurerati,si in cazul in care e vb de copii mici ramasi orfani,matusile ,unchii sa i integreze cumva langa proprii lor copii,sa se ocupe de soarta lor nu sa ii lase singuri pe pamant....Si tot vorbind asa ,sotul meu si cu mine,dorind sa fi existat o astfel de lume cu astfel de oameni ,brusc,mi a venit in minte acest gand:"Dar,stai ca exista o astfel de lume :chiar exista oameni care se ingrijesc de rudele lor ,de cei ramasi fara parinti,chiar exista!Acea lume se numeste Islam!"

Unde ai trait pana acum sora mea? in padure? pe muntele Athos?in patagonia?
unde ai vazut tu ca copii ramasi fara parinti,sunt luati in islam spre crestere de rudele lor???
draga mea surioara,islamul asta de telenovela inca nu s-a inventat...multumeste-te ci grija crestineasca ...functioneaza minunat de 2000 de ani...!!

Un comentariu:

Radu Constantin Catalin spunea...

Islamisti suniti ii omoara pe islamisti siiti, punandu-le bombe pe la moschei. Siiti reprezinta 5% din musulmani, si sunt vanati pe motiv ca sunt pagani, pentru ca au cateva obiceiuri crestine in religia lor.
Islamul este o religie neevoluata. Opinie personala.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...