Pagini

21 aug. 2010

BOYCOT Gaza... !!!! pentru ca primeste prea multa marfa din Israel !!!

Printre lozincile la moda,propagandistice si provocatoare...."Boycot Israel " este una din ele.
Tone de cuvinte pe forumuri,site-uri,bloguri,pagini pe facebook
subieectul?
Ati inteles...boicotati produsele israeliene si atunci le dam 'jigodiilor d sionisti" lovitura de moarte...
Lista produsera numara ....SUTE DE PRODUSE....!
Dar Israelul -sa ma scuzati, importa pana si hartia igienica...nu produce mai nimic afara de premianti Nobel,muzicieni,oameni de cultura,doctori si desigur buni organizatori,economisti si financiari....
Aceasta idioata lozinga,goala de continut,i-a infuriat chiar pe musulmani:

-"Eu nu am nimic cu nimeni si cu alegerile nimanui.......daca eu vreau sa consum produse de calitate atunci asta consum......nu ca nu ma pot lipsi de ele, ca doar nu sunt aici de la facerea lumii insa imi place sa consum si sa am lucruri de calitate pe care nu trebuie sa le inlocuiesc foarte des si lucruri pentru care am o garantie. Apoi ca producatorul sau distribuitorul este evreu sau mai bine zis israelian sau nu asta deja e alta problema. De asemenea nu toti evreii care au firme si produc sunt de acord si sprijina politica Israelului.
Faptul ca eu consum aceste produse nu are nici o legatura cu atitudinea mea fata de politica sau razboi etc......asa ca hai sa lasam balta si sa nu mai acuzam pe altii..." najwaa  -Islamul azi

dar gargaristii cu gargara si Palestinienii cu produsele israeliene:

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...